Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier geen Lotgering meer, wat is een andere goede kvv?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Vet vlees nu met foto
allemaal bij de pens dan? Want dat is een variant die ik al een paar jaar niet meer heb eigenlijk en bij de rest heb ik het nog niet gezien...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Geen idee meer bij welke variant het was. Volgens mij bij meerdere, maar zeker weten doe ik het niet meer.
Ik heb/had altijd de totaal, pens, vis, wild en paard.
Ik heb/had altijd de totaal, pens, vis, wild en paard.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb nu de totaal met wild, totaal met paard en totaal met vis en daar ben ik het nog niet tegengekomen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Deze is vis, maar ik zag er net een (nog bevroren) en dat is de compleet pens. Ik ga Tim morgen wel even bellen. E Inge O, ik kan het niet stuk knijpen, dus dan denk je aan pens, maar of bij de vis variant ook pens erdoor zit weet ik niet, ik ga even op de site kijken
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja denk t wel want pens is orgaan en dat zit ook in visDemi schreef:Deze is vis, maar ik zag er net een (nog bevroren) en dat is de compleet pens. Ik ga Tim morgen wel even bellen. E Inge O, ik kan het niet stuk knijpen, dus dan denk je aan pens, maar of bij de vis variant ook pens erdoor zit weet ik niet, ik ga even op de site kijken

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
As ik terug ben met Ivy uit Utrecht en er aan denk zal ik hem vanmiddag even bellen.malinois schreef:Ja denk t wel want pens is orgaan en dat zit ook in visDemi schreef:Deze is vis, maar ik zag er net een (nog bevroren) en dat is de compleet pens. Ik ga Tim morgen wel even bellen. E Inge O, ik kan het niet stuk knijpen, dus dan denk je aan pens, maar of bij de vis variant ook pens erdoor zit weet ik niet, ik ga even op de site kijken
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had gemaild naar Lotgering, maar heb tot nu toe geen antwoord. Volgens mij, maar weet het niet heel zeker, reageren zij niet op mailtjes.
En ik kan Tim natuurlijk wel bellen, maar hoe leg ik het uit zonder dat ik een foto kan sturen zodat hij ziet wat ik bedoel. Ik heb net weer een rol gehad, deze was aan de buitenkant bijna geheel vet of wat het dan ook moge zijn. Dit was vis/vlees. Ik heb het weggegooid, het rook ook anders dan normaal.
En na een blik in mijn vriezer zag ik dat er heel veel rollen zijn die dit hebben.
Baal dat ik niet weet wat het is, want ze eten het vlees hier echt heel erg graag. Ik kan uiteraard op een ander merk overgaan, dat heb ik al eens eerder gedaan om wat kvv's te proberen, maar dat werd minder enthousiast opgegeten.
Wat me wel opvalt, het is alleen bij de rollen waar een kleine groene afbeelding op de verpakking zit
En ik kan Tim natuurlijk wel bellen, maar hoe leg ik het uit zonder dat ik een foto kan sturen zodat hij ziet wat ik bedoel. Ik heb net weer een rol gehad, deze was aan de buitenkant bijna geheel vet of wat het dan ook moge zijn. Dit was vis/vlees. Ik heb het weggegooid, het rook ook anders dan normaal.
En na een blik in mijn vriezer zag ik dat er heel veel rollen zijn die dit hebben.
Baal dat ik niet weet wat het is, want ze eten het vlees hier echt heel erg graag. Ik kan uiteraard op een ander merk overgaan, dat heb ik al eens eerder gedaan om wat kvv's te proberen, maar dat werd minder enthousiast opgegeten.
Wat me wel opvalt, het is alleen bij de rollen waar een kleine groene afbeelding op de verpakking zit
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jawel naar vraag@lotgering.nl
Je kunt ook bellen hierover 079-3602215 (staat allemaal gewoon op de site, weet t omdat ik laatst ook iets wilde weten binnen een dag antwoord)
Je kunt ook bellen hierover 079-3602215 (staat allemaal gewoon op de site, weet t omdat ik laatst ook iets wilde weten binnen een dag antwoord)

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
malinois schreef:Jawel naar vraag@lotgering.nl
Dank je, ik ga hem nu mailen

