Ik lees dit nu pas Annelies, wat erg.chicay schreef:Wij wonen in Waalwijk,ben al een beetje aan het googlen dus bedankt voor de reacties en als iemand echt goed is maakt de afstand me nog niet zoveel uit.
Wil er gewoon wel echt voor waken dat het een poppenkastgedoe wordt met Bork want dat verdient hij niet, dus zal ons buikgevoel ook goed moeten zijn bij de persoon die ons helpt om door te dringen bij Bork.
Mijn reu was in korte tijd ook enorm afgevallen toen hij bij zijn oude baas vandaan naar een ander huis is gegaan waar ze direct met hem zijn gaan trainen. Dat is hem toen ook niet in de koude kleren gaan zitten, en de hond die ik kreeg, was een schim van de hond die ik kende bij zijn eigenaar. De dingen die ik benoemde waar hij ineens bang voor was, raar op reageerde etc. waren dingen die zijn oude eigenaar absoluut niet herkende in zijn hond. Er kan een hoop kapot worden gemaakt bij een hond in een korte tijd. Maar als ze eenmaal weer het vertrouwen krijgen/geven dan zie je de kracht van de hond weer terug komen. Maar kunnen jullie zelf dat vertrouwen terug geven, jullie hebben niet voor niets de beslissing gemaakt om te herplaatsen. Mijn reu destijds zoals je misschien nog weet, is door de eerste eigenaar min of meer ook teruggehaald, maar direct doorgegaan naar mij. Misschien is een fijn huis, met recreatief IPO trainen, ook beter voor Bork?