Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vrijallenigenkerstwandeling

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

ingrid_me
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie en Border Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ingrid_me »

Scooby schreef:
ingrid_me schreef:Ja was leuk in ieder geval droger dan de vorige keer he Charlotte?\
Karin hoe is het met jou doggie met het gaatje??
Alles goed??
Hoi Ingrid,

Leuk om je ontmoet te hebben.
Lana heeft toch wel erg veel last van haar voorpoot. Ze steunt er nu eigenlijk bijna niet meer op. Als het morgen nog zo is, ga ik maar even met haar langs de dierenarts... :?
Heb je haar al een half paracetamolletje gegeven?
Of je haalt even een antibioticakuurtje bij de DA.
Hoe ziet het er nu uit??
Anders moet je het even schoonmaken met afgekoelt gekookt water.
Jim ligt nu op de bank nog even de wandeling van gisteren opnieuw te beleven.
Hij rent en piept zich rot, hihi :zwaai:
Groetjes Ingrid, Kian en Joey.
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

En hebben jullie geen foto's gemaakt ? :P
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

ingrid_me schreef:
Scooby schreef:
ingrid_me schreef:Ja was leuk in ieder geval droger dan de vorige keer he Charlotte?\
Alles goed??
Hoi Ingrid,

Lana heeft toch wel erg veel last van haar voorpoot. Ze steunt er nu eigenlijk bijna niet meer op. Als het morgen nog zo is, ga ik maar even met haar langs de dierenarts... :?
Hoe ziet het er nu uit??
Hoi Ingrid,

Nee, ik geef mijn honden geen humane medicatie. Ik heb toevallig vorige week van de dierenarts gehoord dat Paracetamol en dergelijke ernstige leverschade kunnen veroorzaken bij honden, dus dat geef ik maar niet. Daarnaast krijgt Lana zowiezo permanent Rimadyl, omdat ze hele zware arthrose heeft in haar ellebogen. Dus een pijnstiller en ontstekingsremmer heeft ze zowiezo al! ;) Kun je dus nagaan hoeveel pijn ze er gisteravond aan had!
Maar, vanochtend liep ze er al weer vrij behoorlijk op en ze is ook weer vrolijk. De zwelling is ook enorm afgenomen, dus ik ben toch maar niet langs de dierenarts gegaan. Het wondje ziet er ook aardig netjes uit. Lana kan er zelf goed bij, dus ik laat ze het altijd het liefst gewoon zelf oplossen in zulke gevallen. Ik ben nooit zo smeerderig met desinfectiemiddeltjes, enzo. ;) (Dat hebben ze in de vrije natuur toch ook niet?)
De honden hebben in elk geval een lekkere wandeling gehad, gisteren! Alhoewel ze hier al weer zo klaarwakker zijn dat ze zo weer een rondje Bussloo zouden kunnen, hoor! :-D
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

mickey schreef:En hebben jullie geen foto's gemaakt ? :P
Euh..., ik inderdaad niet, nee... :roll:
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Scooby schreef:
ingrid_me schreef:
Scooby schreef:
Alles goed??
Hoi Ingrid,

Hoe ziet het er nu uit??
Hoi Ingrid,

Nee, ik geef mijn honden geen humane medicatie. Ik heb toevallig vorige week van de dierenarts gehoord dat Paracetamol en dergelijke ernstige leverschade kunnen veroorzaken bij honden, dus dat geef ik maar niet. Daarnaast krijgt Lana zowiezo permanent Rimadyl, omdat ze hele zware arthrose heeft in haar ellebogen. Dus een pijnstiller en ontstekingsremmer heeft ze zowiezo al! ;) Kun je dus nagaan hoeveel pijn ze er gisteravond aan had!
Maar, vanochtend liep ze er al weer vrij behoorlijk op en ze is ook weer vrolijk. De zwelling is ook enorm afgenomen, dus ik ben toch maar niet langs de dierenarts gegaan. Het wondje ziet er ook aardig netjes uit. Lana kan er zelf goed bij, dus ik laat ze het altijd het liefst gewoon zelf oplossen in zulke gevallen. Ik ben nooit zo smeerderig met desinfectiemiddeltjes, enzo. ;) (Dat hebben ze in de vrije natuur toch ook niet?)
De honden hebben in elk geval een lekkere wandeling gehad, gisteren! Alhoewel ze hier al weer zo klaarwakker zijn dat ze zo weer een rondje Bussloo zouden kunnen, hoor! :-D
Ook Luna bleek dus wel schade te hebben ondervonden van de kennismaking Lana,heeft naast haar oog een klein gaatje met een schram.
Maar ze ondervind er geen hinder van.
Ik heb wel foto's als ik tijd heb plaats ik ze zo.
Het zijn er niet veel,veuls te druk met beppen gehad :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

dogluna schreef:Ook Luna bleek dus wel schade te hebben ondervonden van de kennismaking Lana,heeft naast haar oog een klein gaatje met een schram.
Maar ze ondervind er geen hinder van.
Ik heb wel foto's als ik tijd heb plaats ik ze zo.
Het zijn er niet veel,veuls te druk met beppen gehad :mrgreen:
Hoi Ans,

O, dus Luna had ook een gaatje? Ik ontdekte vanochtend ook nog een gaatje in Lana haar lip, maar dat zat eigenlijk al weer dicht. Verder heeft Lana gelukkig ook al weinig last meer van haar 'verwondingen'. Wat een rotmeiden, he?! ;)
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”