-
- Zeer actief
Ik ben wel erg benieuwd naar het antwoord dat je gaat krijgen.
Het ziet er vies uit op de foto.
Het ziet er vies uit op de foto.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Al iets gehoord inmiddels?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee nog steeds geen mail terug, maandag is hij er weer werd er gezegd toen ik belde, dus ik bel maandag nog een keer, ik wil toch wel eens weten wat het nou ismoosje schreef:Al iets gehoord inmiddels?
-
- Zeer actief
Ik had dit ook bij de laatste levering. Was echt smerig. Heel veel rollen die er zo uitzagen.
Bestel altijd met nog een paar mensen en 2 honden wilden het ook niet meer eten. Morris kreeg ook regelmatig dunne ontlasting. Hij at deze smerige rollen ook niet graag. Haalde zijn neus ervoor op.
Omdat er ook nog rollen tussenzaten (andere smaak) die bedorven waren was ik er wel klaar mee. Ben nu overgestapt op een ander merk.
Bestel altijd met nog een paar mensen en 2 honden wilden het ook niet meer eten. Morris kreeg ook regelmatig dunne ontlasting. Hij at deze smerige rollen ook niet graag. Haalde zijn neus ervoor op.
Omdat er ook nog rollen tussenzaten (andere smaak) die bedorven waren was ik er wel klaar mee. Ben nu overgestapt op een ander merk.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb een tijdje terug mee besteld bij Degomeat en dat ziet er goed uit en eten ze. Vind jij ook niet dat het anders ruikt?nomo schreef:Ik had dit ook bij de laatste levering. Was echt smerig. Heel veel rollen die er zo uitzagen.
-
- Zeer actief
Ik voer nu ook degomeat (met wat smuldier erdoor anders gaat ie krijtjes poepenDemi schreef:Ik heb een tijdje terug mee besteld bij Degomeat en dat ziet er goed uit en eten ze. Vind jij ook niet dat het anders ruikt?nomo schreef:Ik had dit ook bij de laatste levering. Was echt smerig. Heel veel rollen die er zo uitzagen.

Het rook inderdaad ook anders. Niet perse rot of zo, maar ook niet echt fris. Morris vond het in elk geval niet eetbaar meer.
-
- Zeer actief
Ik voer normaal ook Degomeat, afgewisseld met Smuldier.
Ik heb van iemand gratis 20kg Lotgering gekregen omdat hun hond ervan aan de dunne ging.
Bij mij krijgen de honden er ook dunne van, behalve de pup, die heeft er weer geen last van.
Ik heb van iemand gratis 20kg Lotgering gekregen omdat hun hond ervan aan de dunne ging.
Bij mij krijgen de honden er ook dunne van, behalve de pup, die heeft er weer geen last van.

Ik ben heel benieuwd wat voor reactie je krijgt.
Ik heb zoiets nog nooit gezien, vind het er niet smakelijk uitzien.
Ik heb zoiets nog nooit gezien, vind het er niet smakelijk uitzien.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nog geen antwoord, maar wel weer een rol met dat spul. op de foto niet te zien, maar deze rol is aan de buitenkant bijna helemaal zo. En ik vind het ook vies ruiken. De Rottweilers vreten het wel op, maar de anderen niet. En nou zijn Amy en Cu echte kliko's, die eten rustig iets wat echt bedorven is, maar de andere honden niet, dus daar vertrouw ik meer op
Ik heb dit aan ze laten ruiken en ze liepen weg. Het ruikt een beetje zuur ofzo

-
- Zeer actief
Dit ziet er wel heel erg vies uit. Heb lotgering een paar keer geprobeerd maar alle keren kregen mijn honden er diarree van terwijl mijn honden veel gewend zijn.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb er nog steeds geen enkele gehad. Net bij een verkooppunt hier wat botten gehaald die ook lotgering heeft en ook die herkent t niet. Voert t zelf ook en ook nooit iets van klanten gehoord zei ze....
Brokkelt t als je t uit elkaar haalt?

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Alleen Amy is af en toe aan de diarree, maar dat komt denk ik eerder doordat ze altijd gestrest is. De rest heeft er dacht ik nog nooit diarree van gehad. Maar goed, dit soort rollen gooi ik dus wegjoline schreef:Dit ziet er wel heel erg vies uit. Heb lotgering een paar keer geprobeerd maar alle keren kregen mijn honden er diarree van terwijl mijn honden veel gewend zijn.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee het voelt echt een beetje glibberig. Ik geef ze al lang Lotgering, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gehad. Ik ga maandag weer bellen, want ik wil wel eens weten wat het nou ismalinois schreef:Ik heb er nog steeds geen enkele gehad. Net bij een verkooppunt hier wat botten gehaald die ook lotgering heeft en ook die herkent t niet. Voert t zelf ook en ook nooit iets van klanten gehoord zei ze....
-
- Zeer actief
Ik snap ook niet waarom ze juist van lotgering diarree krijgen. Ik voer hier veel soorten kvv door elkaar en regelmatig barf hapjes. Ik geef ook gerust vlees wat niet zo fris meer ruikt maar dit zou ik ook niet geven. Het lijkt wel een rol vetDemi schreef:Alleen Amy is af en toe aan de diarree, maar dat komt denk ik eerder doordat ze altijd gestrest is. De rest heeft er dacht ik nog nooit diarree van gehad. Maar goed, dit soort rollen gooi ik dus wegjoline schreef:Dit ziet er wel heel erg vies uit. Heb lotgering een paar keer geprobeerd maar alle keren kregen mijn honden er diarree van terwijl mijn honden veel gewend zijn.

