Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Indeling
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Indeling
Indeling:
10:00
Balans&Hersenwerk
Josee
Kaiou
Frederique
Sbientje
_Inge_
Kloesje
Fotografie
Adjani&Tyson
Cassandra
DeDiana
*Charlotte
Judith
Sanner
Tricks
Nancy
Kayleigh*
Hilde
Clausipaus
Leonie
P-tt
Zweetwerk
Cliff
Evertje
Kiki78
Judith
Eilfy
Hanneke
Bootcamp
Corason del perro
Gerrie
Kiki78
Elly
Veertje
Oase
12:00
Tricks
*Charlotte
Cassandra
Hutsje
Saskia241
Pinguin20
Kloesje
Apporteren
Habibi
Evertje
Lieke
Sanner
Leane
Elly
Bootcamp
Josee
Kayleigh*
Mercedes2803
Hanneke
Noeska
Treibball
Cliff
Mutt
Clausipaus
Veertje
Zweetwerk
Gerrie
Samantha!
Kiki78
Chrico
Maureen
Evertje
Balans&Denkwerk
Kloesje
Ivo
Maeve
Danibanani
Eilfy(kenji)
Hailfall
Shibby
14:00
DogGym
Pinguin20
Kiki78
Josee
Clausipaus
Oase
Noeska
Zweetwerk
Jion
Jion(Partner)
Habibi
Kaiou
Mutt
Noeska
Frisbee
Frederique
Maeve
Danibanani
Diana
Hailfall
Evertje
Balans&denkwerk
Corason del perro
Samantha!
Saskia241
Leane
Lieke
Elly
Nancy
Treibball
Hutsje
Sbientje
Chrico
Machie
10:00
Balans&Hersenwerk
Josee
Kaiou
Frederique
Sbientje
_Inge_
Kloesje
Fotografie
Adjani&Tyson
Cassandra
DeDiana
*Charlotte
Judith
Sanner
Tricks
Nancy
Kayleigh*
Hilde
Clausipaus
Leonie
P-tt
Zweetwerk
Cliff
Evertje
Kiki78
Judith
Eilfy
Hanneke
Bootcamp
Corason del perro
Gerrie
Kiki78
Elly
Veertje
Oase
12:00
Tricks
*Charlotte
Cassandra
Hutsje
Saskia241
Pinguin20
Kloesje
Apporteren
Habibi
Evertje
Lieke
Sanner
Leane
Elly
Bootcamp
Josee
Kayleigh*
Mercedes2803
Hanneke
Noeska
Treibball
Cliff
Mutt
Clausipaus
Veertje
Zweetwerk
Gerrie
Samantha!
Kiki78
Chrico
Maureen
Evertje
Balans&Denkwerk
Kloesje
Ivo
Maeve
Danibanani
Eilfy(kenji)
Hailfall
Shibby
14:00
DogGym
Pinguin20
Kiki78
Josee
Clausipaus
Oase
Noeska
Zweetwerk
Jion
Jion(Partner)
Habibi
Kaiou
Mutt
Noeska
Frisbee
Frederique
Maeve
Danibanani
Diana
Hailfall
Evertje
Balans&denkwerk
Corason del perro
Samantha!
Saskia241
Leane
Lieke
Elly
Nancy
Treibball
Hutsje
Sbientje
Chrico
Machie
Laatst gewijzigd door _Jules_ op 13 jun 2014 22:10, 13 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
Re: Indeling
Als ik niet bij tricks sta betekent dat dus dat ik te laat was? Kan ik me dan nog ergens anders voor aanmelden?
-
- Zeer actief
Sorry wist dat ik iemand ergens vergeten was maar kon het zo snel niet vinden. Je 3de keus was treibball, wil je die dan doen of iets anders?Sanner schreef:Als ik niet bij tricks sta betekent dat dus dat ik te laat was? Kan ik me dan nog ergens anders voor aanmelden?

-
- Zeer actief
Geeft niet. Apporteren lijkt me eigenlijk leuker, kan dat ook?_Inge_ schreef:Sorry wist dat ik iemand ergens vergeten was maar kon het zo snel niet vinden. Je 3de keus was treibball, wil je die dan doen of iets anders?Sanner schreef:Als ik niet bij tricks sta betekent dat dus dat ik te laat was? Kan ik me dan nog ergens anders voor aanmelden?
-
- Zeer actief
Ja hoor is prima, ik zet je erbij;)Sanner schreef:Geeft niet. Apporteren lijkt me eigenlijk leuker, kan dat ook?_Inge_ schreef:Sorry wist dat ik iemand ergens vergeten was maar kon het zo snel niet vinden. Je 3de keus was treibball, wil je die dan doen of iets anders?Sanner schreef:Als ik niet bij tricks sta betekent dat dus dat ik te laat was? Kan ik me dan nog ergens anders voor aanmelden?

- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 1
Ik had je een pb gestuurd of ik treibball kon wisselen voor hoopers. Dat is niet mogelijk als ik de indeling zie?
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
-
- Zeer actief
Als iemand nog een vraag heeft graag mail naar hfdoedag@hotmail.com, aangezien ik even niet veel op het forum zit! Dan zie ik het tenminste gelijk.
Done;) heb alleen naar de mail gekeken.pinguin20 schreef:Ik had je een pb gestuurd of ik treibball kon wisselen voor hoopers. Dat is niet mogelijk als ik de indeling zie?

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooie
Hoeveel rondes zijn er eigenlijk?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Zweetwerk en doggym, hartstikke leuk!
Ben benieuwd of Max en ik er iets van bakken
Ben benieuwd of Max en ik er iets van bakken

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik ben natuurlijk al flink aan het herstellen met mijn eigen been en heb een hond die zich goed aan past en braaf is, maar ik neem aan de de workshops die ik doe ook met beperking kan doen? Een beetje aangepast als dat nodig is? Momenteel lukt op mijn hurken zitten bijvoorbeeld nog niet goed, dat soort dingen. Ik hoop tegen die tijd al wel gewoon te lopen zonder kruk.

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
wij ookElmo/maureen schreef:Nou dat gaat lachen worden. Elmo en ik gaan treibbal doen![]()

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
sbientje schreef:wij ookElmo/maureen schreef:Nou dat gaat lachen worden. Elmo en ik gaan treibbal doen![]()
haha

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
indeling hoe laat je bent komt nog via de mail over een week ongeveer.Jion schreef:Hoe laat is de zweetwerk-workshop eigenlijk?

-
- Zeer actief
Sommige 1, sommige 2..sommige 3;p Helaas erg weinig aanmeldingen dit jaar, dus een paar waarvoor ik er 3 had, heb ik er 2 van gemaakt.Maeve schreef:Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooieHoeveel rondes zijn er eigenlijk?
Denk ook laatste jaar dat ik het organiseer, beetje zonde van veel werk als er weinig interesse is en veel leuke workshops

- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
Misschien kijk ik niet goed hoor, maar waar zie je hoe laat welke workshop is?
Zonde trouwens dat er weinig aanmeldingen zijn, ik vind het een erg leuk initiatief namelijk!
Zonde trouwens dat er weinig aanmeldingen zijn, ik vind het een erg leuk initiatief namelijk!

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik weet dat er een aantal mensen al niet bij zijn omdat ze die dag een agility competitiewedstrijd hebben, waaronder ikzelf. Dat zou zomaar invloed kunnen hebben op het aantal aanmeldingen._Inge_ schreef:Sommige 1, sommige 2..sommige 3;p Helaas erg weinig aanmeldingen dit jaar, dus een paar waarvoor ik er 3 had, heb ik er 2 van gemaakt.Maeve schreef:Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooieHoeveel rondes zijn er eigenlijk?
Denk ook laatste jaar dat ik het organiseer, beetje zonde van veel werk als er weinig interesse is en veel leuke workshopsmaar goed, gaat sowieso een leuke dag worden.

-
- Zeer actief
Nee dat niet, want dat is elk jaar zo;) was de vorige keer ook.LongFields schreef:Ik weet dat er een aantal mensen al niet bij zijn omdat ze die dag een agility competitiewedstrijd hebben, waaronder ikzelf. Dat zou zomaar invloed kunnen hebben op het aantal aanmeldingen._Inge_ schreef:Sommige 1, sommige 2..sommige 3;p Helaas erg weinig aanmeldingen dit jaar, dus een paar waarvoor ik er 3 had, heb ik er 2 van gemaakt.Maeve schreef:Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooieHoeveel rondes zijn er eigenlijk?
Denk ook laatste jaar dat ik het organiseer, beetje zonde van veel werk als er weinig interesse is en veel leuke workshopsmaar goed, gaat sowieso een leuke dag worden.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik ben Inge inderdaad ook heel dankbaar dat ze dit organiseert, geheel vrijwillig enzoLongFields schreef:Dan is het leuke er blijkbaar af, ook goed...

