Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dode hond, kat en pup in het water gevonden.

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: Dode hond, kat en pup in het water gevonden.

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Bah zeg, wat akelig. Onvoorstelbaar.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Kells schreef:Wat voor mensen doen zoiets toch:
Sorry hoor, maar dat noem ik dus geen mensen!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Nouja, Facebook is natuurlijk wel handig om een dader op te sporen.
Hopelijk wordt diegene gevonden. Gatver, afschuwelijk. Ik hoop dat ze al dood waren voor ze in het water belandden.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Dat zijn dus wel mensen , mensen doet dat soort dingen. We slachten dieren , we houden ze voor ons plezier . We maken oorlog en maken elkaar af .
Voeden kinderen op en mishandelen ze en soms vermoorden we die ook.
Allemmaal menselijke trekjes die niet veel verschillen met beesten hoor. Die maken ook weer andere beesjes dood en ook mensen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dit was vroeger een normale gang van zeken, die dieren hebben er nu gelukkig geen last meer van, hopelijk vinden ze wel aanknopingspunten zodat de dader een standje krijgt :hmmm: ( veel meer zal t niet zijn ben ik bang)
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:
Kells schreef:Wat voor mensen doen zoiets toch: http://www.kpnvandaag.nl/#algemeendagbl ... tinkanaal/
'Er is iets geknapt. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken.' Ze is van plan een facebookpagina te starten en rond te vragen in de buurt.
Dáár gaan we weer... :roll:
Zo hoord het in een participatie maatschappij waar je laat zien dat je ook een dierenliefhebber bent op FB en net mens bent. Zo ben je opgevoed met normen en waarde. :pffff:
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Dat zijn dus wel mensen , mensen doet dat soort dingen. We slachten dieren , we houden ze voor ons plezier . We maken oorlog en maken elkaar af .
Allemmaal menselijke trekjes die niet veel verschillen met beesten hoor. Die maken ook weer andere beesjes dood en ook mensen.
Ja maar uit wreedheid? Ik denk dat dat laatste toch echt meer iets van mensen is.

En dan nog iets, mensen hebben toch REDE? Die hebben toch zogenaamde eigenschappen die dieren niet hebben? Waar zijn die eigenschappen dan bij die lui die zulke dingen doen?

Mensen? Nee, dat zijn in mijn ogen geen mensen. Ze zijn echt minder waard omdat ze de wereld slechter maken.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Tara schreef:
Kells schreef:Wat voor mensen doen zoiets toch: http://www.kpnvandaag.nl/#algemeendagbl ... tinkanaal/
'Er is iets geknapt. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken.' Ze is van plan een facebookpagina te starten en rond te vragen in de buurt.
Zo hoord het in een participatie maatschappij waar je laat zien dat je ook een dierenliefhebber bent op FB en net mens bent. Zo ben je opgevoed met normen en waarde. :pffff:
Zo gek dat jij de misdaden van iemand nauwelijks veroordeelt maar wél de pogingen om zo iemand aan te kunnen pakken.

Wat is nou het ergste? Hetgeen wat die onschuldige dieren is aangedaan? Of het doen wat nodig is om de kwaaddoener aan te pakken? Waar heb jij je prioriteiten liggen?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

iones schreef:Zo gek dat jij de misdaden van iemand nauwelijks veroordeelt maar wél de pogingen om zo iemand aan te kunnen pakken.

Wat is nou het ergste? Hetgeen wat die onschuldige dieren is aangedaan? Of het doen wat nodig is om de kwaaddoener aan te pakken? Waar heb jij je prioriteiten liggen?
Het risico op een heksenjacht en de kans dat je de verkeerde "dader" achtervolgt?
Plus de ook nog bestaande mogelijkheid dat hier helemaal niet van een misdrijf sprake is?

