ingrid_me schreef:Scooby schreef:ingrid_me schreef:Ja was leuk in ieder geval droger dan de vorige keer he Charlotte?\
Karin hoe is het met jou doggie met het gaatje??
Alles goed??
Hoi Ingrid,
Leuk om je ontmoet te hebben.
Lana heeft toch wel erg veel last van haar voorpoot. Ze steunt er nu eigenlijk bijna niet meer op. Als het morgen nog zo is, ga ik maar even met haar langs de dierenarts...

Heb je haar al een half paracetamolletje gegeven?
Of je haalt even een antibioticakuurtje bij de DA.
Hoe ziet het er nu uit??
Anders moet je het even schoonmaken met afgekoelt gekookt water.
Jim ligt nu op de bank nog even de wandeling van gisteren opnieuw te beleven.
Hij rent en piept zich rot, hihi

:
Hoi Ingrid,
Nee, ik geef mijn honden geen humane medicatie. Ik heb toevallig vorige week van de dierenarts gehoord dat Paracetamol en dergelijke ernstige leverschade kunnen veroorzaken bij honden, dus dat geef ik maar niet. Daarnaast krijgt Lana zowiezo permanent Rimadyl, omdat ze hele zware arthrose heeft in haar ellebogen. Dus een pijnstiller en ontstekingsremmer heeft ze zowiezo al!

Kun je dus nagaan hoeveel pijn ze er gisteravond aan had!
Maar, vanochtend liep ze er al weer vrij behoorlijk op en ze is ook weer vrolijk. De zwelling is ook enorm afgenomen, dus ik ben toch maar niet langs de dierenarts gegaan. Het wondje ziet er ook aardig netjes uit. Lana kan er zelf goed bij, dus ik laat ze het altijd het liefst gewoon zelf oplossen in zulke gevallen. Ik ben nooit zo smeerderig met desinfectiemiddeltjes, enzo.

(Dat hebben ze in de vrije natuur toch ook niet?)
De honden hebben in elk geval een lekkere wandeling gehad, gisteren! Alhoewel ze hier al weer zo klaarwakker zijn dat ze zo weer een rondje Bussloo zouden kunnen, hoor!