ik had jullie al gecomplimenteerd over de goede foto's die jullie gemaakt hebben

. ik zal ze allemaal even langs gaan:
DeDiana:
foto 1
niets op aan te merken, compositie en instellingen goed.
foto 2
foto is goed maar ik de sluitertijd zou hoger kunnen (op dit formaat kan ik de scherpte niet goed beoordelen maar als je geen hele vaste hand hebt krijg je zo snel bewegingsonscherpte).
foto 3
foto is ook goed maar het diafragma getal zou hoger kunnen en de iso lager omdat de zon op dat moment scheen.
*Charlotte:
foto 1
prima foto, compositie ook goed. alleen zou de sluitertijd wat lager kunnen waardoor de iso ook weer wat lager kan, dan heb je iets minder ruis.
foto 2
helemaal niets op aan te merken, helemaal goed op alle punten.
foto 3
ook prima, alleen zou je sluitertijd lager kunnen en je iso daardoor dus ook, want het zonnetje kwam er net door.
Sanner:
foto 1
instellingen prima, alleen zou ik kiwi wat meer ruimte hebben gegeven in de kijkrichting.
foto 2
gewoon goed, qua alles (alleen zou ik de horizon recht getrokken hebben

).
foto 3
leuke foto, alleen geef je zelf al aan met je smiley dat je sluitertijd erg hoog is. dat niet alleen, je diafragma getal zou veel hoger moeten zijn

.
Judith:
foto 1
qua compositie teveel gecentreerd, iso prima maar sluitertijd erg hoog.
foto 2
mooi aktiemoment vastgelegd, instellingen helemaal goed. alleen qua compositie zou ik hem wat meer naar rechts geplaatst hebben.
foto 3
niets op aan te mekren (behalve op de modellen dan

). maar alles prima ingesteld.
Adjani & Tyson
foto 1
helemaal prima.
foto2
ook
foto 3
je zegt het zelf al, de sluitertijd is aan de hoge kant

. en de iso kon wat lager omdat de zon scheen.
cassandra:
foto 1
jammer dat de staart er niet op staat en ik had links wat meer ruimte gelaten in de kijkrichting. foto is verder prima, alleen kan de sluitertijd veel lager.
foto 2
qua compositie had ik peer wat meer ruimte gegeven in de richting waar hij naartoe rent. dit creert wat meer beweging in de foto. instellingen prima alhoewel de iso ws iets lager kon.
foto 3
je hebt geen iso erbij vermeld maar aan de sluitertijd te zien moet deze redelijk hoog geweest zijn, ik schat 800 en dat is aan de hoge kant met de zon, net als de sluitertijd. maar ze staan er allemaal scherp op

. qua compositie had ik kiwi wat meer ruimte gegeven zodat de groep wat meer gecentreerd is.
zo, ik heb alle foto's beoordeeld, vat het niet op als kritiek, of anders als opbouwende. want jullie hebben het allemaal erg goed gedaan en de resultaten zijn echt goed.
ik heb een winnaar gekozen (en dat viel niet mee), ik heb de foto's beroordeeld op de dingen die we in de workshop hebben behandeld en ik vond dat *charlotte de beste resultaten heeft neergezet.
van harte gefeliciteerd charlotte!!