Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Filmpje is verwijderd

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Re: Filmpje is verwijderd

Ongelezen bericht door Ptje »

Ik denk dat Deugenietje hier beter met de reacties om gaat dan enkele anderen hier in dit topic. :ok:
Misschien even beter eerst waarschuwen meis in de titel bijvoorbeeld melden van schokkend of iets van die aard dan kunnen mensen zelf kiezen of ze het willen zien of niet.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Als je weer eens de behoefte voelt een akelig filmpje te delen zou ik in de topictitel een duidelijke waarschuwing zetten zodat mensen ervoor kunnen kiezen het over te slaan :ok:
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik heb het filmpje alsnog ergens gevonden.
Ik herkende het niet als reanimeren omdat het kind te veel leven vertoonde om gereanimeerd te moeten worden. De geluidjes die eruit komen klinken heel zielig. Ik kan niet verstaan wat de mensen er om heen zeggen maar ze lijken niet erg begaan met dit wezentje.

Ik vind dat het recht heeft om te sterven want dit is niet menswaardig meer. Ik heb nog wat opgezocht.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... rming.html
Baby's die met anencefalie worden geboren, zien er vaak erg vreemd uit, met een afgeplat hoofd. Het schedeldak en het hersenvlies ontbreekt. De ogen zijn veelal uitpuilend (kikkerogen) en er is weinig sprake van een nek. Deze afwijking wordt soms veroorzaakt door het gebruik van bepaalde medicijnen.

Het is niet zo dat ik door dit filmpje van slag ben of zo. Er zijn wel eens beelden geweest die me veel harder raakten en die ik liever niet had willen zien of willen weten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”