Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cuendo en kussens/matten/dekbedden, alles wat van stof is

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Cuendo en kussens/matten/dekbedden, alles wat van stof i

Ongelezen bericht door Demi »

Sanchis schreef:Ik weet niet hoe je woont of waar zijn hok staat, maar misschien kun je stro proberen. Is heerlijk zacht en warm en er valt weinig aan te slopen. Mijn honden liggen altijd graag in het stro en ik heb in de stal geen andere ligplaatsen voor ze, want ze liggen toch liever in het stro.
In de huiskamer zou dat troep geven natuurlijk dus daar heb ik kussens.
Hij eet stro :ugh: Als hij in de tuin is vreet hij al het stro op wat naast het konijnenhok ligt. En dat betekend dan weer 3 dagen ellende met ontlasting. En dat is echt jammer, want de rest vindt stro inderdaad heerlijk om op te liggen. Ik heb in de schuur altijd losse stro liggen en het is echt dringen bij de ingang wie er mag liggen :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Neeltje

Re: Cuendo en kussens/matten/dekbedden, alles wat van stof i

Ongelezen bericht door Neeltje »

Hier ook zo'n kleedjes/kussens sloper. Ze heeft nu alleen nog maar haar kussen in de bench. Daar zitten ook al wat gaatjes in, de rits heeft ze al een eeuwigheid geleden naar z'n grootje geholpen, dus dat heb ik maar dicht gestikt. Ritsen heeft ze er met 5 minuten uit. Gelukkig laat ze mijn meubilair wel met rust.

Als je iets kunt vinden wat bij jou heel blijft, moet dat bij mijn Tibetaantje ook lukken, dus hoor ik het graag.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”