Past net.

Beide zwart met krullen, maar toch anders.

En Ayleens manier van afreageren: Hildes bekertjes slopen.

Moderator: moderatorteam
Floeboe van ClausipausRami schreef:Leuke foto's! Wie is dat lieve herdertje op de eerste foto's?
Hilde schreef:Floeboe van ClausipausRami schreef:Leuke foto's! Wie is dat lieve herdertje op de eerste foto's?Is best klein hoor, kleiner dan Beau. Maar zooooo zoet
Ik zou haar zo meenemen. En volgens mij wordt ze dit jaar 15. Echt een heel erg lief meisje
Ja zeg, als ze Bouviers en Poedels ook gaan vergelijken als zijnde beide zwart met krulletjes!Judith schreef:Ohh leuke foto's van Dana, en die foto met Vinou. We hadden ze net op tijd van elkaar weggehouden, ze waren allebei aan het mopperen
Vinou gaat bijna naast haar pootjes lopen.Shima schreef:Leuk zeg. Ik hoop dat ik er volgend jaar wel bij kan zijn.![]()
Ja zeg, als ze Bouviers en Poedels ook gaan vergelijken als zijnde beide zwart met krulletjes!Judith schreef:Ohh leuke foto's van Dana, en die foto met Vinou. We hadden ze net op tijd van elkaar weggehouden, ze waren allebei aan het mopperenEen Bouvier heeft geen krullen, maar slag in de vacht!
![]()
Ik vind ze beide heel leuk, maar op Vinou ben ik stiekem al heel lang een beetje verliefd. Oude liefde roest niet zeggen ze he?
Nee.Frederique schreef: Ik pik deze foto trouwens als dat mag.
Super, bedankt alvast_Leonie schreef:Nee.Frederique schreef: Ik pik deze foto trouwens als dat mag.![]()
Tuurlijk! Als je wil wil ik het originele bestand wel sturen? Kan zo naar je mail sturen.
Rami schreef:Hilde schreef:Floeboe van ClausipausRami schreef:Leuke foto's! Wie is dat lieve herdertje op de eerste foto's?Is best klein hoor, kleiner dan Beau. Maar zooooo zoet
Ik zou haar zo meenemen. En volgens mij wordt ze dit jaar 15. Echt een heel erg lief meisje
Oh ja, ik dacht al, ik ken haar! Heerlijk hoofdje!