Buiten dat witte om, vind ik het er ook niet "fijn" uit zien. Weet niet, maar mijn vooroordeel van Lotgering bevestigd dit wel.
Nooit besteld, wilde verhalen gehoord en als ik dit dan zie denk ik: Oh, daar bestel ik dus ook niet.
Ik vind smuldier er serieus beter uitzien.
Snap dat je zoiets weggooit..
Nooit besteld, wilde verhalen gehoord en als ik dit dan zie denk ik: Oh, daar bestel ik dus ook niet.
Ik vind smuldier er serieus beter uitzien.
Snap dat je zoiets weggooit..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Veel besteld, altijd gevoerd, nooit klachten. Zo kan t dus ook... 
En nee ik vind smuldier er ook niet beter uitzien. Dit is dus lotgering:

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador, teckel
hoi,
ik vind het er ook echt vies uitzien, en niet voeren!
zelf voer ik ook al tijden lotgering en bestel dan ruim 60 kilo tegelijk , en heb dit nog nooit gezien.....ziet er altijd fris en lekker uit
er zal dus gewoon iets mis zijn, gewoon bellen, dan krijg je vast nieuw...ze komen op mij altijd heel betrouwbaar over
zelf voer ik ook al tijden lotgering en bestel dan ruim 60 kilo tegelijk , en heb dit nog nooit gezien.....ziet er altijd fris en lekker uit
er zal dus gewoon iets mis zijn, gewoon bellen, dan krijg je vast nieuw...ze komen op mij altijd heel betrouwbaar over
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
En dit is inderdaad wat ik van Lotgering gewend ben, gewoon normaal vlees. De honden zijn er echt gek op. Ik heb nog even naar de datum gekeken, maar daar ligt het ook niet aan. Ik dacht eerst dat het alleen de pens was, maar nu dus ook de vis en gevogeltemalinois schreef:Veel besteld, altijd gevoerd, nooit klachten. Zo kan t dus ook...
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij mij ook hoor en als er een keer iets was met een bestelling werd daar ook nooit moeilijk over gedaan. Ik had bv een keer wat besteld en ze hadden de dag niet doorgegeven. De chauffeur had het netjes voor de deur gezet, alleen toen ik thuis kwam was er echt al veel ondooit. 2 dagen daarna hebben ze het opgehaald en kreeg ik keurig mijn bestelling (bevroren dan).ruudstofferboa schreef:hoi,
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Vet vlees nu met foto 26/7 update
Na lang wachten heb ik een antwoord gekregen;
Hoi Allison,
Het is een ophoping van vet. Je moet je voorstellen dat het gedraaide vlees als het ware door een pijp geduwd wordt, dan hoopt zich vet langs de rand hiervan op en zo nu en dan schuift die ophoping toch door. Het heeft dus te maken met het verpakkingsproces van het vlees. Helaas kan er weinig aan gedaan worden. Het kan ook geen kwaad verder, het ziet er alleen niet zo fris uit.
Antwoord komt trouwens niet van Lotgering af, die geven geen antwoord via de mail en als ik bel wordt er steeds gezegd dat ik terug gebeld wordt, maar ik wacht no steeds op een belletje. Dit antwoord komt af van iemand die veel met ze te maken heeft en ik plaats het, omdat het blijkbaar geen kwaad kan. (Al blijf ik het er nog wel uitplukken
)
Hoi Allison,
Het is een ophoping van vet. Je moet je voorstellen dat het gedraaide vlees als het ware door een pijp geduwd wordt, dan hoopt zich vet langs de rand hiervan op en zo nu en dan schuift die ophoping toch door. Het heeft dus te maken met het verpakkingsproces van het vlees. Helaas kan er weinig aan gedaan worden. Het kan ook geen kwaad verder, het ziet er alleen niet zo fris uit.
Antwoord komt trouwens niet van Lotgering af, die geven geen antwoord via de mail en als ik bel wordt er steeds gezegd dat ik terug gebeld wordt, maar ik wacht no steeds op een belletje. Dit antwoord komt af van iemand die veel met ze te maken heeft en ik plaats het, omdat het blijkbaar geen kwaad kan. (Al blijf ik het er nog wel uitplukken

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Vet vlees nu met foto 26/7 update
Als dit een ophoping van vet is, vraag ik me af hoe vaak en hoe goed die machines daar schoongemaakt worden...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell