bouvierpoedel schreef:iones schreef:bouvierpoedel schreef:
Hou van dieren en van mensen en ja zou het erg vinden dat jij door een stompzinnige actie het slachtoffer zou worden.
Dat ik je niet mot en een domme arrogante kut vind is een ander verhaal.

maar dat houd niet in dat ik je het slechtste wens.

Waarom zou ik geloven dat jij van mensen houdt? Dat blijkt niet uit jouw bevooroordeelde houding naar mij toe. `domme arrogante kut`...... Klinkt erg menslievend.
Sowieso, arrogant... kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Met je wijsvingertje dat altijd overeind staat op dit forum.
En jij wilt wel aannemen dat ik de mensheid niet hoog heb, maar als ik zeg dat ik niet goed tegen onrecht kan, dan wals je daar overheen, omdat je me waarschijnlijk niet gelooft? Beetje selectief.
Gaat erover dat je alles mag vinden van elkaar ,jij mag mij een lul vinden ik mag jou een kut vinden maar dat geeft jou nog mij het recht om een hetze te beginnen of mensen dood te wensen .
Daar zit het verschil Iones.
Op andere vlakken kan ik heel goed met je en zal je daarin ook gelijk geven.
Dan nog even over waarom jij het niet op FB zou mogen gooien ,van mij mag je hoor maar je verlaagd ook gelijk de grens voor een ander.
Dat probeerde ik aan te geven jij vind het doden van dieren niet acceptabel en daar heb je gelijk in , maar een ander vind dat slaan met een zweep niet mag en die kan reden zien omdat toch al iedereen het op internet pleurt om mensen na te jagen ook een reden zien om jou na te jagen.
Beetje jouw houding met je schouder ophalend van het zijn toch klootzakken en hebben hetzelfde verdiend.
Je verlaagd de norm.
Zou jij het prettig vinnden dat ze je thuis komen opzoeken en je half kapot slaan omdat je een zweep hebt gebruikt.?
Ook al zou het niet mogen heeft nog niemand dat recht en moet je een gelijke strafmaat krijgen als een ander.
Daarnaast zijn die krantenberichten al op internet te vinden en hoef jij je daar niet druk over te maken . De politei/dierenpolitie zal dat FB bericht heus niet eerder vinden dan het krantenartikel.
En je excuus dat de politie niets doet/ingrijpt en jij het daarom maar doet is ook zo'n dooddoenertje.
Je gaat ook geen bonnen uitschrijven bij het door rood licht rijden of kinderen bij ouders weghalen omdat de ouders niet goed zijn.
Dat recht heb je niet .
En heeft niets met dat ik heiliger dan de paus ben te maken. Gewoon jezelf aan de regels en wetten houden, ter bescherming van jezelf en een ander.
Ik hoef me daarom niet druk te maken zeg je.
Het gaat buiten mezelf om. Ik maak me daar wél druk over. Kan ik niets aan doen.
Overigens heb ik nooit een bericht op facebook geplempt inzake zo iets. Ben gelukkig dan ook nooit persoonlijk met iets dergelijks geconfronteerd.
Ja, de dode hond (of kalf, het is iets bonts maar ik vermoed toch een hond) in de beek. Ik vind dat erg maar ik kan er niets mee. Het dier is dermate onherkenbaar dat niemand er iets mee zou kunnen. Verder in het duitse gedeelte van de beek, niemand hier zou de hond herkennen. Of het kalf.
Je bent tegen hetze's tegen iemand op facebook. Maar merk je dan nooit bij jezelf dat jij ook mee doet, maar dan veel kleinschaliger, hier op het forum, als je het niet eens bent met een actie>? Je bent écht wel hypocriet hoor!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen