Echt sommige mensen

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... child.html
Moderator: moderatorteam
En hij verandert steeds van leeftijd!Pendrag schreef:Wat is die man scheel!
Zal die hond ook wel gedacht hebbenPendrag schreef:Wat is die man scheel!
Ben jij nog niet aan het oefenen met Aiko en je dochter dan?Kat1 schreef:Ik snap die ouders van dat 6 jarige kind echt niet he. Wie met z'n goed verstand laat zo'n klein kind nou met zo'n hond lopen.
Volk, hersenloos of niet, mag beslissen wat het doet.... Geschiedenis & herhalingNanna schreef:Dat krijg je als hersenloos volk zelf mag beslissen wat het doet.
Ik zeg verplicht castreren. En dan heb ik het niet over de hond.
Wolfsblut schreef:Het lijkt wel of dat soort honden hebben een of ander statussymbool voor sommigen is.
Er is maar één ras gevaarlijk en dat is de mens, voor de rest is keuze hond gelukkig voor iedereen verschillend.Wolfsblut schreef:Ik begrijp sommige mensen, ook in Nederland niet, om steeds maar grenzen te verleggen naar vaak onbekende of gevaarlijke rassen. Het lijkt wel of dat soort honden hebben een of ander statussymbool voor sommigen is.
De Akita is anders prima houdbaar in Nederland, als je er goed mee om gaat en rekening houdt met het soort hond dat je in huis hebtWolfsblut schreef:Ik begrijp sommige mensen, ook in Nederland niet, om steeds maar grenzen te verleggen naar vaak onbekende of gevaarlijke rassen. Het lijkt wel of dat soort honden hebben een of ander statussymbool voor sommigen is.
Dat is met andere rassen niet anders. Feiten zijn helaas van dien aard dat dat in de praktijk nog wel eens anders wil zijn en dan zijn het niet eens altijd idioten die niet na hebben gedacht.luna2906 schreef:De Akita is anders prima houdbaar in Nederland, als je er goed mee om gaat en rekening houdt met het soort hond dat je in huis hebtWolfsblut schreef:Ik begrijp sommige mensen, ook in Nederland niet, om steeds maar grenzen te verleggen naar vaak onbekende of gevaarlijke rassen. Het lijkt wel of dat soort honden hebben een of ander statussymbool voor sommigen is.dat een stelletje idioten niet kan nadenken betekent natuurlijk niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Met "stelletje idioten" doelde ik op de ouder van het kind, die hun kind alleen met hond op pad stuurden.smoekie schreef:Dat is met andere rassen niet anders. Feiten zijn helaas van dien aard dat dat in de praktijk nog wel eens anders wil zijn en dan zijn het niet eens altijd idioten die niet na hebben gedacht.luna2906 schreef:De Akita is anders prima houdbaar in Nederland, als je er goed mee om gaat en rekening houdt met het soort hond dat je in huis hebtWolfsblut schreef:Ik begrijp sommige mensen, ook in Nederland niet, om steeds maar grenzen te verleggen naar vaak onbekende of gevaarlijke rassen. Het lijkt wel of dat soort honden hebben een of ander statussymbool voor sommigen is.dat een stelletje idioten niet kan nadenken betekent natuurlijk niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Aiko wordt opgezadeld wanneer wij met z'n drietjes lopen. Tik op die kont van hem en gáán maar.kipo schreef:Ben jij nog niet aan het oefenen met Aiko en je dochter dan?Kat1 schreef:Ik snap die ouders van dat 6 jarige kind echt niet he. Wie met z'n goed verstand laat zo'n klein kind nou met zo'n hond lopen.