Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ITDH Trick Titles (Update tot 19 mei)

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

eveliendepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Aantal honden: 1

Re: ITDH Trick Titles

Ongelezen bericht door eveliendepien »

Haha die is leuk, hier nog zo een ik ben ook aan het oefenen met paws up, maar Sam gaat op de wasmand zitten ipv alleen de pootjes :LOL:

https://www.youtube.com/watch?v=FS6Z0KI ... e=youtu.be
Staan nog wat meer trucjes bij op..
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

Afbeelding
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Proest, gekke Elmo :LOL:

Leuk filpmje van Alfy, knap hoor!
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Vandaag begonnen met de video. De 1e 4 tricks zijn klaar!

http://youtu.be/lHxOVhDb9xs
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

eveliendepien schreef:Haha die is leuk, hier nog zo een ik ben ook aan het oefenen met paws up, maar Sam gaat op de wasmand zitten ipv alleen de pootjes :LOL:

Heel leuk filmpje!! Om te beginnen kun je voor de paws up een kleiner ding nemen, waar hij niet helemaal op past, tot hij het commando onder de knie heeft. Maar hij doet het helemaal niet gek!
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Ik heb 3 uber dudes: Kai, Dino en mijn oudje Lotje die op 16,5 jarige leeftijd de titel nog behaalde (vrij kort daarna overleed ze :(: ).
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Elmo/maureen schreef:ooh wat een knappe hondjes allemaal :cheer: :E:

Ik ben ook begonnen met oefenen :F:
paws up
Die kop ook richting de camera :engel: Leuk filmpje!
eveliendepien schreef:Haha die is leuk, hier nog zo een ik ben ook aan het oefenen met paws up, maar Sam gaat op de wasmand zitten ipv alleen de pootjes :LOL:

Super al, vind zijn peek-a-boo erg schattig. Voor de pootjes op kan je even iets kleiners gebruiken, dan gaat hij er waarschijnlijk niet opzitten. Zelf gebruik ik een kinderopstapje, zijn te koop bij de Ikea en de Action wil ze ook nog wel eens goedkoop hebben. Een omgekeerd wat grotere bloempot wil ook nog wel eens helpen :ok:
Linsey schreef:Ik heb 3 uber dudes: Kai, Dino en mijn oudje Lotje die op 16,5 jarige leeftijd de titel nog behaalde (vrij kort daarna overleed ze :(: ).
Knap van Lotje dat ze op zo'n leeftijd nog de titel kan halen, daarvoor verdient ze eigenlijk een ereplekje in de rankings :) Heb jouw kanjers er ook bij gezet!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Het filmen is toch niet helemaal naar mijn zin gelukt. Dat ik zelf niet verder besta dan tot mijn middel, vind ik niet erg. Maar ik heb ook honden onthoofd. Dus ik moet toch nog verder aan de slag met filmen. Bij sommige filmpjes zie ik ook nog wat te veel handhulp. Er zit we geen koek meer in, maar dat kan wel beter. Dus ik ga het weekend nog even verder met filmen.
Mijn voedsel weigeren met 3 tegelijk is wel leuk geworden!
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Yeah, ik heb eindelijk een videoprogramma gevonden voor mijn Windows tablet dat gratis is, goed werkt én kan uploaden naar YouTube :cheer: ik hen de filmpjes van nala en tallie bekeken dus dan kunnen we nu écht aan de slag :cheer:
Laatst gewijzigd door -Lilo- op 09 apr 2014 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Ik heb vanmiddag een paar dingen gefilmd, ga het weekend proberen er een filmpje van te maken :)
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik ga een beginnetje maken met buig! ben heel benieuwd of het kwartje valt :D
Sita
Zeer actief

Maartje schreef:Het filmen is toch niet helemaal naar mijn zin gelukt. Dat ik zelf niet verder besta dan tot mijn middel, vind ik niet erg. Maar ik heb ook honden onthoofd. Dus ik moet toch nog verder aan de slag met filmen. Bij sommige filmpjes zie ik ook nog wat te veel handhulp. Er zit we geen koek meer in, maar dat kan wel beter. Dus ik ga het weekend nog even verder met filmen.
Mijn voedsel weigeren met 3 tegelijk is wel leuk geworden!
Ik vind het ook erg lastig. Vandaag was ik alleen, dus de camera ergens neer gezet. Maar ben er toch wel even mee bezig geweest. Morgen Jeroen maar even lief aankijken of hij wil filmen.

