Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuk alle filmpjes weer die geplaatst worden! En Jannes en zijn kiekeboe, geweldig! Ik zou hetzelfde probleem hebben haha. Ook handig met leave it, ik ben zo'n kluns die koekjes eraf laat vallen - zal met zulke grote poten wel niet gebeuren.
Ayleen kent al wat meer, moet nog 2/3 trucjes erbij kiezen. Nu bezig met de hoepel: maar mijn blonde doos sleept de hoepel met haar achterpoten gewoon mee.
sky schreef:leuk om te zien hoe verschillend iedere hond het oppakt.
ik heb nog steeds geen antw. gekregen op mijn filmpje of vraag naar de bank gegevens
ondertussen is ons 3de filmpje ook af, de Trick dog guru :
nu kijken wat er nodig is voor het volgende level en ondertussen maar afwachten op een reactie.
sky schreef:leuk om te zien hoe verschillend iedere hond het oppakt.
ik heb nog steeds geen antw. gekregen op mijn filmpje of vraag naar de bank gegevens
ondertussen is ons 3de filmpje ook af, de Trick dog guru :
nu kijken wat er nodig is voor het volgende level en ondertussen maar afwachten op een reactie.
Wat knap, zo jong nog en dan al die trucjes al. Ik zie mezelf trouwens al als (mijn) Kaylee in m'n armen moet springen
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Ehm... Ik heb ook een filmpje. Oefenfilmpje. Vol harde overgangen, een onthoofde ik en zonder plan vooraf. Maaarrrr, de trucjes staan er allemaal wel op en daar ging het om toch?
Ik heb trouwens geen targetstick gebruikt, ik had zo gauw niks in de buurt liggen en heb mn hand gebruikt. Dat mag zeker niet...?
Leuk filmpje van Lola!
Ik weet niet hoe streng ze zijn wat betreft de target stick vs. hand target. Dus als je het filmpje wilt opsturen, misschien toch een pollepel of iets dergelijks gebruiken als target stick?
DeDiana schreef:Leuk filmpje van Lola!
Ik weet niet hoe streng ze zijn wat betreft de target stick vs. hand target. Dus als je het filmpje wilt opsturen, misschien toch een pollepel of iets dergelijks gebruiken als target stick?
Of zoals ik de stang/verlengstuk van een ramenwisser
nou ja, ik ga het toch niet opsturen. Lola kan de targetstick wel, maar er lag niks in de buurt En het poot geven heb ik vervangen door stokstaartje-boks. Ach, ik vind t vooral heel erg leuk om zo bezig te zijn, dus als jullie er genoegen mee nemen, is het goed
nou ja, ik ga het toch niet opsturen. Lola kan de targetstick wel, maar er lag niks in de buurt En het poot geven heb ik vervangen door stokstaartje-boks. Ach, ik vind t vooral heel erg leuk om zo bezig te zijn, dus als jullie er genoegen mee nemen, is het goed
Ja hoor, wat mij betreft geslaagd met vlag en wimpel!
DeDiana schreef:Echt een leuk filmpje van Kaylee, Sky! Ik had 'm eerder nog niet kunnen bekijken. Heel knap!
Hoe heb je die Down and switch hip aangeleerd?
Dank je.
Down en switch heb ik aangeleerd door haar eerst te laten liggen (recht) dan met een koekje haar kop naar links gelokt waardoor ze uit zichzelf haar heup draait en dat iedere keer beloond.
Ze leert onwijs snel en dit had ze na drie keer switch met koekje al door en kon ze zonder koekje.
ik train ook maar 5 min. Per dag soms paar dagen helemaal niet.
Trucjes doe ik ook alleen voor erbij voor de lol, maar omdat ik straks GG en obedience met haar wil gaan doen, heb ik dus wel aangeleerd dat af ook echt recht liggen is, anders gaat ze straks alleen in een "switch hip" liggen
DeDiana schreef:Echt een leuk filmpje van Kaylee, Sky! Ik had 'm eerder nog niet kunnen bekijken. Heel knap!
Hoe heb je die Down and switch hip aangeleerd?
Dank je.
Down en switch heb ik aangeleerd door haar eerst te laten liggen (recht) dan met een koekje haar kop naar links gelokt waardoor ze uit zichzelf haar heup draait en dat iedere keer beloond.
Ze leert onwijs snel en dit had ze na drie keer switch met koekje al door en kon ze zonder koekje.
ik train ook maar 5 min. Per dag soms paar dagen helemaal niet.
Trucjes doe ik ook alleen voor erbij voor de lol, maar omdat ik straks GG en obedience met haar wil gaan doen, heb ik dus wel aangeleerd dat af ook echt recht liggen is, anders gaat ze straks alleen in een "switch hip" liggen
O ja, ik snap het! Bedankt
Het is duidelijk te zien dat het haar aan motivatie niet ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat ze straks een erg leuk obedience-hondje wordt!
In het laatste level moet je een routine filmen.
omdat kaylee de 15e pas 7 maanden word, wil ik totaal geen druk zetten om de oefeningen foutloos uit te voeren dus ik ga langzaam een routine bedenken, muziek zoeken en dan rustig alles uitbouwen.
Ik denk dus dat pas over een maand of 6 het laatste filmpje af is.