Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Groene pens?!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Re: Groene pens?!

Ongelezen bericht door Sas »

sbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever vooraf :D kan ik nog ergens anders gaan eten..
:LOL:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

sbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever vooraf :D kan ik nog ergens anders gaan eten..
Nou, dat bedoel ik maar.
Ik vind het ook jammer dat ik erom heb moeten vragen voor ik erachter was hoe het zat.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Het groen-zijn deed mij geen lichtje branden; ik koop meestal verse pens en da's vaak ook groen. Heel af en toe zit er wel een boekmaag tussen maar dat vind ik geen punt.

Maar met bestellen daar heb ik helaas wel dergelijke ervaringen. Zo deed ik eens een behoorlijk bestelling. Een paar dingen waren niet leverbaar en ik kreeg daarover keurig bericht. Maar ipv 10 kilo biologische kip rugstukken kreeg ik BBQ-pakket.
Bij navraag bleek dat het "foute kipstukjes" waren. Kipvlees (vleugeldeeltjes e.d.) dat niet mooi genoeg was voor verkoop in de winkel. Plofkip.

Maar gewoon wel de biologische prijs gerekend. :hmmm:
Ik snap daar dus werkelijk niets van. Ik bestel niet voor niets biologische kip. Dat heeft een reden. Dat je dan meedenkt in termen van "anders heeft ze niet genoeg botwerk" ok, heel aardig, maar graag wel even vertellen. Van te voren. Dan had ik nee gezegd. Maar zonder melding goedkope troep (sorry zo voelde het, want er zaten gebroken botjes bij etc. zelfs een enkele misvorming) leveren en daar biologische prijs voor rekenen vind ik echt niet kunnen.

Uiteindelijk is het wel goed gekomen, en heeft hij de biologische kip nog nageleverd.
Maar toch. Ik vind dat niet grappig.

Ik merk dat het me toch ook heeft beïnvloed, ook al is het uiteindelijk netjes opgelost. Ik twijfel sneller over producten en bestel er ook minder.
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Het is andersom, je bestelt een riblap & krijgt een biefstuk :wink:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Badu schreef:
nou dan wil ik het ook weten. Ik bestel tenslotte niet voor niets een riblap, dus die wil ik dan ook graag krijgen.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

sbientje schreef:
Badu schreef:
nou dan wil ik het ook weten. Ik bestel tenslotte niet voor niets een riblap, dus die wil ik dan ook graag krijgen.
Mierenneuker :tongue: :F:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

that's me :P
happy girl
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door happy girl »

ik voer beide en zou het ook niet erg vinden als het door elkaar zat , Mike vind beide ook super lekker , maar ben wel met je eens dat ze hadden kunnen overleggen.
groetjes tanja
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het punt voor mij is dat de katten hier enorm aan de schijt gaan van vuile pens en boekmaag.
En niet van schone pens.
Dus ja, dan wil ik dat weten, voor de diarree in de badkamer tegen de muren zit.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”