De fb hysterie is soms echt adembenemend
De "dader" is al veroordeeld voor je ook maar iets weet van wat er is gebeurd.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
AnneBP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door AnneBP »

ik ken degene (Sifra) om wie het gaat, dit verhaal is behoorlijk aangedikt zegt ze, hoe het er geschreven staat past ook totaal niet bij deze persoon. De kern van het verhaal is waar: ze zag 3 dierenlijken drijven en heeft de dierenambulance gebeld, die vonden het politiewerk, die vonden het brandweerwerk, die hadden daar geen prioriteit voor ze moest maar doorgeven welke kant ze opdreven, uiteindelijk kwam toch de dierenambulance naar wat ik begreep. Maar zoals die uitspraken er staan is het wel aangedikt en smeuiig gemaakt.
ze is er uiteraard wel erg van geschrokken.
Laatst gewijzigd door AnneBP op 05 jul 2014 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef:
Tara schreef:
Zo gek dat jij de misdaden van iemand nauwelijks veroordeelt maar wél de pogingen om zo iemand aan te kunnen pakken.

Je hoeft toch niet altijd uit te spreken dat je tegen dierenbeulerij , kindermoord , oorlog of geweld bent.
Grootste gedeelte van de wereld is daar tegen maar loopt dat ook niet hardop te roepen omdat je ervanuit gaat dat een ander dat ook wel weet zonder at je datt hoord van die persoon.
Hoef het van jou of andere forumleden ook niet e horen omdat ik ervanuit ga dat ze als redelijk mens daar tegen zijn. :19:
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef:Dat zijn dus wel mensen , mensen doet dat soort dingen. We slachten dieren , we houden ze voor ons plezier . We maken oorlog en maken elkaar af .
Ja maar uit wreedheid? Ik denk dat dat laatste toch echt meer iets van mensen is.

En dan nog iets, mensen hebben toch REDE? Die hebben toch zogenaamde eigenschappen die dieren niet hebben? Waar zijn die eigenschappen dan bij die lui die zulke dingen doen?

Mensen? Nee, dat zijn in mijn ogen geen mensen. Ze zijn echt minder waard omdat ze de wereld slechter maken.
Oh zal best zijn dat er mensen rondlopen die dat uit wreedheid doen.
Maar geloof maar zo dat niet alles uit wreedheid gedaan word.
Ja mensen hebben een rede maar die kan wegvallen of anders liggen dan bij jou of mij of pietje op de hoek.
Er lopen ook mensen rond die nog net 1 hersencel hebben of teveel en op eq gebied laag schoren.
Maar het blijven mensen.
ranetje
Zeer actief

Tara schreef:Alleen al het idee dat je twee honden en een kat in een plastic zak bij elkaar kunt proppen... :scratch:
Als ze al dood zijn?
Waarom zou dat niet kunnen?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
bouvierpoedel
Zeer actief

Weet je Iones soms dan lijkt het bij jou ook niet meer te gaan om die beesten maar meer om te laten zien dat je zelf zo'n geweldig dierenliefhebber en gevoelig mens bent terwijl je ook laat zien een ongenaakbaar loeder te zijn die graag vooraan staat om iemand zijn kop eraf te hakken of ze hetzelfde aan te doen.
En dat de hele wereld slecht is behalve jij met je uitspraak van waren de mensen maar zo goed zoals mij en was iedereen maar zo goed voor zijn beesten.

Heb het ergens wel eens gezegt dat het jou ook kan overkomen dat je achterna gezeten word op FB als iemand had gezien dat je je hond aftuigd met een zweep omdat hij zich met het paard bemoeid .
Kunnen dat op FB ook opblazen met de tekst dat idote wijf van een dierenbeul moet ook met de zweep op d'r donder krijgen dus jongens hier haar adres.
ranetje
Zeer actief

