Eén keer geweest jaren geleden als bezoeker (nog ruzie gehad met een Boxer fokker dat Tank toch echt geen witte Boxer was en hij dat maar bleef beweren

Wie gaan er nog meer?
Moderator: moderatorteam
De dag dat de leukste en liefste knuffeltuinturk van NL er is natuurlijkNanna schreef:Ik kom wel kijken als de weergoden gunstig gezind zijn. Weet nog niet welke dag.
Idd. Voor mij ook de leukste groepen op zaterdagNanna schreef:Ik ook. Ik ben eruit: ik kom zaterdag kijken. Dan zijn de voor mij leukste groepen. Wel jammer dat ik dan de windhonden mis maar je kunt niet alles hebben.sbientje schreef:wellicht kom ik even kijken. Als ik kom, is het op zaterdag
Nanna schreef:Ik ook. Ik ben eruit: ik kom zaterdag kijken. Dan zijn de voor mij leukste groepen. Wel jammer dat ik dan de windhonden mis maar je kunt niet alles hebben.sbientje schreef:wellicht kom ik even kijken. Als ik kom, is het op zaterdag
Totaal geen smaak merk ik welsbientje schreef:Idd. Voor mij ook de leukste groepen op zaterdagNanna schreef:Ik ook. Ik ben eruit: ik kom zaterdag kijken. Dan zijn de voor mij leukste groepen. Wel jammer dat ik dan de windhonden mis maar je kunt niet alles hebben.sbientje schreef:wellicht kom ik even kijken. Als ik kom, is het op zaterdag
Ik ben dolblij want de windhonden zijn niet vaak samen met rasgroep 2Nanna schreef:Niet janken, jij kunt barzois kijkenBrigitte schreef:Nanna schreef:Ik ook. Ik ben eruit: ik kom zaterdag kijken. Dan zijn de voor mij leukste groepen. Wel jammer dat ik dan de windhonden mis maar je kunt niet alles hebben.sbientje schreef:wellicht kom ik even kijken. Als ik kom, is het op zaterdag
thats meBrigitte schreef:Totaal geen smaak merk ik welsbientje schreef:Idd. Voor mij ook de leukste groepen op zaterdagNanna schreef:Ik ook. Ik ben eruit: ik kom zaterdag kijken. Dan zijn de voor mij leukste groepen. Wel jammer dat ik dan de windhonden mis maar je kunt niet alles hebben.sbientje schreef:wellicht kom ik even kijken. Als ik kom, is het op zaterdag
Nou, dat had ik ook gedacht hoor toen we hem net hadden. Nu vind ik het toch allemaal een beetje raar want b.v op de Joe Kat show mochten Kangals ook komen ondanks dat die voor honden uit rasgroep 1 issbientje schreef:
Altijd gedacht dat de kangal in groep 1 zat trouwensweer wat bijgeleerd
Ja natuurlijk dat is hetsbientje schreef:ze willen Sjon gewoon erbij hebben, dat snap ik wel
Leuk mss zie ik je welAdjani & Tyson schreef:Leu! misschien dat ik zondag wel ga kijken
crutz schreef:Ik heb besloten niet te gaan.
Denk niet dat ik het commentaarloos aan kan zien dat een eens zo statige trotse hond nu stijf vd medicatie (omdat hij doodziek is) de ring in moet omdat z'n handler dat zo graag nog eenmaal wil.....
Ik vind het goed dat je niet gaat maar het is te bezopen voor woordencrutz schreef:Ik heb besloten niet te gaan.
Denk niet dat ik het commentaarloos aan kan zien dat een eens zo statige trotse hond nu stijf vd medicatie (omdat hij doodziek is) de ring in moet omdat z'n handler dat zo graag nog eenmaal wil.....
Twisted Power schreef:Ach sommige mensen vertellen hier vanalles om andere te zieken maar weten nergens van helaas zijn er zulke mensen ook....
Oww t is toch waar, dan blijf ik bij mijn standpunt dat zo'n zieke hond niks op een show te zoeken heeft in het belang vd hond. Willekeurig om welke hond of welke eigenaar.Twisted Power schreef:Je vind het maar al te leuk om hier in het openbaar mensen te pijnigen denk eens na aub
bedanktNanna schreef:Keuringen beginnen om 10.00 maar dat neemt wel tot een eind in de middag hoor.AnneBP schreef:hoe laat begint dit? misschien dat ik zaterdag eens kom kijken (als een geplande wandeling niet doorgaat), maar ik moet van tevoren nog ergens heen en ben daar om 11.00 klaar dus pas rond 12.00 daar.