Dacht doe nog even welke hand, maar daar snapt hij werkelijk niets van. Stomme hond :piew: Dus nu maar snel de buig aanleren. Hopelijk valt dat kwartje wel bij hem.

Afbeelding
Sita
Zeer actief

Leuk al die filmpjes! Vooral het plezier bij de honden valt mij op. Zie alleen maar blije hondjes :ok:

Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Contacteer:

haha nou dat buigen ging niet echt.. pom steekt gewoon haar kop omlaag dus ik moet ff inspiratie opdoen op internet hoe ik dat het beste aanpak.. Maar nu zijn we maar met 'guilty' aan de slag gegaan, dat kon liggend :P
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Echt superleuk, al die filmpjes en al die honden (en baasjes) die zo veel lol hebben! :D

Hier ook ons eerste oefenfilmpje met wat trucs: http://youtu.be/C6RyXg1t5yI
Blaffen op commando hebben we gisteren pas voor het eerst geoefend, maar ik geloof dat die er nu wel inzit. :D
Nu even verder oefenen en finetunen en dan komt ons 'echte' filmpje er ook aan!
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Inderdaad alleen maar blije hondjes :ok: dat vind ik nog wel het mooiste om te zien!

@DeDiana: de truc met pootjes op vind ik eigenlijk leuker, maar voor de UD titel geldt die niet. Hij staat wel bij de TDN (paws up on your arm) dus van dat lijstje kan je er al eentje wegstrepen dan :D
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Eilfy schreef:Inderdaad alleen maar blije hondjes :ok: dat vind ik nog wel het mooiste om te zien!

@DeDiana: de truc met pootjes op vind ik eigenlijk leuker, maar voor de UD titel geldt die niet. Hij staat wel bij de TDN (paws up on your arm) dus van dat lijstje kan je er al eentje wegstrepen dan :D
Ja, weet ik, ik ben een beetje alles door elkaar aan het oefenen, zodat ik bekende trucs kan afwisselen met nieuwe. :ok:
Volgens mij kan ze alles voor Uber Dude namelijk al (of enigszins), alleen het blaffen op commando kon ze nog helemaal niet.
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

sbientje schreef:haha nou dat buigen ging niet echt.. pom steekt gewoon haar kop omlaag dus ik moet ff inspiratie opdoen op internet hoe ik dat het beste aanpak.. Maar nu zijn we maar met 'guilty' aan de slag gegaan, dat kon liggend :P
Biedt Pom wel eens een buiging uit zichzelf aan, als jullie samen spelen? Zo heb ik bij Tallie de buiging "gevangen", uitdagen met een balletje en op het moment dat ze buigt een klik. Dat ging echt super snel! Ze zijn dan minder geneigd om te gaan liggen. Inmiddels is de buiging er eentje die ze aanbiedt als ze het even niet meer weet :mrgreen:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

zo heb ik dat met Nala ook gedaan tallie!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wat onwijs leuk om al die filmpjes te zien! Is toch anders dan alleen foto's. :E:
sbientje
Zeer actief
Contacteer:

Tallie schreef:
sbientje schreef:haha nou dat buigen ging niet echt.. pom steekt gewoon haar kop omlaag dus ik moet ff inspiratie opdoen op internet hoe ik dat het beste aanpak.. Maar nu zijn we maar met 'guilty' aan de slag gegaan, dat kon liggend :P
Biedt Pom wel eens een buiging uit zichzelf aan, als jullie samen spelen? Zo heb ik bij Tallie de buiging "gevangen", uitdagen met een balletje en op het moment dat ze buigt een klik. Dat ging echt super snel! Ze zijn dan minder geneigd om te gaan liggen. Inmiddels is de buiging er eentje die ze aanbiedt als ze het even niet meer weet :mrgreen:
nauwelijks, maar ik kan wel proberen of ik hem kan uitlokken :) Ze doet het wel vaak als vorm van uitrekken, maar dat ziet er toch net wat anders uit :) Ik ga het idd eens zo proberen, maar doe niet teveel trucs tegelijk in de aanleerfase :)
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Mijn uitdaging vanmiddag wordt met alle drie: paws up zonder de honden op de film te onthoofden. Ik wil ook proberen ze het alle 3 tegelijk te laten doen, maar misschien is die uitdaging wel een beetje te groot :D
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Contacteer:

ik moet maar eens vragen of mijn moeder wil filmen, doen we het daar een keertje in de tuin :)
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Gisteren de peek-a-boo gedaan, Cody werd helemaal hyper haha. Hij had 'm wel na 2x uitlokken al door.
Ik doe ook de bekende trucjes en nieuwe trucjes door elkaar. Zodat hij nog wat succeservaringen heeft. Zonder wordt Cody een beetje erg gefrustreerd.
Voor de grap ben ik met Truus bezig geweest met de clicker. Nou... zelfs de clicker snapt ze niet :LOL:
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