Tara schreef:
ranetje schreef:
Tara schreef:Alleen al het idee dat je twee honden en een kat in een plastic zak bij elkaar kunt proppen... :scratch:
Als ze al dood zijn?
Waarom zou dat niet kunnen?
Eh... woordje vergeten. :oeps:
:mrgreen:
Ik denk niet dat ze er levend ingegaan zijn.
In ieder geval niet bij bewustzijn.
Want dat had inderdaad niet gekund.
Afbeelding
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Je hoeft toch niet altijd uit te spreken dat je tegen dierenbeulerij , kindermoord , oorlog of geweld bent.
Grootste gedeelte van de wereld is daar tegen maar loopt dat ook niet hardop te roepen omdat je ervanuit gaat dat een ander dat ook wel weet zonder at je datt hoord van die persoon.
Hoef het van jou of andere forumleden ook niet e horen omdat ik ervanuit ga dat ze als redelijk mens daar tegen zijn. :19:
Maar je gaat deels niet in op mijn vraag.
Je veroordeelt het als mensen de dader op welke manier dan ook probeert te achterhalen zodat ze er op aangepakt kunnen worden.
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Oh zal best zijn dat er mensen rondlopen die dat uit wreedheid doen.
Ja mensen hebben een rede maar die kan wegvallen of anders liggen dan bij jou of mij of pietje op de hoek.
Er lopen ook mensen rond die nog net 1 hersencel hebben of teveel en op eq gebied laag schoren.
Maar het blijven mensen.
Ik kijk daar toch anders tegen aan. Maar je weet dat ik de mensheid niet heel erg hoog heb. Jij hebt ze veel hoger. Dat komt door deze berichtjes. Ik maak echt onderscheid in mensen.
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Je hoeft toch niet altijd uit te spreken dat je tegen dierenbeulerij , kindermoord , oorlog of geweld bent.
Maar je gaat deels niet in op mijn vraag.
Je veroordeelt het als mensen de dader op welke manier dan ook probeert te achterhalen zodat ze er op aangepakt kunnen worden.
Ja als het een heksenjacht word wel.
Wij hebben politie en justitie die zichdaar mee bezig houden en zou ik wat weten dan geef ik dat door ,zoniet dan blijf ik weg van fb of wat dan ook omdat het niet nodig is .Politie heeft ook beschikking en toegang tot de media.
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Oh zal best zijn dat er mensen rondlopen die dat uit wreedheid doen.
Maar het blijven mensen.
Ik kijk daar toch anders tegen aan. Maar je weet dat ik de mensheid niet heel erg hoog heb. Jij hebt ze veel hoger. Dat komt door deze berichtjes. Ik maak echt onderscheid in mensen.
Oh dat geloof ik gelijk dat je de mensheid niet hoog hebt zitten en geloof ook dat je met een portie zelfhaat en angsten zit .
Mensen zijn mensen net als jij en ik , we denken dat we zo'n grip en controle over onze hersens hebben en daden maar dat is niet zo .
Kijk maar naar je eigen donkere gedachten dat de mensheid slecht is behalve jij natuurlijk.
Geloof dat je nog niet zozeer een ander probeerd te overtuigen maar meer jezelf.

Maar waarom ga je niet in over je hond en de zweep.?
Stel dat iemand dat ziet en daar een foto van maakt omdat hij/zij net iets meer van beesten houd dan jou.
Pleurt dat op internet en een half uur later staat er bij jou een knokploeg aan de deur die je hetzelfde of erger aan doet of misschien ook wel een familielid of je man die toevallig aanwezig is..?

Moet je toch helemaal niet willen want iedereen heeft een andere grens en als je de deur open zet voor dat soort ongein loopt op een gevegen moment iedereen elkaar af te slachten op internet voor een scheet en drol.
Ik zou in ieder geval niet willen dat het jou zou overkomen.
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:Sjee BP, wat ben je geweldig op dreef met je argumentatie! :o
Heb nieuwe medicatie. :engel:
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Ja als het een heksenjacht word wel.
Wij hebben politie en justitie die zichdaar mee bezig houden en zou ik wat weten dan geef ik dat door ,zoniet dan blijf ik weg van fb of wat dan ook omdat het niet nodig is .Politie heeft ook beschikking en toegang tot de media.
Nee, dat is het punt nu juist!
De justitie kan zich daar mee bezig houden als de politie zo iemand gepakt heeft.

Maar... dan moet de politie die persoon wel eerst pakken. Maar ten eerste hebben ze geen handvaten, ten tweede hebben ze niet eens voldoende tijd of zelfs helemaal geen tijd. Dus.... dader komt ermee weg!
Dat de dader ermee weg komt, vind ik onverteerbaar. Veel erger dan dat iemand opgespoord wordt d.m.v. facebook.

