Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerst nacht achter de rug

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: eerst nacht achter de rug

Ongelezen bericht door ranetje »

Ri@ schreef:
bouvierpoedel schreef:Inschattingsfouten of iets niet goed plannen doen we allemaal wel eens.
Alleen wel jammer dat je na het herstellen daarvan nog steeds met je neus door de stront en zeik word gehaald.
Ja iedereen doet dat wel eens. En daar leer je van. Maar blijkbaar TS niet want die komt nog even triomfantelijk vertellen dat het wel goed is gegaan. I.p.v. dat je zegt dat het inderdaad wat beter had gekund. Dus die heeft helemaal niks hersteld. En wie zegt dat dat echt zo is trouwens.

En verder bepaal ik zelf hoe, waar, wanneer en hoe vaak en hoe lang ik reageer. :pffff:
Dat vind ik persoonlijk dan weer een opmerking waardoor ik al helemaal niets meer zou vertellen.
Zo veel vertel ik zelf ook niet :engel:

Bijvoorbeeld:
Wie zegt dat ze op korte termijn iets kon regelen?
Dus heeft ze die eerste dag moeten gaan werken en heeft opgenomen of het met de pup wel goed ging.
Gelukkig ging het goed.
Zou ook nog kunnen toch? :U:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
bounty
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Sheltie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door bounty »

Marjoleine schreef:Maar wat er wel gebeurt door dit soort reacties is dat er veel mensen wijselijk hun mond houden.
Daardoor krijg je nogal een vertekend beeld.
Maar ik weet wel redelijk zeker dat heel veel mensen hier lang niet alles vertellen, omdat ze dan het halve forum weer over zich heen krijgen en daar geen zin in hebben.
Kan ik me uitstekend voorstellen trouwens.

Volledig mee eens, ik durf hier zelfs geen vraag meer te stellen!
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Inge O schreef:
Marjoleine schreef:Maar wat er wel gebeurt door dit soort reacties is dat er veel mensen wijselijk hun mond houden.
Daardoor krijg je nogal een vertekend beeld.
Maar ik weet wel redelijk zeker dat heel veel mensen hier lang niet alles vertellen, omdat ze dan het halve forum weer over zich heen krijgen en daar geen zin in hebben.
Kan ik me uitstekend voorstellen trouwens.
Ri@ schreef:Ja dat snap ik dan weer niet. De dingen die je doet sta je zelf achter neem ik aan. Dus wat maakt het dan uit hoe de rest van een forum daarover denkt als je voor jezelf weet dat wat je doet goed is.
omdat je geen zin hebt in steeds weer dit soort oeverloze vaak op de man spelende discussies misschien?
Ri@ schreef:Ik kan me wel voorstellen dat zulke reacties confronterend zijn als je zelf eigenlijk wel weet dat je niet zo goed bezig bent. En die mensen zullen inderdaad niet alles vertellen.
wat een in-lelijke aaname, type 'ik doe alles perfect en een ander niet'.
Nou dat is nogal een invulling. Ik doe helemaal niet alles perfect. Maar doe daar ook niet geheimzinnig over.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”