Klinkt alsof je goed op weg bent
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup blijft trekken aan riem
Moderator: moderatorteam
- Bishy
- Zeer actief
Re: pup blijft trekken aan riem
Er is een topic over tuigjes, vrij recent geloof ik. Je hebt ze oa gevoerd met fleece, zoals op deze site www.furkaworkingdog.nl
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Re: pup blijft trekken aan riem
Ook een leuke is om net te doen als of je zelf iets geweldigs heb gezien naast je voeten. "Oohhhh kijk eens hier zeg". Weinig puppy's die dan nog blijven liggen met de oogjes dicht.Bereid je maar voor op 300x stoppen en weer startenals jij stopt en hij erbij gaat liggen dan loopt hij in ieder geval niet naar dat bange kindje toe. Vervolgens start je weer en kirt iets tegen hem of propt er wat lekkers in, kwartje zal echt wel vallen zo.
Ik heb met Ezio 1 x zo'n "wie houd dit het langst vol" moment gehad. Hij wou niet graag de laatste ronde mee en ging dan al snel de tegenovergestelde richting op als ik. Maar als hij trok dan bleef ik staan en dan ging hij netjes zitten wachten tot de vrouw weer met iets interessants kwam. Ik heb eens gekeken hoe lang hij daarop zou wachten en zo hebben we ongeveer 3 minuten met de ruggen naar elkaar gestaan (hij gezeten) Na 3 minuten stond hij op en kwam hij naast me staan met de neus de goede richting op en zijn we, onder veel "maar wat ben jij een knappe jongen" verder gelopen.
Overigens bij de stopmethode wel rekening houden met je route want trekken is stoppen ongeacht waar je staat zoals spooroverweg of iets in die aard. En ook bij regen etc. consequent blijven.