En dit is niet alleen zo in het geval van dierenmishandeling hoor, ook bij inbraken. Geen tijd, onvoldoende mankracht, veel administratie om te doen....
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Oh dat geloof ik gelijk dat je de mensheid niet hoog hebt zitten en geloof ook dat je met een portie zelfhaat en angsten zit.
Jouw psychologisch inzicht is niet best. Zelfhaat en angsten? Waar haal je dat vandaan? Vanwaar die conclusie?
Weet je zeker dat je niet doodgewoon bevooroordeeld bent? Jij hebt je conclusies tóch wel klaar over mij. En daar wijk je toch nooit meer van af, daar hou jij je aan vast. Want dat past jou nu eenmaal goed. En daaruit blijkt dat jij die zo heilig doet hier op het forum bepaald ook niet vrij bent van fouten.
bouvierpoedel schreef: Mensen zijn mensen net als jij en ik , we denken dat we zo'n grip en controle over onze hersens hebben en daden maar dat is niet zo .
Kijk maar naar je eigen donkere gedachten dat de mensheid slecht is behalve jij natuurlijk.
Geloof dat je nog niet zozeer een ander probeerd te overtuigen maar meer jezelf.
Daar bega je weer een denkfout. Ik beschouw mezelf als verre van heilig. I.t.t. jijzelf.
bouvierpoedel schreef: Maar waarom ga je niet in over je hond en de zweep.?.
Joh, doe ik elke dag! Geniet ik van!
ik hoop dat je nu gelukkig bent, en je kliekvriendinnetje Tara ook.

bouvierpoedel schreef: Stel dat iemand dat ziet en daar een foto van maakt omdat hij/zij net iets meer van beesten houd dan jou..
Een foto waarvan? Dat iemand ziet dat iemand anders een misdaad begaat?
Dat is toch juist goed! Daarmee kun je naar de politie en heb je gelijk bewijsvoering. Mag van mij bij elke misdaad gebeuren, ook bij misdaad jegens mensen. Hou ik nu ook meer van mensen dan jij? Wil je dat nu beweren?
Jij maakt er een wedstrijdje van wie het meest van dieren houdt. Ik hoop dat je nu eindelijk eens van jouw waanbeeld wil afstappen.
Als je echt integer was, kon je inzien dat ik simpelweg slecht tegen onrecht kan
bouvierpoedel schreef: Pleurt dat op internet en een half uur later staat er bij jou een knokploeg aan de deur die je hetzelfde of erger aan doet of misschien ook wel een familielid of je man die toevallig aanwezig is..?

Moet je toch helemaal niet willen want iedereen heeft een andere grens en als je de deur open zet voor dat soort ongein loopt op een gevegen moment iedereen elkaar af te slachten op internet voor een scheet en drol.
Dat laatste dat meen je echt niet! Enerzijds hatelijke insinuaties naar mij en dan heel heilig beweren dat je niet zou willen dat mij zoiets overkwam. Als ik jou was zou ik mezelf eens onderwerpen aan een gedegen introspectie.
Manu

iones schreef:
KLIEK?! :O:

iones, er is helemaal niet duidelijk of de dieren al dood waren. Dan nog is het natuurlijk vreemd dat er drie dieren tegelijk gestorven zijn en op deze manier gedumpt zijn. Misschien had de eigenaar wel wat bewaard in de vriezer en zat 'ie nu vol.
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Oh dat geloof ik gelijk dat je de mensheid niet hoog hebt zitten en geloof ook dat je met een portie zelfhaat en angsten zit.
Jouw psychologisch inzicht is niet best. Zelfhaat en angsten? Waar haal je dat vandaan? Vanwaar die conclusie?
Weet je zeker dat je niet doodgewoon bevooroordeeld bent? Jij hebt je conclusies tóch wel klaar over mij. En daar wijk je toch nooit meer van af, daar hou jij je aan vast. Want dat past jou nu eenmaal goed. En daaruit blijkt dat jij die zo heilig doet hier op het forum bepaald ook niet vrij bent van fouten.
bouvierpoedel schreef: Mensen zijn mensen net als jij en ik , we denken dat we zo'n grip en controle over onze hersens hebben en daden maar dat is niet zo .
Daar bega je weer een denkfout. Ik beschouw mezelf als verre van heilig. I.t.t. jijzelf.

