Moderator: moderatorteam
Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?
Ellen. schreef:
Ellen. schreef:Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?
Plaats jij nu gewoon foto's die al bijna 3 jaar oud zijn?Ellen. schreef:Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?
Ik ookNanna schreef:Alhoewel veel mensen er niks mee hebben, maakt geen hol uit, IK vind ze prachtig
Ik vind ze ook heel erg mooi, met name de ruwharen maar deze van Kitty zijn ook prachtig.Nanna schreef:Alhoewel veel mensen er niks mee hebben, maakt geen hol uit, IK vind ze prachtig
Ja, en?LongFields schreef:Plaats jij nu gewoon foto's die al bijna 3 jaar oud zijn?Ellen. schreef:Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?![]()
LongFields schreef:Plaats jij nu gewoon foto's die al bijna 3 jaar oud zijn?Ellen. schreef:Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?![]()
Weet ik, vandaar mijn knipoogsmiley.Kit schreef:LongFields schreef:Plaats jij nu gewoon foto's die al bijna 3 jaar oud zijn?Ellen. schreef:Ja echt wel.. dit was 30 mei 2011.... Tijd voor nieuwe foto's?Kit schreef:De stinkert is alweer een stuk dikker gelukkig! Wat hadden ze een lol he?![]()
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic
Jaap* schreef:Ik vind ze in al hun scharminkelheid ook práchtig![]()
Het is allemaal relatief heKit schreef:Ze zijn niet mager!![]()
![]()
Is een serieuze vraag hoor, als ik ze zo buiten tegen zou komen, denk ik echt veel te magere honden te zien, vandaar. Hoort dat zo, met al die ribben en heup/ruggengraatbotjes zo zichtbaar?Kit schreef:Ze zijn niet mager!![]()
![]()
Oh maar dat ziet er heel anders uit.Apple schreef:
Zo zijn ze best geinig
Jij had voor de azawakh ontmoeting hier 144 gebeld?Renee1966 schreef:Is een serieuze vraag hoor, als ik ze zo buiten tegen zou komen, denk ik echt veel te magere honden te zien, vandaar. Hoort dat zo, met al die ribben en heup/ruggengraatbotjes zo zichtbaar?Kit schreef:Ze zijn niet mager!![]()
![]()
Nou ik bel niet zo snel, maar als ze er zo uitzien als op de bovenste foto's had ik wel dezelfde vraag gesteld.dagmar88 schreef:Jij had voor de azawakh ontmoeting hier 144 gebeld?Renee1966 schreef:Is een serieuze vraag hoor, als ik ze zo buiten tegen zou komen, denk ik echt veel te magere honden te zien, vandaar. Hoort dat zo, met al die ribben en heup/ruggengraatbotjes zo zichtbaar?Kit schreef:Ze zijn niet mager!![]()
![]()
Sanchis schreef:Oef Ik vind die laatste foto echt eng. Wat een bottenzak.