Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jaimy wil naast de ledikant van mijn dochter slapen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

nathaliek18
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): pekinees teckel x boomer
Alaska malamute
Aantal honden: 2

jaimy wil naast de ledikant van mijn dochter slapen

Ongelezen bericht door nathaliek18 »

zoals jullie misschien weten heb ik vandaag mijn pupje jaimy gehaald, jaimy is een kruising pekinees/teckel met boomer, ze doet het erg goed, heeft al een keer in de bench geslapen die bij mij op de kamer staat, ook heb ik daar het ledikant van mijn anderhalf jarige dochter, in de tijd dat ze nog bij de fokker was ben ik daar 2 geweest samen met mijn dochtertje en merkte ik al dat ze veel interesse had in mijn meisje, mijn dochtertje stootte daar een x haar hoofd en moest huilen en jaimy ging gelijk kwispelend voor haar zitten, nu zat ik net in met jaimy om haar in de bench te doen, ging ze naast het bedje van mijn dochtertje liggen, dus heb ik haar in de bench gedaan weer met de deur open en alweer ging ze eruit en naast het bedje of eigenlijk achter het bedje van mijn dochter liggen, daar ligt ze nu nog , nu vraag ik me af is dat een groot probleem? graag advies haha en anders tips om het op te lossen...
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Re: jaimy wil naast de ledikant van mijn dochter slapen

Ongelezen bericht door Inge »

Mijn mening.... een pup heeft niets te willen, die slaapt waar jij vindt dat ze moet slapen.
Is het een probleem????? Neuh.... dat hoeft niet, maar ik zou het niet willen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
nathaliek18
Vaste gebruiker
Alaska malamute

Inge schreef:Mijn mening.... een pup heeft niets te willen, die slaapt waar jij vindt dat ze moet slapen.
Is het een probleem????? Neuh.... dat hoeft niet, maar ik zou het niet willen.
Dat klopt je hebt een punt hoor, nou vind ik het niet een heel groot probleem als ze netjes achter haar ledikant blijft slapen, wat ze nog steeds doet, maar aan de andere kant ben ik ook zo,n iemand die zegt ze heeft niks te willen,

voor de rest doet ze het tot nu toe ook erg netjes, ze geeft het aan als ze moet plassen/poepen en dat doet ze ook gewoon buiten dus, heb wel een krant voor de zekerheid en ze is heel erg mensgericht heb ik al gemerkt, maar kan zich ook prima zelf vermaken
Laatst gewijzigd door nathaliek18 op 27 jun 2014 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik zou het lekker laten gaan. heerlijk toch. ik heb mijn honden ook niet in een bench omdat ik er niet van hou ze op te sluiten in zo'n klein kooitje. wat maakt het nu toch uit als ze daar gewoon rustig ligt. je wilt toch dat pupje zich prettig voelt? ik wel in ieder geval.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 27 jun 2014 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Wil je dat de pup in de bench leert slapen? Dan zou ik haar daar in doen met een kauwstaafje oid zodat ze even zoet is en de bench met leuke dingen gaat associeren. Eerst met het deurtje open en later doe je het deurtje een keer dicht. Je kunt er ook zelf even bij blijven zitten in het begin.

Je peutertje is nog maar anderhalf. Die zou ik niet alleen laten slapen met je pup want zulke kleine kindjes kunnen een pup makkelijk pijn doen. Helemaal niet met opzet natuurlijk, ze weten niet beter, maar het gebeurt wel. Misschien snauwt pup wel een keer terug en zo worden pup en peuter bang van elkaar. Moet je helemaal niet willen ;)
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik lees nergens dat ze pup alleen met kid wil laten?
Afbeelding
lets have fun

Hutsje schreef:ik lees nergens dat ze pup alleen met kid wil laten?
Oh dan is het goed natuurlijk :ok:
nathaliek18
Vaste gebruiker
Alaska malamute

dat zeker weten niet, ik ben er gewoon bij, alleen snachts slaap ik natuurlijk ook, maar dan hoor ik het snel genoeg mocht er iets gebeuren en ook heb ik altijd een babyfoon bij me en ben ik nu elke 5 minuten om de hoek aan het gluren, mijn woonkamer zit er naast namelijk, mocht er toch iets gebeuren dan ben ik er heel snel bij.

mijn dochter ligt gewoon te slapen en jaimy ook, en als mijn dochter wakker wordt hoor ik haar snel genoeg hihi, dan is het heeel hard mamaaaa
lets have fun

nathaliek18 schreef:dat zeker weten niet, ik ben er gewoon bij, alleen snachts slaap ik natuurlijk ook, maar dan hoor ik het snel genoeg mocht er iets gebeuren en ook heb ik altijd een babyfoon bij me en ben ik nu elke 5 minuten om de hoek aan het gluren, mijn woonkamer zit er naast namelijk, mocht er toch iets gebeuren dan ben ik er heel snel bij.

mijn dochter ligt gewoon te slapen en jaimy ook, en als mijn dochter wakker wordt hoor ik haar snel genoeg hihi, dan is het heeel hard mamaaaa
Nou, mooi toch. Ik werd ook van elk geluidje wakker hoor, toen de kinderen nog zo klein waren. Veel plezier met je pup. Heb je al foto's geplaatst? Want ik ben erg nieuwsgierig hoe die kruising eruit ziet :D
nathaliek18
Vaste gebruiker
Alaska malamute

morgen komen er foto,s :)
lets have fun

Leuk!
nathaliek18
Vaste gebruiker
Alaska malamute

Heavy schreef:Oh heerlijk toch , lekker laten liggen :wink:
Mijn boomertje lag ook onder de wieg van mijn dochtertje :wink:
hahaha dat heb ik inderdaad gedaan, om te kijken of het goed zou gaan, en het ging goed, ze is er inderdaad blijven liggen en ze heeft niet gepiept vannacht, dus dat was best fijn, voor de rest heeft ze gewoon netjes haar plasje op de krant gedaan en vanmorgen alles gewoon weer buiten, kort gezegd ze is heel braaf :) . En ik merk duidelijk dat er veel werk in haar is gestoken door de ( fokker) dus daar ben ik heel blij mee, nu kan ik het gewoon voortzetten :I:
nathaliek18
Vaste gebruiker
Alaska malamute

Re: jaimy wil naast de ledikant van mijn dochter slapen + fo

Afbeelding
:I:
dit is jaimy met haar veeeel te grote varkensoor? kreeg ze mee van de fokker, omdat ze daar gek op is
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”