http://www.bndestem.nl/regio/bergen-op- ... -1.4435573
Moderator: moderatorteam
Dat zou kunnen.dagmar88 schreef:Raar dat er helemaal geen eigenaar gevonden is. Uitgebroken misschien?
ja dat zijn weer allemaal de gebruikelijke kretenMarie-Josée schreef:En dan dat commentaar van zogenaamde kenners eronder
ja die zijn bijna net zo gevaarlijk als de " agressieve" huskyMarie-Josée schreef:En dan dat commentaar van zogenaamde kenners eronder
Het hondje van m'n buurvrouw rent en krijst met spelen. Daar moet ze altijd bovenop zitten omdat dat andere honden vaak enorm triggert.Tara schreef:Van veraf misschien niet, maar van dichtbij zeker wel.Renee1966 schreef:Ik weet niet, of ze van ver dat verschil zien. Zoë zag eens een klein wit hondje op afstand een sprint trekken en zij reageerde hetzelfde als wanneer ik haar voetbal hard weggeschopte. In een streep rende ze er naartoe, gelukkig luisterde zij perfect, dus 1x roepen en ze kwam direct terug. Maar ik schrok wel hoor, normaal ging zij nooit uit zichzelf naar andere honden en maar goed ook, want ze was niet bepaald sociaal.
Iedere hond die zomaar vanuit het niets een andere hond grijpt mag van mij opgeborgen worden hoor. Ik vind er namelijk geen enkel excuus voor.
Ik herken echt Akira hier niet in, die laat meestal hele kleine hondjes met rust ook al huppelen ze in een wei. Juist met kleine hondjes is ze voorzichtig en ziet echt wel het verschil tussen een hond en een konijn.laeken schreef: Het zijn jagers pur sang en een kleine springende York in hoog gras is nu eenmaal snel verward met een konijn. Denk zelf dus dat het prooigedrag is geweest. Kan me bij een normaal vrij zachtaardig ras nl weinig anders voorstellen dan prooigedrag. Ze zien een klein druk diertje als een Yorkshire terrier gewoon als iets wat gepakt moet worden.
Tiny schreef:Ik herken echt Akira hier niet in, die laat meestal hele kleine hondjes met rust ook al huppelen ze in een wei. Juist met kleine hondjes is ze voorzichtig en ziet echt wel het verschil tussen een hond en een konijn.laeken schreef: Het zijn jagers pur sang en een kleine springende York in hoog gras is nu eenmaal snel verward met een konijn. Denk zelf dus dat het prooigedrag is geweest. Kan me bij een normaal vrij zachtaardig ras nl weinig anders voorstellen dan prooigedrag. Ze zien een klein druk diertje als een Yorkshire terrier gewoon als iets wat gepakt moet worden.
Oh die zitten er zeker tussen, Akira is soms ook een helleveeg maar het verschil tussen een hond en een konijn ziet ze dan weer weldagmar88 schreef:Tiny schreef:Ik herken echt Akira hier niet in, die laat meestal hele kleine hondjes met rust ook al huppelen ze in een wei. Juist met kleine hondjes is ze voorzichtig en ziet echt wel het verschil tussen een hond en een konijn.laeken schreef: Het zijn jagers pur sang en een kleine springende York in hoog gras is nu eenmaal snel verward met een konijn. Denk zelf dus dat het prooigedrag is geweest. Kan me bij een normaal vrij zachtaardig ras nl weinig anders voorstellen dan prooigedrag. Ze zien een klein druk diertje als een Yorkshire terrier gewoon als iets wat gepakt moet worden.Ik ken ook best wat serieuze lijers, niks zachtaardig.
Tiny schreef: Oh die zitten er zeker tussen, Akira is soms ook een helleveeg maar het verschil tussen een hond en een konijn ziet ze dan weer wel
Waar wat wordt er dan gedelegeerd?Marie-Josée schreef:Misschien bedoelde men; delegeren?
Heeft het eerste nog iets met het tweede te maken of is het tweede gewoon een 'leuk' weetje?Heavy schreef:In februari is daar in de buurt in het bos ook een hondje door een husky gepakt .
Er is iemand die daar met slede traint met een husky of 6 .
Ik vroeg me precies hetzelfde af.Heavy schreef:Of het met elkaar te maken heeft weet ik niet maar als het een weetje was dan was het zeker niet leuk te noemen.Zamunda schreef:Heeft het eerste nog iets met het tweede te maken of is het tweede gewoon een 'leuk' weetje?Heavy schreef:In februari is daar in de buurt in het bos ook een hondje door een husky gepakt .
Precies en dat vind ik kwalijk. Hou het gewoon bij feiten en help geen roddels de wereld in door verkapte insinuaties te maken.dagmar88 schreef:Ik vroeg me precies hetzelfde af.Heavy schreef:Of het met elkaar te maken heeft weet ik niet maar als het een weetje was dan was het zeker niet leuk te noemen.Zamunda schreef:Heeft het eerste nog iets met het tweede te maken of is het tweede gewoon een 'leuk' weetje?Heavy schreef:In februari is daar in de buurt in het bos ook een hondje door een husky gepakt .
Op deze manier lijkt het een soort verkapte beschuldiging aan het adres van de baas met de 6 husky's.
En mede door de berichtgeving van o.a. die krant heeft het baasje van die 6 Husky's een hele moeilijke tijd achter de rug. Dat verhaal klopte van geen kanten en was volledig uit de duim gezogen. Maar nee Heavy, die hebben er helemaal niets mee te maken.dagmar88 schreef:Ik vroeg me precies hetzelfde af.Heavy schreef:Of het met elkaar te maken heeft weet ik niet maar als het een weetje was dan was het zeker niet leuk te noemen.Zamunda schreef:Heeft het eerste nog iets met het tweede te maken of is het tweede gewoon een 'leuk' weetje?Heavy schreef:In februari is daar in de buurt in het bos ook een hondje door een husky gepakt .
Op deze manier lijkt het een soort verkapte beschuldiging aan het adres van de baas met de 6 husky's.
Pardon? Ik zeg hoe het overkomt.Heavy schreef:Nee hoor dat lees jij wil je me aub geen woorden in de mond leggen ?dagmar88 schreef: Ik vroeg me precies hetzelfde af.
Ik vraag me inderdaad wel af of het met elkaar te maken heeft zoals meer mensen las ik in de reacties onder het bericht.
Maar ik beschuldig niemand waarom zou ik
Tiny schreef: En mede door de berichtgeving van o.a. die krant heeft het baasje van die 6 Husky's een hele moeilijke tijd achter de rug. Dat verhaal klopte van geen kanten en was volledig uit de duim gezogen. Maar nee Heavy, die hebben er helemaal niets mee te maken.