bouvierpoedel schreef: Stel dat iemand dat ziet en daar een foto van maakt omdat hij/zij net iets meer van beesten houd dan jou..
Een foto waarvan? Dat iemand ziet dat iemand anders een misdaad begaat?
Dat is toch juist goed! Daarmee kun je naar de politie en heb je gelijk bewijsvoering. Mag van mij bij elke misdaad gebeuren, ook bij misdaad jegens mensen. Hou ik nu ook meer van mensen dan jij? Wil je dat nu beweren?
Jij maakt er een wedstrijdje van wie het meest van dieren houdt. Ik hoop dat je nu eindelijk eens van jouw waanbeeld wil afstappen.
Als je echt integer was, kon je inzien dat ik simpelweg slecht tegen onrecht kan
bouvierpoedel schreef: Pleurt dat op internet en een half uur later staat er bij jou een knokploeg aan de deur die je hetzelfde of erger aan doet of misschien ook wel een familielid of je man die toevallig aanwezig is..?

Dat laatste dat meen je echt niet! Enerzijds hatelijke insinuaties naar mij en dan heel heilig beweren dat je niet zou willen dat mij zoiets overkwam. Als ik jou was zou ik mezelf eens onderwerpen aan een gedegen introspectie.
Hou van dieren en van mensen en ja zou het erg vinden dat jij door een stompzinnige actie het slachtoffer zou worden.
Dat ik je niet mot en een domme arrogante kut vind is een ander verhaal. :W: maar dat houd niet in dat ik je het slechtste wens.
:ok:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

bouvierpoedel schreef:Hou van dieren en van mensen en ja zou het erg vinden dat jij door een stompzinnige actie het slachtoffer zou worden.
Dat ik je niet mot en een domme arrogante kut vind is een ander verhaal. :W: maar dat houd niet in dat ik je het slechtste wens.
Mooi gezegd.

En dat jij dat niet wilt of kunt geloven, Iones, zegt meer over jou dan over BP.

Oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde, dat is mijn uitgangspunt.
Je weet niet wat er is gebeurd en tot die tijd moeten de volksgerichten maar niet op gang komen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
iones
Zeer actief

Manu schreef:
iones schreef:
KLIEK?! :O:

iones, er is helemaal niet duidelijk of de dieren al dood waren. Dan nog is het natuurlijk vreemd dat er drie dieren tegelijk gestorven zijn en op deze manier gedumpt zijn. Misschien had de eigenaar wel wat bewaard in de vriezer en zat 'ie nu vol.

Wat is er dan tegen een foto op facebook als nog niet eens duidelijk was of de dieren al dood waren?

Btw, hierin de buurt ligt ook iets doods in de beek. Volgens mij een hond. Raar toch? Waarom is die hond niet begraven? Mijn honden zwemmen daar in als het heet is, en een van de boeren verderop laat zijn koeien van dat water drinken. Het maakt me dus hoe dan ook woest en ik doe die persoon wat als ik er achter kom wie het is. Want het is een idioot die botulisme veroorzaak! Gelukkig stroomt het water maar anders had er zeker al botulisme geheerst. Allemaal eenden en hun kuikens die zouden sterven, reigers, etc.
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Hou van dieren en van mensen en ja zou het erg vinden dat jij door een stompzinnige actie het slachtoffer zou worden.
Waarom zou ik geloven dat jij van mensen houdt? Dat blijkt niet uit jouw bevooroordeelde houding naar mij toe. `domme arrogante kut`...... Klinkt erg menslievend.
Sowieso, arrogant... kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Met je wijsvingertje dat altijd overeind staat op dit forum.

En jij wilt wel aannemen dat ik de mensheid niet hoog heb, maar als ik zeg dat ik niet goed tegen onrecht kan, dan wals je daar overheen, omdat je me waarschijnlijk niet gelooft? Beetje selectief.
Manu

iones schreef: Wat is er dan tegen een foto op facebook als nog niet eens duidelijk was of de dieren al dood waren?

