Geen idee of het een reu of teef was, hoorde wel dat de hond nog geen jaar oud is.
Het ene moment liepen ze aan de overkant van de weg, het volgende moment sleepte de hond de baas (grote man) de weg over en greep mijn hond.
"uiteraard" kreeg ik de schuld, man vroeg niet hoe het met mijn hond ging, maar deelde mee dat ik mijn hond niet los had moeten laten lopen (?? Hij liep gewoon aangelijnd) en als ik niet zou oprotten zou hij zijn hond los laten.
Van omstanders hoorde ik dat de hond normaal met een muilkorf loopt, dat de hond regelmatig bij het winkelcentrum vast ligt terwijl hij rustig boodschappen doet en dat ook het zoontje van de man regelmatig met deze hond loopt..
Voor zover ik nu weet, heeft de hond aan een aantal keer uitgevallen naar mensen en andere honden.
Maar nu had hij dus mijn hond te pakken..
Maar goed, wat moet je doen in zo'n situatie? Kun je überhaupt iets doen? Ben ze nooit eerder tegen gekomen (gelukkig), maar die baas heeft die hond dus totaal niet onder controle, dus volgende keer grijpt hij mijn hond misschien weer..

.