Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ben nieuw en gelijk een vraagje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

MikaSenna
geregistreerd lid
Contacteer:

ben nieuw en gelijk een vraagje

Ongelezen bericht door MikaSenna »

hallo,

ik heb me net voorgesteld maar ik wil jullie gelijk wat vragen.
Ik heb een reu van tweeen half Mika en sinds vier weken een teefje van 11 weken weken Senna alle twee Shar pei's
Nou is mijn reu niet makkelijk en heeft hij Senna al best laten merken dat hij de baas is op een manier die in minder vind maar ik mocht er niks van zeggen en heb het ook wijs niet gedaan want nu is er werkelijk niks aan de hand als Mika een grom geeft is Senna gelijk weg.

maar nu komt het mijn ouders hebben een Engelse Bulldog Sammy werkelijk een lieve maar drukke sul.
Senna vind haar geweldig maar is vreselijk vernijnig tegen haar grommen en bijten waar ze het kan en blaffen als Sammy iets doet wat haar niet bevalt en Sammy is dan weg en omdat Sammy niks terug doet vind ik persoonlijk dat Senna erg ver gaat met haar spelen met Sammy ze gromt echt heel erg en bijt haar ook echt hard.
nou heb ik op gelet en gekeken naar hoe Senna speelt maar ze blijft kwispelen en Sammy blijft naar haar toekomen dus ik denk dat ik het erger vind dat hun maar ik vind het gewoon raar een pup van 11 weken tegen een Bull van ruim een jaar en ze verteld haar gewoon de les.

nou wil ik graag weten moet ik dit laten gaan zo en zoeken ze dit zelf uit of moet ik ze uit elkaar halen als Senne echt doordraafd want dat doet ze echt

Claudia
Laatst gewijzigd door MikaSenna op 28 dec 2003 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
EvitaP
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: ben nieuw en gelijk een vraagje

Ongelezen bericht door EvitaP »

MikaSenna schreef:hallo,

ik heb me net voorgesteld maar ik wil jullie gelijk wat vragen.
Ik heb een reu van tweeen half Mika en sinds vier weken een teefje van 11 weken weken Senna alle twee Shar pei's
Nou is mijn reu niet makkelijk en heeft hij Senna al best laten merken dat hij de baas is op een manier die in minder vind maar ik mocht er niks van zeggen en heb het ook wijs niet gedaan want nu is er werkelijk niks aan de hand als Mika een grom geeft is Senna gelijk weg.

maar nu komt het mijn ouders hebben een Engelse Bulldog Sammy werkelijk een lieve maar drukke sul.
Senna vind haar geweldig maar is vreselijk vernijnig tegen haar grommen en bijten waar ze het kan en blaffen als Sammy iets doet wat haar niet bevalt en Sammy is dan weg en omdat Sammy niks terug doet vind ik persoonlijk dat Senna erg ver gaat met haar spelen met Sammy ze gromt echt heel erg en bijt haar ook echt hard.
nou heb ik op gelet en gekeken naar hoe Senna speelt maar ze blijft kwispelen en Sammy blijft naar haar toekomen dus ik denk dat ik het erger vind dat hun maar ik vind het gewoon raar een pup van 12 weken tegen een Bull van ruim een jaar en ze verteld haar gewoon de les.

nou wil ik graag weten moet ik dit laten gaan zo en zoeken ze dit zelf uit of moet ik ze uit elkaar halen als Senne echt doordraafd want dat doet ze echt

Claudia
Cindy accepteerde ook heel veel toen Hoover pup was. Hij beet haar in de staart en in de flanken of in de wang en soms inderdaad best hard.
Maarja cindy moet leren van zich afbijten en als ik er telkens tussen kom leert ze dat niet.
Soms greep ik wel in, dan liet cindy duidelijk merken dat ze het niet meer leuk vind maar ging hoover door. Maar ik doe het meestal niet.
Nu doet hoover het niet meer en heeft cindy geleert van zich af te bijten. Als hij toch erg vervelend wordt.

Sja beetje moeilijk. Je moet proberen zo weinig mogelijk mee te bemoeien, maar als je denkt dat ze het echt niet meer leuk vind ingrijpen
groetjes
Evita

https://nl-nl.facebook.com/adogsagenda - Activiteiten van de Noa Dog!
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”