Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Filmpje is verwijderd
Moderator: moderatorteam
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Filmpje is verwijderd
Filmpje is verwijderd
Je mag mij wijs maken dat dit een half kikker half mens is.
Ik zie een veel te vroege geboren kindje met een open schedeltje.
Ik vind het ook heel pijnlijk om te zien hoe diegene zo met het mensje om gaat. En als het hartje stopt wordt het weer gereanimeerd.
Ik kan die man wel een kogel door zijn schedel schieten.
Het kindje is misschien veel te vroeg geboren, maar het kindje voelt alles nog wel. En ze wil graag niet leven en laat het dan zo.
Je mag mij wijs maken dat dit een half kikker half mens is.
Ik zie een veel te vroege geboren kindje met een open schedeltje.
Ik vind het ook heel pijnlijk om te zien hoe diegene zo met het mensje om gaat. En als het hartje stopt wordt het weer gereanimeerd.
Ik kan die man wel een kogel door zijn schedel schieten.
Het kindje is misschien veel te vroeg geboren, maar het kindje voelt alles nog wel. En ze wil graag niet leven en laat het dan zo.
Laatst gewijzigd door deugenietje op 13 jun 2014 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Half kikker. Half mens. Nee gewoon een misvormde baby.
Heb het niet eens af kunnen kijken. Vreselijk
- deugenietje
- Zeer actief
Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
Maar waarom plaats je het dan hier? Geloof dat je zo'n filmpje ten alle tijden stop kunt zetten.deugenietje schreef:Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, vervelend is dat de laatste tijd.deugenietje schreef:Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
Zou mensen die dat soort dingen plaatsen in ieder geval afschermen of anders verwijderen.
- deugenietje
- Zeer actief
Safari schreef:Maar waarom plaats je het dan hier? Geloof dat je zo'n filmpje ten alle tijden stop kunt zetten.deugenietje schreef:Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
Om het van me af te schrijven. En jullie kennen mij.
Als ik dit niet zou doen dan zou ik er mee blijven zitten.
Fijn, nu zit ik ermee 

- deugenietje
- Zeer actief
Safari schreef:Fijn, nu zit ik ermee
Sorry
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kunt dat automatisch afspelen gewoon uitzetten. En toen hij begon te spelen had je ook gewoon op stop kunnen klikken. Zo moeilijk is dat allemaal niet
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
Bij je instellingen kun je dat uitzetten dat het automatisch word afgespeeld

met dank aan Twinkel
Dat automatisch afspelen kun je ergens in de instellingen uitvinken.dagmar88 schreef:Ja, vervelend is dat de laatste tijd.deugenietje schreef:Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
Zou mensen die dat soort dingen plaatsen in ieder geval afschermen of anders verwijderen.
Ik heb niet gekeken, ga het ook niet doen.
Dus omdat jij het ongevraagd in je FB zag, moeten wij het ook maar zien en er iets van vinden? Zodat jij het van je afgeschreven hebt?deugenietje schreef:Safari schreef:Maar waarom plaats je het dan hier? Geloof dat je zo'n filmpje ten alle tijden stop kunt zetten.deugenietje schreef:Hij stond op facebook en facebook speelt de filmpjes automatisch af, anders had ik dit filmpje noooit gekeken.
Om het van me af te schrijven. En jullie kennen mij.
Als ik dit niet zou doen dan zou ik er mee blijven zitten.
Nee, sorry. Doe ik niet aan mee.
Ik zou bijna zeggen, val je ouders hiermee lastig. Maar doe ook maar gewoon niet. Dingen die jij niet leuk vind om te kijken, vinden wij misschien ook wel niet leuk. In het algemeen geldt gewoon dat wanneer ik iets niet leuk vindt, ik dat ook niet ga verspreiden. Omdat meerdere mensen dat niet leuk zullen vinden, denk ik.
- dagmar88
- Zeer actief
Ze zet het in de titel, filmpje gelinkt en met een omschrijving
Als je er niet naar wilt kijken, doe je dat toch niet?
- deugenietje
- Zeer actief
Re: Filmpje is verwijderd
Dank jullie wel allemaal.
Heb even een harde, maar zeer begrijpelijke les gehad.

Heb even een harde, maar zeer begrijpelijke les gehad.