Voorgaande jaren leefde het ook meer op het forum had ik het idee. Misschien moet je iemand aannemen voor de PR, Inge

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik weet niet zo goed in welke context je dit nu plaatst hoor. Dat zij zelf besloten heeft dit evenement vrijwillig te organiseren staat toch helemaal los van mijn opmerking?Maeve schreef: Ja, ik ben Inge inderdaad ook heel dankbaar dat ze dit organiseert, geheel vrijwillig enzo![]()
Ja, het idee dat het minder leeft dit jaar dan voorheen heb ik ook. Dat is gewoon jammer, want de Doe Dag is altijd een leuk evenement geweest, de keren dat ik erbij aanwezig geweest ben.Maeve schreef:Voorgaande jaren leefde het ook meer op het forum had ik het idee. Misschien moet je iemand aannemen voor de PR, Inge
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Zijn er hier dan zoveel B/C agility lopers die anders wel zouden komen? Ik vraag het me af 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik weet niet of het er zo veel zijn, maar weet er in ieder geval zo al 2 waarvan ik 100% zeker ben dat die anders wel zouden zijn gekomen. Dat zijn geen honderdtallen natuurlijk, maar wel een aantal.Machie schreef:Zijn er hier dan zoveel B/C agility lopers die anders wel zouden komen? Ik vraag het me af

Voor mij is dat de enige reden dat ik er niet ben in ieder geval, en dat heeft dus niets met de organisatie te maken.
- Machie
- Zeer actief
Ik weet dat het voor jou en Yvette geldt, maar ik denk dat het niet voor veel meer zo is.LongFields schreef:Ik weet niet of het er zo veel zijn, maar weet er in ieder geval zo al 2 waarvan ik 100% zeker ben dat die anders wel zouden zijn gekomen. Dat zijn geen honderdtallen natuurlijk, maar wel een aantal.Machie schreef:Zijn er hier dan zoveel B/C agility lopers die anders wel zouden komen? Ik vraag het me af![]()
Voor mij is dat de enige reden dat ik er niet ben in ieder geval, en dat heeft dus niets met de organisatie te maken.
Ik kom zelf ook maar heel even. Ik moet tegenwoordig op zaterdag gewoon werken

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Uiteraard. Maar het maakt wel dat ik je opmerking nogal lomp en onnodig vind tegenover iemand die dit voor het forum organiseert. Ze trekt zelf de conclusie dat het de laatste tijd niet echt meer storm loopt, maar dan hoeft zo'n opmerking toch niet?LongFields schreef:Ik weet niet zo goed in welke context je dit nu plaatst hoor. Dat zij zelf besloten heeft dit evenement vrijwillig te organiseren staat toch helemaal los van mijn opmerking? .Maeve schreef: Ja, ik ben Inge inderdaad ook heel dankbaar dat ze dit organiseert, geheel vrijwillig enzo![]()
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik vond haar reactie richting mij ook weinig tactvol, maar je hebt gelijk dat ik het ook anders had kunnen brengen dus Inge, sorry daarvoor.Maeve schreef:Uiteraard. Maar het maakt wel dat ik je opmerking nogal lomp en onnodig vind tegenover iemand die dit voor het forum organiseert. Ze trekt zelf de conclusie dat het de laatste tijd niet echt meer storm loopt, maar dan hoeft zo'n opmerking toch niet?LongFields schreef:Ik weet niet zo goed in welke context je dit nu plaatst hoor. Dat zij zelf besloten heeft dit evenement vrijwillig te organiseren staat toch helemaal los van mijn opmerking? .Maeve schreef: Ja, ik ben Inge inderdaad ook heel dankbaar dat ze dit organiseert, geheel vrijwillig enzo![]()
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Contacteer:
Inge ik ben dankbaar voor het organiseren, eerste jaar voor ons, heb er heel erg veel zin in en mijn vriend ook 
Misschien blonde vraag maar is er al wat over de tijden bekend?
En wij hebben onze Labrador te logeren, vooraf niet geweten, is het mogelijk om met haar ook een workshop te doen, als de animo toch tegen valt?

Misschien blonde vraag maar is er al wat over de tijden bekend?
En wij hebben onze Labrador te logeren, vooraf niet geweten, is het mogelijk om met haar ook een workshop te doen, als de animo toch tegen valt?
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Maeve schreef:Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooieHoeveel rondes zijn er eigenlijk?

Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat ligt er aan hoe ze het doet tijdens die workshopOmega schreef:Maeve schreef:Leuk leuk, frisbee en balans voor de kleine rooieHoeveel rondes zijn er eigenlijk?
Jaaa, een echte toller in m'n workshop (balans), mag ik haar na de tijd ontvoeren?