Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morris zoekt een vakantieadresje

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Morris zoekt een vakantieadresje

Ongelezen bericht door nomo »

Is er iemand die het leuk zou vinden om een (dikke) week op Morris te passen?

De precieze datum weet ik nog niet, maar het gaat ongeveer om de eerste of om de tweede week van juli. Afhankelijk van welke reis het wordt is de vertrekdatum 1, 4 of 5 juli. Weet het nog niet precies omdat ik nog niet heb geboekt.

Het plan was om 8 dagen op vakantie te gaan, maar allebei de opvangadressen kunnen niet meer :(: Pension is geen optie, want hij vind het vreselijk om in de kennel te zitten. Dat ga ik hem niet aandoen. Dan blijf ik gewoon thuis.

Het gaat dus om Morris. Niet gecastreerde reu van 3,5 jaar oud. Ontzettende blijbek, kan met alles en iedereen (inclusief katten) en is helemaal niet moeilijk. Het enige waar hij niet van houdt zijn erg dominant doende patsende honden. Hij is een tikkie onzeker en honden die het constant nodig vinden hem op zijn huid te zitten vindt hij niet leuk.
JBK

Re: Morris zoekt een vakantieadresje

Ongelezen bericht door JBK »

Ik denk dat het hier binnen geen goede match is maar dat is een kwestie van proberen/ervaren. Grootste issue wordt vermoedelijk de wederhelft :schrik: Maar ik kan het altijd proberen... 'T is dan wel Amersfoort.
Overigens heb je ook huiskameropvangadressen (driedubbele woordwaarde) waarbij ze niet in kennels zitten. Volgens mij is dat in Baarn zo, maar ook dat is niet naast de deur.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kan morris een beetje goed alleen zijn?
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

De dames zouden het fantastisch vinden, maar ik heb die periode al 3 logees dus dat word iets teveel van het goede.

Je hebt eigenlijk niks aan deze post, maar ach, hij staat weer bovenaan :wink:
nomo
Zeer actief

JBK schreef:Ik denk dat het hier binnen geen goede match is maar dat is een kwestie van proberen/ervaren. Grootste issue wordt vermoedelijk de wederhelft :schrik: Maar ik kan het altijd proberen... 'T is dan wel Amersfoort.
Overigens heb je ook huiskameropvangadressen (driedubbele woordwaarde) waarbij ze niet in kennels zitten. Volgens mij is dat in Baarn zo, maar ook dat is niet naast de deur.
Amersfoort zou op zich geen probleem zijn. Boze wederhelften wil ik alleen niet op mijn geweten hebben :engel:

Morris kan eigenlijk wel met alle honden, maar weet natuurlijk niet hoe die van jou zijn. Mocht er iets mogelijk zijn hoor ik het wel!

Huiskamerpensions ken ik, maar er moet gewoon een mens bij zijn volgens Morris. Overdag is het allemaal prima zolang er andere hondjes zijn om mee te spelen, maar hij wil ook gewoon een baasje om te knuffelen. Particuliere opvang is hij ook wel geweest, maar bij die ik ken zitten nu echt teveel honden. Is allemaal gezellig in huis, maar vind de groep veel te groot nu. Zitten rustig 15 honden in de huiskamer.
sbientje schreef:kan morris een beetje goed alleen zijn?
Hij kan prima alleen zijn. Geen enkel probleem. Hij zit als ik moet werken ook 2 dagen per week alleen. Gaat hij lekker liggen slapen.
Veronique & Kyra schreef:De dames zouden het fantastisch vinden, maar ik heb die periode al 3 logees dus dat word iets teveel van het goede.

Je hebt eigenlijk niks aan deze post, maar ach, hij staat weer bovenaan :wink:
Ehm... als je nog iets van huis over wilt houden is dat niet aan te raden inderdaad :LOL: We moeten maar een keer gaan wandelen! Kunnen ze zich lekker buiten aanstellen.
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

je gaat niet meer met Morris mee begrijp ik?
Afbeelding
Utah-Kiara
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): twee toller retrievers en een golden retriever
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Utah-Kiara »

Is westerbork te ver, ik pas wel meer op een of twee hondjes zelf heb ik twee tollertjes. En ben die tijd zelf nog niet op vakantie.
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

nomo schreef:
JBK schreef:Ik denk dat het hier binnen geen goede match is maar dat is een kwestie van proberen/ervaren. Grootste issue wordt vermoedelijk de wederhelft :schrik: Maar ik kan het altijd proberen... 'T is dan wel Amersfoort.
Amersfoort zou op zich geen probleem zijn. Boze wederhelften wil ik alleen niet op mijn geweten hebben :engel:

Morris kan eigenlijk wel met alle honden, maar weet natuurlijk niet hoe die van jou zijn. Mocht er iets mogelijk zijn hoor ik het wel!

Huiskamerpensions ken ik, maar er moet gewoon een mens bij zijn volgens Morris. Overdag is het allemaal prima zolang er andere hondjes zijn om mee te spelen, maar hij wil ook gewoon een baasje om te knuffelen. Particuliere opvang is hij ook wel geweest, maar bij die ik ken zitten nu echt teveel honden. Is allemaal gezellig in huis, maar vind de groep veel te groot nu. Zitten rustig 15 honden in de huiskamer.
Boos hoeft ie niet te worden hoor, want hij kan gewoon nee zeggen :D Hij is degene die 's ochtends een half uur met de honden loopt dus dat moet ie wel zien zitten met 3 honden. Ik ga gewoon een balletje opgooien.

Volgens mij is er bij die van Baarn vaak iemand bij. De honden leven er gewoon bij hun in huis, maar ik ben er nog nooit met eigen hond geweest.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Mijn hondentrainster past weleens tegen betaling op honden van anderen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Ik wil wel, wie wil er op Xavi passen?! :mann:
Zonder gekheid.. Xavi kan erg vervelend zijn dus dat is geen match. Wel jammer, was wel leuk geweest :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Char7
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Char7 »

Jammer, had ik best gewild maar Mchumba en berners gaan niet goed samen helaas. Nog geen één berner tegen gekomen die leuk is met hem :schrik:
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

We kunnen kijken of het met Otto klikt, met Jet zal het wel goed gaan. Volgens mij woon je niet heel ver bij me vandaan. Stuur maar een pbtje als het je iets lijkt. Ik heb geen vakantieplannen en werk vanuit huis. Bij goed weer kunnen ze veilig achter in de tuin.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Mijn berner gaat erg goed met andere berners, mijn katten ook. Maar Rotterdam is misschien te ver?
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

Ik durf 2 reuen in huis niet zo goed aan, anders was het echt een perfectie optie voor je geweest denk ik...
Hopelijk vind je snel iets!
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Als het met de anderen niet lukt mag Morris ook hier hoor. Kan ie lekker met Floor flikvlooien :mann: Alleen blijven hoeft niet want ik ben toch wel thuis.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Hier zou evt ook wel kunnen.
Mijn meiden kent ie al.
Ik weet alleen niet of mijn huis overeind blijft staan dan, hahaha. :LOL:
Maar hij is welkom. :wink:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
nomo
Zeer actief

:cheer: Lang leve het hondenforum :cheer: door al die lieve reacties heeft Morris een geweldig logeeradres waar ik hem met een gerust hart achter kan laten!

Bedankt voor iedereen die hulp aanbood! Super om te merken dat er zoveel mensen willen helpen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”