Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beetje vroeg, maar ach. Heeft er iemand plannen om ook naar de jachthondenshow te gaan? 15 juni in Arnhem, Papendal. http://www.jachthondenshow.nl
Hoor altijd goede verhalen over deze show, dus ik denk dat wij maar eens een kijkje gaan nemen dit jaar! De dag ervoor is de HF-doedag, enigszins in dezelfde regio dus ik denk dat ik er een weekendje van maak, altijd lekker!
Veenmug schreef:Even gekeken op de site maar schoonheid boven alles en blijkbaar tellen werkkwaliteiten niet of nauwelijks mee.
Het is gewoon een CAC show voor de rasgroepen 4, 6, 7 en 8
Dus een beetje look-a-likes van wat ik een jachthond noem.
Dus de rasgroepen die onder de jachthonden vallen, die worden beoordeeld op hun exterieur. Want tijdens een jachtproef vraag ik de keurmeester ook niet om te kijken naar de beeldige expressie van mijn hond, toch?
Nope andere hond van Josee kan dan net in de jeugdklasse, dus Ivy doet niet mee;) Die is toch al jeugd kampioen en te jong voor tussenklasse. Misschien kom ik wel kijken.
ik ken al die keurmeesters helemaal niet, zie dat die van de Labs uit Engeland komt. Las op facebook dat je met een bruine geen kans maakt dan haha, nou, dat zien we dan wel weer
Frolic schreef:IK zie me nog niet me doen met die hyperdepiepende stuiterbal van mij, maar kijken kom ik waarschijnlijk wel.
Nou, waarom niet? Kwestie van appel hoor, en volgens mij heb je een goede keurmeester, dus ik zou gewoon gaan als ik jou was.
Leuker dan deze worden de meeste shows echt niet.
Appèl in een ruimte met veel honden en mensen dat is nog erg lastig. Ik wordt daar dan zenuwachtig van en dat helpt ook niet echt mee. En ik heb nog nooit shows gelopen met mijn honden, dus 0,0 ervaring.
Ik zal eens kijken of ik ringtraining in de buurt kan doen. Het lijkt me best leuk.
Frolic schreef:IK zie me nog niet me doen met die hyperdepiepende stuiterbal van mij, maar kijken kom ik waarschijnlijk wel.
Nou, waarom niet? Kwestie van appel hoor, en volgens mij heb je een goede keurmeester, dus ik zou gewoon gaan als ik jou was.
Leuker dan deze worden de meeste shows echt niet.
Appèl in een ruimte met veel honden en mensen dat is nog erg lastig. Ik wordt daar dan zenuwachtig van en dat helpt ook niet echt mee. En ik heb nog nooit shows gelopen met mijn honden, dus 0,0 ervaring.
Ik zal eens kijken of ik ringtraining in de buurt kan doen. Het lijkt me best leuk.
naar mijn idee is de jachthondenshow altijd buiten..en maar een keer in de 2 jaar, het is echt de moeite waard om heen te gaan!
ik heb 2 keer met Quireste mee gedaan en een keer met Cartouche en het is echt leuk, alleen maar jachthonden bij elkaar, demonstraties van verschillende disciplines; meutes, jachthoornblazers enzovoort enzovoort