samantha! schreef:Dank jullie wel![]()
Ja leuk zo! Ik ben benieuwd naar Lenny fotos!Annemieb schreef:Wat ziet het er toch een heerlijk ventje uit!
tof om het te volgen, Lenny is 2 weken jonger
Komen er aan in de komende dagen
Moderator: moderatorteam
samantha! schreef:Dank jullie wel![]()
Ja leuk zo! Ik ben benieuwd naar Lenny fotos!Annemieb schreef:Wat ziet het er toch een heerlijk ventje uit!
tof om het te volgen, Lenny is 2 weken jonger
Thanks, ik ben gegaan voor zijn karakter maar ik vind het inderdaad daarnaast ook een erg knappe vent.MBJ schreef:Mooie werklijn reu !!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Haha dat moet vast wel lukken met PiepZamunda schreef:Aaaaah, daar issie weer! Het is al een echte vent aan het worden
! Qua verhoudingen is ineens het al onwijs labradorbouw ook
.
Haha, dat spartelen in/op het water. Dat doet piep ook als ze zich vergist waardoor ze geen bodem meer onder de pootjes heeft (iew, ENG!!!). Van de zomer (als het water minder koud is) ga ik eens kijken of ik pootjebadende piep om kan toveren in een zwemmer
.
Wat een trots menneke is het zeg!
Nee, geen adres, het is een plas die aan de dijk ligt in Beuningen, vrij aan het begin.Irisz schreef:Wat een lekker ding is het toch!Begint ineens echt een hondje te worden!
Heb je een adres hiervan Sam? Ik zoek ook nog leuke zwemplekjes voor de jongens.
Aaah dat vindt Jack liefBishy schreef:![]()
Wat is ie toch leuk
En eenvoor Jack
Jones is een heel vrij en open hondje, nergens van onder de indruk en hij heeft behoorlijk wat pit, daar hou ik wel vanAnnedee schreef:Zooo, daar wordt een pupje ineens een èchte labrador.
Hij is inderdaad heel mooi, en lijkt op zijn papa. Wat in zijn karakter maakte dat je precies voor hem viel?
Zeker dat ondeugende koppie?