JBK schreef:Voor de grap ben ik met Truus bezig geweest met de clicker. Nou... zelfs de clicker snapt ze niet :LOL:
:LOL: :goeie:
eveliendepien
Zeer actief

Sam heb ik leren 'schamen' door haar te laten liggen en het pootje over de neus te leggen..
Nou wou ik eens aan de slag gaan met het guilty, kop op de grond dus. Maar ze snapt het niet helemaal..
Ze gaat voor me liggen, als ik de clicker in de hand heb haalt ze de hele truckendoos tevoorschijn. Dus ze gaat met dr poot over de neus, ze doet cross.. Van alles wat we al hebben geleerd..
Als ik het snoepje tussen haar pootjes hou gaat ze hier natuurlijk aan knagen. Ik click dan wel maar ze heeft dan niet echt haar kop op de grond zegmaar, ze zit een beetje naar het snoepje te happen. En ze snapt volgens mij ook niet waarvoor ik klik.. Hoe leren jullie dit aan?

Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben nog niet met de guilty begonnen maar ik denk dat ik het ga shapen:
- Liggen en blijven liggen (kan Alfy al)
- Clicken voor ontspannen liggen dus bijv. heup opzij
- Als hij ontspannen kan gaan liggen, alleen nog maar clicken voor kopbewegingen, welke kant ook op. Dit net zo lang tot hij snapt dat hij iets met z'n kop moet doen
- Dan alleen nog maar clicken voor kopbewegingen naar beneden
- Als laatste alleen clicken als de kop de grond raakt

Voor Alfy gaat dit denk ik wel werken omdat hij sowieso graag in de sleepy/guilty positie ligt.
eveliendepien
Zeer actief

Goed idee om te shapen, heb het even geprobeerd en het werkt heel goed haha :p
Ik heb haar nu zo ver dat ze de kop naar beneden beweegt en iets boven de grond houdt, en dat binnen 10 minuten ongeveer :)!
Komt vanzelf wel een moment dat ze de kop helemaal op de grond legt en dan is het feeeest :cheer:

Afbeelding
Hailfall
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hailfall »

Ik moet gaan kijken hoe ik Loki dat "Guilty/Sleep" aanleer omdat ik dus niet clicker met hem. Of ik moet met clickeren gaan aanvangen natuurlijk.

Als hij ligt dan ligt hij met zijn hoofd omhoog.. alleen als hij gaat mokken (omdat hij zijn zin niet krijgt) dan laat hij zijn hoofd met een zucht vallen maar om hem daarvoor nou te gaan belonen vind ik een beetje iets te veel van het goede haha.
Afbeelding
Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Hailfall schreef:Ik moet gaan kijken hoe ik Loki dat "Guilty/Sleep" aanleer omdat ik dus niet clicker met hem. Of ik moet met clickeren gaan aanvangen natuurlijk.

Als hij ligt dan ligt hij met zijn hoofd omhoog.. alleen als hij gaat mokken (omdat hij zijn zin niet krijgt) dan laat hij zijn hoofd met een zucht vallen maar om hem daarvoor nou te gaan belonen vind ik een beetje iets te veel van het goede haha.
Op zich best leuk, met als commando: "Don't you agree?" :E:
eveliendepien
Zeer actief

Hailfall schreef:Ik moet gaan kijken hoe ik Loki dat "Guilty/Sleep" aanleer omdat ik dus niet clicker met hem. Of ik moet met clickeren gaan aanvangen natuurlijk.

Je kan natuurlijk ook beginnen met clickeren inderdaad :ok: !

Sam had het zo onder de knie en ik vind het echt handig en leuk om daarmee zaken aan te leren. Het gaat best snel en Sam heeft door het clicken best snel door in welke richting ik wil!

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”