Nee hoor, heb ik ook niet gedaan. Maar snap niet goed waarom dat soort dingen gedeeld moeten worden. Op een hondenforum, nog weldagmar88 schreef:Ze zet het in de titel, filmpje gelinkt en met een omschrijving

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je dit van te voren had kunnen bedenken, dat je zulke reacties zou krijgen. Ik vind ze trouwens helemaal niet hard. Misschien moet je eens bedenken dat, als jij iets niet leuk vindt, er een grote kans is dat een ander dat ook niet vindt, en dat je ze daarom niet met jou dingen op moet zadelen...Een beetje inlevingsvermogen naar een ander toe mag ook wel ipv steeds aandacht vragen met dit soort dingen...
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
fes/lou schreef:Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je dit van te voren had kunnen bedenken, dat je zulke reacties zou krijgen. Ik vind ze trouwens helemaal niet hard. Misschien moet je eens bedenken dat, als jij iets niet leuk vindt, er een grote kans is dat een ander dat ook niet vindt, en dat je ze daarom niet met jou dingen op moet zadelen...Een beetje inlevingsvermogen naar een ander toe mag ook wel ipv steeds aandacht vragen met dit soort dingen...
Niet iedereen kan dat bedenken. Je weet inmiddels een beetje hoe ts is als je er moeite mee hebt open je haar topics niet dat is net zo makkelijk voor jou als iets uitschakelen als op facebook.
Voor de rest ben ik het met Dagmar eens

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Van pamperen wordt niemand groot. En hard waren de reacties beslist niet (ik heb er zelfs 5 minuten en tig edits over gedaan om mijn reactie te plaatsen).toots schreef:Niet iedereen kan dat bedenken. Je weet inmiddels een beetje hoe ts is als je er moeite mee hebt open je haar topics niet dat is net zo makkelijk voor jou als iets uitschakelen als op facebook.
En negeren, dat is leuk. Zelf als eens meegemaakt?
- dagmar88
- Zeer actief
Marion. schreef:Nee hoor, heb ik ook niet gedaan. Maar snap niet goed waarom dat soort dingen gedeeld moeten worden. Op een hondenforum, nog weldagmar88 schreef:Ze zet het in de titel, filmpje gelinkt en met een omschrijving

Kan me wat niet hond gerelateerde dingen van je herinneren die van mij niet gedeeld hadden hoeven worden.
Dat houd je op internet nu eenmaal. De één heeft daar last van, de ander niet

Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.dagmar88 schreef:Marion. schreef:Nee hoor, heb ik ook niet gedaan. Maar snap niet goed waarom dat soort dingen gedeeld moeten worden. Op een hondenforum, nog weldagmar88 schreef:Ze zet het in de titel, filmpje gelinkt en met een omschrijving
Als je er niet naar wilt kijken, doe je dat toch niet?Op een hondenforum nog wel, dat meen je toch niet serieus?
Kan me wat niet hond gerelateerde dingen van je herinneren die van mij niet gedeeld hadden hoeven worden.
Dat houd je op internet nu eenmaal. De één heeft daar last van, de ander niet
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Dus ik moet TS negeren?toots schreef:fes/lou schreef:Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je dit van te voren had kunnen bedenken, dat je zulke reacties zou krijgen. Ik vind ze trouwens helemaal niet hard. Misschien moet je eens bedenken dat, als jij iets niet leuk vindt, er een grote kans is dat een ander dat ook niet vindt, en dat je ze daarom niet met jou dingen op moet zadelen...Een beetje inlevingsvermogen naar een ander toe mag ook wel ipv steeds aandacht vragen met dit soort dingen...
Niet iedereen kan dat bedenken. Je weet inmiddels een beetje hoe ts is als je er moeite mee hebt open je haar topics niet dat is net zo makkelijk voor jou als iets uitschakelen als op facebook.
Da's nogal gezellig.
Ik behandel haar liever als elk ander volwassen mens, aan pamperen, koetsjie koetsjie roepen en negeren heeft ze geen moer. Het leven is een leerproces, voor iedereen. Waarom zou TS daar een uitzondering op zijn? Als ik wat zeg wat je niet bevalt, zeg je dat ook tegen me, maar TS mag niks horen maar die moet je dan maar overslaan? Kom nou.....
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Dat staat nergens. Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.fes/lou schreef:Dus ik moet TS negeren?toots schreef:fes/lou schreef:Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je dit van te voren had kunnen bedenken, dat je zulke reacties zou krijgen. Ik vind ze trouwens helemaal niet hard. Misschien moet je eens bedenken dat, als jij iets niet leuk vindt, er een grote kans is dat een ander dat ook niet vindt, en dat je ze daarom niet met jou dingen op moet zadelen...Een beetje inlevingsvermogen naar een ander toe mag ook wel ipv steeds aandacht vragen met dit soort dingen...
Da's nogal gezellig.
Ik behandel haar liever als elk ander volwassen mens, aan pamperen, koetsjie koetsjie roepen en negeren heeft ze geen moer. Het leven is een leerproces, voor iedereen. Waarom zou TS daar een uitzondering op zijn? Als ik wat zeg wat je niet bevalt, zeg je dat ook tegen me, maar TS mag niks horen maar die moet je dan maar overslaan? Kom nou.....
Jij wijst ts erop dat ze het filmpje uit kan schakelen op Facebook. Ts had behoefte het te delen dat is haar recht hoor.
Als je er last van hebt kun je haar negeren zoals ik het zei dat is net zo makkelijk.
Je zet haar op een plaats en tikt haar even op de vingers terwijl je dus ook kan bedenken zoals elk weldenkend mens dat je er niet op hoeft te reageren en dat jij het filmpje ook stop kan zetten zodra het begint natuurlijk... Zo Schokkend is het allemaal niet!
- dagmar88
- Zeer actief
Er zit niks tussen geen rekening houden met of negeren?Marion. schreef: Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.
- deugenietje
- Zeer actief
Harde les, nee zo erg wat het ook niet hoor. Wist even niet beter te verwoorden.
Maar vind het fijn dat jullie gewoon zeggen wat jullie denken. Daar leer ik inderdaad meer van dan dat men mee gaat met mij.
Maar vind het fijn dat jullie gewoon zeggen wat jullie denken. Daar leer ik inderdaad meer van dan dat men mee gaat met mij.
Ik heb behóórlijk rekening gehouden met, anders had ik het heel anders geformuleerd. Ik heb ook heel bewust gekozen voor niet negeren.dagmar88 schreef:Er zit niks tussen geen rekening houden met of negeren?Marion. schreef: Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.
Mag dat ook, of geldt hier alleen maar de wet van dagmar en toots?
- dagmar88
- Zeer actief
Marion. schreef:Ik heb behóórlijk rekening gehouden met, anders had ik het heel anders geformuleerd. Ik heb ook heel bewust gekozen voor niet negeren.dagmar88 schreef:Er zit niks tussen geen rekening houden met of negeren?Marion. schreef: Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.

Ook goed joh. Jouw feestje.dagmar88 schreef:Marion. schreef:Ik heb behóórlijk rekening gehouden met, anders had ik het heel anders geformuleerd. Ik heb ook heel bewust gekozen voor niet negeren.dagmar88 schreef:Er zit niks tussen geen rekening houden met of negeren?Marion. schreef: Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.
Mag dat ook, of geldt hier alleen maar de wet van dagmar en toots?Toots en ik, twee handen op één buik.
- deugenietje
- Zeer actief
Marion. schreef:Ik heb behóórlijk rekening gehouden met, anders had ik het heel anders geformuleerd. Ik heb ook heel bewust gekozen voor niet negeren.dagmar88 schreef:Er zit niks tussen geen rekening houden met of negeren?Marion. schreef: Ik heb er geen last van, wees gerust hoor. Maar ik denk wel dat gemeende reacties TS iets verder helpen, dan wanneer we haar massaal zouden negeren.
Van negeren wordt niemand blij.
Ik kan wel wat hebben, beter gezegd kan nu meer hebben dan toen. En hoe komt dat. Jullie zijn eerlijk en netjes. Jullie hebben mij aardig geholpen. En als ik iets post zoals dit, dan zeggen jullie dat gewoon klaar uit.
- dagmar88
- Zeer actief
Marion. schreef: Ook goed joh. Jouw feestje.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Mens ik had het geen eens tegen jou. Stel je toch niet zo aan..