Ik hou van roze, paars en niet teveel frutsels
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Met zo'n hoog mogelijke DPI inscannen, dat moeten veel scanners kunnen (geloof 12.000 is max) en dan even bijsnijden in een bewerkimgsprogramma en je hebt een redelijk duidelijke foto. Het kan zijn dat je misschien beetje ruis hebt maar zou niet storend moeten zijn.Dee schreef:Ik breek even in met een beetje offtopic vraag. Maar denk dat jullie het hier wel weten en ik wil er geen topic over openen.
Ik heb een foto, als in tastbaar. Zo'n foto bij het bezoek van een dierentuin.
Nou zou ik daar graag iets vanaf willen hebben, maar kan dat? Als je hem niet digitaal hebt? Kan hem wel inscannen, maar dat is anders lijkt me?

Bedoel je dit?Adjani & Tyson schreef:Ik heb hier eerder altijd fanatiek meegekutselt voor onderschriftjes, maar heb nu even gene photopshop meer helaas
Zou iemand voor mij de hond kunnen uitknippen uit de foto en vullen met wit of zwart en er een .png bestandje van maken?
Alvast vriendelijk bedankt![]()

Manu schreef:Ik wil ook zo'n mooi onderschrift
Kan iemand een stoere maken voor mij?

Wow! Wat knap, die is geweldig, dankjewel!&nicole schreef:
&nicole schreef:Hoe vind je deze?![]()
Ok dat komt straks je mag NS art erbij zetten&nicole schreef:Graag gedaan!
Stuur me maar een pb'tje met wat er precies in moet toots

Kom maar door met wat foto'sIngrid48 schreef:zou iemand voor mij een leuk onderschrift willen maken? Ik krijg de 3 meisjes toch niet leuk met elkaar op een foto.
Ik heb wel mooie losse foto's van de drie. Wie zou hier iets moois van willen maken??

Kom maar door met wat foto's&nicole schreef:Ingrid48 schreef:zou iemand voor mij een leuk onderschrift willen maken? Ik krijg de 3 meisjes toch niet leuk met elkaar op een foto.
Ik heb wel mooie losse foto's van de drie. Wie zou hier iets moois van willen maken??