Tiny schreef:Ik hou zelf niet van hele slanke honden maar die van jou zijn zo ontzettend liefEn prachtig natuurlijk.
Jaaa ze zijn echt ontzettend lief, heerlijke beesten, maar best ook een beetje lelijk

Moderator: moderatorteam
Tiny schreef:Ik hou zelf niet van hele slanke honden maar die van jou zijn zo ontzettend liefEn prachtig natuurlijk.
Oh maar die oogt mooi!Apple schreef:
Zo zijn ze best geinig
Danne en Hayley komen van Podenji, Zen komt uit Zweden, waar hij uit erbarmelijke omstandigheden is gehaaldJion schreef:Waar komen jouw podenco's eigenlijk vandaan Kit?
Devel schreef:Jeetje, daar mag inderdaad wel wat vet en bespiering bij. Op die laatste foto zie ik helemaal geen bespiering. Een gespierde hond heeft ook geen uitstekende botten wat hierbij wel het geval is.
Kit schreef: Jaaa ze zijn echt ontzettend lief, heerlijke beesten, maar best ook een beetje lelijk![]()
Devel schreef:Jeetje, daar mag inderdaad wel wat vet en bespiering bij. Op die laatste foto zie ik helemaal geen bespiering. Een gespierde hond heeft ook geen uitstekende botten wat hierbij wel het geval is.
Een ABDA Pitbull, ook niet erg vet, maar wel heel erg mooi bespierd geen botten te zien.
Jion schreef:Die tweede foto!![]()
![]()
En Rosietje is om op te vreten zo leuk met dat ruwhaar.![]()
Je hebt dus vier podenco's? Jeetje!
Safari schreef:Die 2e foto is om te gillen![]()
geweldig.
Ik ben sowieso een fan van Podenco's![]()
Ja geweldig, wat een vaart kunnen die maken!Kit schreef:Safari schreef:Die 2e foto is om te gillen![]()
geweldig.
Ik ben sowieso een fan van Podenco's![]()
Vooral op de renbaan he?![]()
![]()
Hilde schreef:Ik wil zo graag nog een keer jouw Podenco's ontmoeten Kit, lijken me wereldhonden! Falera heb ik al eens ontmoet en daar viel ik al enorm voor, terwijl ik nooit zoveel met windhondachtigen dacht te hebben!
Manu schreef:Wat een prachtige honden
Ik vind ze op de foto's inderdaad net te schraal. Ik weet dat het een "droog" ras is maar het mag inderdaad net ietsje meer zijn. Ach, dat kan even duren.
Bovenstaande foto ziet er dan weer als mooie billetjes uit
Je weet het allemaal mooi te verwoorden maar ik vind t een biafra hondjeKit schreef:Sanchis schreef:Oef Ik vind die laatste foto echt eng. Wat een bottenzak.
Daar staat ze op scherp om af te zetten om haar zus een flink in de kont te nippen, omdat ze bijna geen vet hebben lijkt het idd of ze brandmager en ondervoed is, maar een ondervoedde hond heeft ook geen spieren![]()
Ze was toen ook echt wel te licht, maar ja net als een foie grasgans haar een pijp in de strot douwen ging me iets te ver
psiesJaap* schreef:Devel schreef:Jeetje, daar mag inderdaad wel wat vet en bespiering bij. Op die laatste foto zie ik helemaal geen bespiering. Een gespierde hond heeft ook geen uitstekende botten wat hierbij wel het geval is.
Een ABDA Pitbull, ook niet erg vet, maar wel heel erg mooi bespierd geen botten te zien.
Tja. Zo vinden we allemaal iets anders er mooi en gezond uitzien zal ik maar zeggen
Sanchis schreef:Je weet het allemaal mooi te verwoorden maar ik vind t een biafra hondjeKit schreef:Sanchis schreef:Oef Ik vind die laatste foto echt eng. Wat een bottenzak.
Daar staat ze op scherp om af te zetten om haar zus een flink in de kont te nippen, omdat ze bijna geen vet hebben lijkt het idd of ze brandmager en ondervoed is, maar een ondervoedde hond heeft ook geen spieren![]()
Ze was toen ook echt wel te licht, maar ja net als een foie grasgans haar een pijp in de strot douwen ging me iets te ver.Ik zou zo'n hond in een deken wikkelen en met een thermometer in zn poepert op de bank stationeren. De enige vorm van beweging is even de tuin in om te poepen. En ik nodig een kok uit om iets te kokkerellen wat ie wel eten wil ook al zijn dat kersenkruimeltaartjes
Kit schreef:
En jij denkt serieus dat dat biafra hondje daar zin in heeft? Whahaha die wil naar buiten, erop uitJij wilt echt niet weten wat voor fratsen ik al uitgespookt heb om er spek op te krijgen, wat nie wil, dat wil niet
Allllll the time! Ik trek me er niks meer van aan, hoor t vaak niet eens meer en als ik het wel hoor lach ik er maar om, Nen kan er nog steeds heel slecht tegen en kan dan echt pissig worden hahahadagmar88 schreef:
Krijg je op straat nu ook van dat soort commentaar?