Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tamro KVV
Moderator: moderatorteam
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Tamro KVV
Iemand daar ervaring mee?
http://www.tamro.nl/compleet.php je kunt ook kijken naar de andere mixen daar
http://www.tamro.nl/compleet.php je kunt ook kijken naar de andere mixen daar
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Tamro KVV
Heb de variant voor katten van de week gehad, die is goed bevallen.
En ook een rol Lam enkelvoudig voor de hond, at ze ook met smaak. Maar dus niet voor langere tijd gevoerd ofzo.
En ook een rol Lam enkelvoudig voor de hond, at ze ook met smaak. Maar dus niet voor langere tijd gevoerd ofzo.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Ja, mijn honden doen het er perfect op. Ik voer het al langere tijd en ben er heel tevreden over, zelfs zodanig dat ik verkooppunt ben geworden. 
Beetje grovere stukken, niet van dat papperige en de honden eten alle soorten met smaak op. Alleen Zanthe houdt niet zo van vis, maar zelfs de rund/zalmmix eet ze met smaak op.

Beetje grovere stukken, niet van dat papperige en de honden eten alle soorten met smaak op. Alleen Zanthe houdt niet zo van vis, maar zelfs de rund/zalmmix eet ze met smaak op.
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Goed om te horen, succes met de verkoopShima schreef:Ja, mijn honden doen het er perfect op. Ik voer het al langere tijd en ben er heel tevreden over, zelfs zodanig dat ik verkooppunt ben geworden.

Weet je ook hoe het zich verhoudt tov lotgering?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)

- runninggirl
- Zeer actief
Ik vond het er mooier uit zien, grotere stukken inderdaad en 'mooi' vlees voor zover ik kon beoordelen. Lotgering ziet er een stuk vetter uit op het oog.Selene schreef:Goed om te horen, succes met de verkoopShima schreef:Ja, mijn honden doen het er perfect op. Ik voer het al langere tijd en ben er heel tevreden over, zelfs zodanig dat ik verkooppunt ben geworden.
Beetje grovere stukken, niet van dat papperige en de honden eten alle soorten met smaak op. Alleen Zanthe houdt niet zo van vis, maar zelfs de rund/zalmmix eet ze met smaak op.![]()
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Hier eten ze het graag, en ik vind het er goed uitzien qua kleur en structuur.
Geen verkooppunt in de buurt, maar af en toe bestel ik wat bij Shima.
Geen verkooppunt in de buurt, maar af en toe bestel ik wat bij Shima.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
In het verleden voerden wij zelf ook Lotgering en ik vond het toen vrij vet. Ik heb begrepen dat Lotgering het iets aangepast heeft, dus ik weet niet hoe het nu is.Selene schreef:Goed om te horen, succes met de verkoopShima schreef:Ja, mijn honden doen het er perfect op. Ik voer het al langere tijd en ben er heel tevreden over, zelfs zodanig dat ik verkooppunt ben geworden.
Beetje grovere stukken, niet van dat papperige en de honden eten alle soorten met smaak op. Alleen Zanthe houdt niet zo van vis, maar zelfs de rund/zalmmix eet ze met smaak op.![]()

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Wij willen ook Tamro gaan proberen.
Vandaag de groothandel in de zaak gehad en die wist te vertellen dat dit 1 van de weinige voeders was die het materiaal gelijk bevriest vanuit de slagerij en bevroren maalt/verwerkt. Veel anderen gooien materiaal in een bak en tegen de tijd dat het verwerkt wordt is de temperatuur in de bak al zo hoog dat het eigenlijk al aan het rotten/ontbinden is. Na verwerking wordt het pas ingevroren.
Don't shoot the messenger.
Vandaag de groothandel in de zaak gehad en die wist te vertellen dat dit 1 van de weinige voeders was die het materiaal gelijk bevriest vanuit de slagerij en bevroren maalt/verwerkt. Veel anderen gooien materiaal in een bak en tegen de tijd dat het verwerkt wordt is de temperatuur in de bak al zo hoog dat het eigenlijk al aan het rotten/ontbinden is. Na verwerking wordt het pas ingevroren.
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
Jip heeft het 3 maanden gegeten maar krijgt er behoorlijk harde ontlasting van (25% bot).
Morgen komt er Alaska binnen en ben benieuwd wat dat gaat doen (15% bot).
Morgen komt er Alaska binnen en ben benieuwd wat dat gaat doen (15% bot).
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik kan nergens een prijslijst vinden, wat is de prijs per kilo ongeveer?
Groetjes, Marjan
- LaRep
- Zeer actief
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
Nawosh schreef:Ik kan nergens een prijslijst vinden, wat is de prijs per kilo ongeveer?
De Tamro mixen kosten bij ons allemaal € 2,95 per kilo.
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ah bedankt, 2.95 is een mooie prijs, het overwegen wel waard, ik meng nu Carnibest en smuldier dus dan kom ik daar ook ongeveer op uit.
Groetjes, Marjan
- LaRep
- Zeer actief
Energique verwerkt het ook bevroren filmpjes ervan staan op hun website.vosse schreef:Wij willen ook Tamro gaan proberen.