Ja kijk ik heb het wel bijgehouden en op de foto in het onderschrift zie je dat natuurlijk terug dat ik regelmatig hem bij de kapper heb gebrachtalm@ schreef:Ik heb niet eens gezien dat het in augustus was
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De metamorfose
Moderator: moderatorteam
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: De metamorfose
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ah zo komt Rosita dus aan als dr klanten. Haha nee gekheid.
Hij is er weer lekker van opgeknapt.
Helaas zie ik ze ook veel te weinig in de trimsalon terwijl het zo'n verschil heeft.
*Edit, sorry zie ook nu pas dat het een ouder topic is.
Had deze nog nooit voorbij zien komen
Helaas zie ik ze ook veel te weinig in de trimsalon terwijl het zo'n verschil heeft.
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Oud topic maar hij ziet er heel goed uit!
Ik zou zo graag willen dat Semmy ook een keer helemaal gedaan wordt en mij verteld wordt hoe en wat er bij hem precies moet gebeuren. Hij heeft naar mijn idee zo'n rare vacht.
Ik zou zo graag willen dat Semmy ook een keer helemaal gedaan wordt en mij verteld wordt hoe en wat er bij hem precies moet gebeuren. Hij heeft naar mijn idee zo'n rare vacht.
-
blondie
- Zeer actief
Heb hem recent omhoog gehaald omdat Icecold in een bepaald topic het erover had. Dus je hoeft geen sorry te zeggenvosse schreef:Ah zo komt Rosita dus aan als dr klanten. Haha nee gekheid.
En de foto's zeggen gewoon genoeg het geeft echt een verschil een goede behandeling.
Bluf is wat korthariger en in mijn ogen minder het nodig, maar met Finn liep ik er gewoon echt tegenaan. Klitten in de broek, lelijke kraag. Ik wist er even geen raad meer mee.
Blijf het promoten dat het soms best raadzaam is om dan een goede trimsalon te zoeken. Rosita heeft mij laten zien wat het met een hond kan doen. Zonder haar had ik nooit met een duitse herder een trimsalon bezocht eerlijk gezegd.
En het is heel goed gedaan, want na de eigen wasbeurt paar dagen geleden is hij ook weer helemaal opgeknapt. Huis is inmiddels ook weer wat haarvrij
Bluf had ik ook gewassen maar die is de blubber weer ingedoken.
-
blondie
- Zeer actief
Achteraf gezien nog zeven maanden Rosita besef ik me nu ik dit oude topic ophaal. Maar het waren mooie maanden en de complimenten die ik kreeg over hoe goed hij er uit zag, en ongeloof ook na zijn dood hebben zeker te maken gehad met hoe jij hem hebt gewassen en getrimd. Nooit geen spijt van gehad in ieder geval, en ben je er nog steeds dankbaar voor.Rosita Compagner schreef:wow, ik ga een voor- en nafoto pikkenVoor alle ongelovigen, want om nu iedereen een live demo te geven is ook zo wat hahaha. Ik vond het gezellig je te ontmoeten, Connie! Fynn heeft zich heel dapper gedragen en ik hoop dat jullie er lang plezier van hebben.