http://www.wxyz.com/news/family-dog-kil ... d-township
Moderator: moderatorteam
Jup, dat is mijn hond. Werd ook al gedeeld op facebook en dat zie je Rhodins foto met 'Family dog kills baby in Springfield Township'. Ik vind het ook vreemd wat betreft die foto's.sbientje schreef:nah! das echt jouw hond, toch?
als dit voor een female catahoula doormoet :') blijf dat vreemd vinden, dat ze zomaar foto's plukken en bij zo'n bericht plakken
-Gaby- schreef:Bedankt voor het verder zoeken!Ha, die ansichtkaarten vind ik wel geinig! Misschien ga ik ze nog wel bestellen ook.
![]()
Maar, misschien is het vreemd, maar op zich vind ik het niet zo erg. Iedereen die Rhodin kent weet dat hij niet in Springfield woont.En het is ook niet echt een "female Catahoula".
Dat klopt. Maar ik heb de foto zelf niet gemaakt, heb ik dan wel wat in te brengen?dagmar88 schreef:-Gaby- schreef:Bedankt voor het verder zoeken!Ha, die ansichtkaarten vind ik wel geinig! Misschien ga ik ze nog wel bestellen ook.
![]()
Maar, misschien is het vreemd, maar op zich vind ik het niet zo erg. Iedereen die Rhodin kent weet dat hij niet in Springfield woont.En het is ook niet echt een "female Catahoula".
Nee dat is op de foto wel duidelijk, maar dat er wordt verdiend aan jouw foto's vind ik toch niet erg netjes.
Ik moest bij dit verhaal direct aan de foto van Xito denken inderdaad.malinois schreef:Ik heb dat ook gedaan bij de beruchte misbruikte foto van xito (waar nog steeds 11 (!!!) Paginas aan zoekresultaten van te vinden zijn.)
Bonnie heeft mij gezegd welke fotos daadwerkelijk verkocht zijn dus legaal gebruikt en door wie en laten we zeggen dat die niet tussen deze 11 paginas staan
Ach xito heeft bin laden gevonden.. das ook wat natuurlijk een held is t
Ik ga er dus wel achteraan ik hoef dat niet bij dergelijke bijtincidenten. Omroep brabant had er een handje van...
Ja, brrrr, echt een naar bericht.Manu schreef:
Overigens een naar bericht van het doodgebeten kindje
Afschuwelijk. Die hond ging dus af nadat de baas hem van de bank had geduwd.
Oh ja? Hmmm, dat verandert de zaak.malinois schreef:Dat zal idd ook best dat je geen poot hebt om op te staan maar dat weet t gros (99%) van de misbruikers niet.
Ik gooi er zoveel mogelijk een mail tegenaan en dat werkt voor 90% zeker als je t over geld gaat hebben
In mijn ogen is dit totaal niet wat er bedoeld wordt in die alinea. Ik vind het alleen maar goed dat er gewaarschuwd wordt voor honden en babys samen. Je moet er gewoon mee opletten. En natuurlijk heeft de hond t gedaan, dat is toch ook zo? Dat er een aanleidingis, uiteraard, maarhet is niet de baby die de hond aan gort bijt tochiones schreef:“Animals and tiny babies don’t mix, even with a gentle dog,” Bouchard said. “Sadly, I’ve seen this happen more than once, where they never had any issue and all of a sudden the dog goes off.”
Nu hebben alle honden het gedaan. Is het nu de bedoeling dat al die Amerikanen massaal hun hond nu naar het asiel brengen, waar toch al te veel honden zijn en geëuthanaseerd worden, en kinderen mogen dus niet meer opgroeien met honden? Triest.
Volgens mij wordt het echt zo bedoeld als dat het gezegd wordt.sbientje schreef: In mijn ogen is dit totaal niet wat er bedoeld wordt in die alinea. Ik vind het alleen maar goed dat er gewaarschuwd wordt voor honden en babys samen. Je moet er gewoon mee opletten. En natuurlijk heeft de hond t gedaan, dat is toch ook zo? Dat er een aanleidingis, uiteraard, maarhet is niet de baby die de hond aan gort bijt toch