Btw, hierin de buurt ligt ook iets doods in de beek. Volgens mij een hond. Raar toch? Waarom is die hond niet begraven? Mijn honden zwemmen daar in als het heet is, en een van de boeren verderop laat zijn koeien van dat water drinken. Het maakt me dus hoe dan ook woest en ik doe die persoon wat als ik er achter kom wie het is. Want het is een idioot die botulisme veroorzaak! Gelukkig stroomt het water maar anders had er zeker al botulisme geheerst. Allemaal eenden en hun kuikens die zouden sterven, reigers, etc.
Niets mis met een foto, wel met een hetze. En vaak veroorzaakt dit dat wel. Kijk maar eens hoe jij al reageert.

Waarom haal je die hond niet uit het water? Heb je er melding van gemaakt?
Het kan ook zijn dat het dier zelf verdronken is hè? Er hoeft niet altijd een gruwelijke psychopaat grinnikend in zijn kamertje te zitten bij zulke verhalen. Misschien is iemand al weken op zoek naar zijn of haar weggelopen hond en sta jij je al weken op te naaien over het dier in die beek, en is diegene heel blij als er in ieder geval duidelijkheid komt waar zijn/haar hond is gebleven.
Zo kun je natuurlijk ook speculeren ;)
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Afgelopen jaar lagen er ook een tijdlang een paar vuilniszakken in een nogal onherbergzaam deel van een natuurgebied in het water. Wij dachten aan afval tot ze na verloop van maanden kapot gingen en er donkere vachten tevoorschijn kwamen. Ik heb het bewust geblokkeerd, wilde niet speculeren wat daar gebeurd was maar legaal is het zeker niet.
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Hou van dieren en van mensen en ja zou het erg vinden dat jij door een stompzinnige actie het slachtoffer zou worden.
Waarom zou ik geloven dat jij van mensen houdt? Dat blijkt niet uit jouw bevooroordeelde houding naar mij toe. `domme arrogante kut`...... Klinkt erg menslievend.
Sowieso, arrogant... kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Met je wijsvingertje dat altijd overeind staat op dit forum.

En jij wilt wel aannemen dat ik de mensheid niet hoog heb, maar als ik zeg dat ik niet goed tegen onrecht kan, dan wals je daar overheen, omdat je me waarschijnlijk niet gelooft? Beetje selectief.
Gaat erover dat je alles mag vinden van elkaar ,jij mag mij een lul vinden ik mag jou een kut vinden maar dat geeft jou nog mij het recht om een hetze te beginnen of mensen dood te wensen .
Daar zit het verschil Iones.
Op andere vlakken kan ik heel goed met je en zal je daarin ook gelijk geven.

Dan nog even over waarom jij het niet op FB zou mogen gooien ,van mij mag je hoor maar je verlaagd ook gelijk de grens voor een ander.
Dat probeerde ik aan te geven jij vind het doden van dieren niet acceptabel en daar heb je gelijk in , maar een ander vind dat slaan met een zweep niet mag en die kan reden zien omdat toch al iedereen het op internet pleurt om mensen na te jagen ook een reden zien om jou na te jagen.
Beetje jouw houding met je schouder ophalend van het zijn toch klootzakken en hebben hetzelfde verdiend.
Je verlaagd de norm.
Zou jij het prettig vinnden dat ze je thuis komen opzoeken en je half kapot slaan omdat je een zweep hebt gebruikt.?
Ook al zou het niet mogen heeft nog niemand dat recht en moet je een gelijke strafmaat krijgen als een ander.

Daarnaast zijn die krantenberichten al op internet te vinden en hoef jij je daar niet druk over te maken . De politei/dierenpolitie zal dat FB bericht heus niet eerder vinden dan het krantenartikel.
En je excuus dat de politie niets doet/ingrijpt en jij het daarom maar doet is ook zo'n dooddoenertje.
Je gaat ook geen bonnen uitschrijven bij het door rood licht rijden of kinderen bij ouders weghalen omdat de ouders niet goed zijn.
Dat recht heb je niet .
En heeft niets met dat ik heiliger dan de paus ben te maken. Gewoon jezelf aan de regels en wetten houden, ter bescherming van jezelf en een ander.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”