JBK schreef:Ik denk dat het hier binnen geen goede match is maar dat is een kwestie van proberen/ervaren. Grootste issue wordt vermoedelijk de wederhelft

Maar ik kan het altijd proberen... 'T is dan wel Amersfoort.
Overigens heb je ook huiskameropvangadressen (driedubbele woordwaarde) waarbij ze niet in kennels zitten. Volgens mij is dat in Baarn zo, maar ook dat is niet naast de deur.
Amersfoort zou op zich geen probleem zijn. Boze wederhelften wil ik alleen niet op mijn geweten hebben
Morris kan eigenlijk wel met alle honden, maar weet natuurlijk niet hoe die van jou zijn. Mocht er iets mogelijk zijn hoor ik het wel!
Huiskamerpensions ken ik, maar er moet gewoon een mens bij zijn volgens Morris. Overdag is het allemaal prima zolang er andere hondjes zijn om mee te spelen, maar hij wil ook gewoon een baasje om te knuffelen. Particuliere opvang is hij ook wel geweest, maar bij die ik ken zitten nu echt teveel honden. Is allemaal gezellig in huis, maar vind de groep veel te groot nu. Zitten rustig 15 honden in de huiskamer.
sbientje schreef:kan morris een beetje goed alleen zijn?
Hij kan prima alleen zijn. Geen enkel probleem. Hij zit als ik moet werken ook 2 dagen per week alleen. Gaat hij lekker liggen slapen.
Veronique & Kyra schreef:De dames zouden het fantastisch vinden, maar ik heb die periode al 3 logees dus dat word iets teveel van het goede.
Je hebt eigenlijk niks aan deze post, maar ach, hij staat weer bovenaan

Ehm... als je nog iets van huis over wilt houden is dat niet aan te raden inderdaad

We moeten maar een keer gaan wandelen! Kunnen ze zich lekker buiten aanstellen.