Maar dan kies je toch gewoon een geperste brok waar jouw honden het wel goed opcrutz schreef:lijkt me (in mijn geval) niet aan de hond liggen, gezien hij op zowel een andere geperste brok, als op vers, als op geexpandeerd TOTAAL GEEN last heeft van tandplak of bloedend tandvleesien schreef:meld je honden aan als F.F proefmonsters..krijg je gratis voerEline* schreef: Ik weet van de problemen met tandplak en ik hou het goed in de gaten. Ik heb gister ook even gespiekt toen Laika zo zat te kauwen, maar er zaten geen restanten farmfood op de kiezen.
Ieder geval let ik erop!en gelijk de controlebeurten..op tandplak enz.
misschien is er ook al meer bekend over oorzaak van tandplak bij sommig honden..misschien ligt de oorzaak wel bij de honden..er zijn er genoeg die er nml geen last van hebben
verder zie ik mijn honden liever niet als "proefdier" maar voer ik ze graag een voer waar ik van weet dat ze het er goed op doen ipv proberen en extra DA controles, dan maar gewoon betalen voor mn voer
doen? En lekker versvlees erbij? Niemand zegt dat alleen de geperste brok van
FF een goede brok is. Er zijn hier alleen wel een paar enorme FF fans, heb ik
gemerkt. En ikzelf ben er ook eentje, moet ik eerlijk toegeven.
Zoals ik al meldde; kijk naar hoe je eigen hond(en) het er op doet; da's toch het
belangrijkste. Je hond zal maar een allergie hebben of krijgen voor iets wat in
Farmfood zit of in welk voer dan ook
; dan kan je er nog net zo'n fanvan zijn, maar dan houdt het wel op, toch?