Nu de uitslag heupen nog en dan volgende loopsheid dekken en puppiesss.

Moderator: moderatorteam
Ongeduldig mens ben je toch.lets have fun schreef:Wat duurt wachten toch lang
Ik gok op Poedelpuppie's.Judith schreef:Leukleuk! Wordt Dana tante![]()
![]()
Ben zo benieuwd wat voor puppies het worden!
Duurd nog even , toekomstig mam word ergens in oktober loops.[Sandra] schreef:Spannend, Kees!
We hadden het over een sierlijk en elegant teefJE.Nanna schreef:Je hebt mij toch albouvierpoedel schreef:Duurd nog even , toekomstig mam word ergens in oktober loops.[Sandra] schreef:Spannend, Kees!
Hopen dat er een leuk grijs teefje voor mij tussen zit.
Wil je nu beweren dat je nog lups word dan.?Nanna schreef:Daar heb je niks aan. Een goeie fokteef heeft een reet als een schutting.
Hep u showtitels en u stamboom is dat nog wat.? Wil alleen het allerbeste.Nanna schreef:Volop. En voor het juiste dekgeld en een beste reu wil ik er ook nog wel een paar aanstaande kampioenen uitgooien. Ik weet alleen niet of het gaat lukken met die krulletjes.bouvierpoedel schreef:Wil je nu beweren dat je nog lups word dan.?Nanna schreef:Daar heb je niks aan. Een goeie fokteef heeft een reet als een schutting.![]()
Dat niet alleen, ik ben ook nog eens ontzettend broedsbouvierpoedel schreef:Ongeduldig mens ben je toch.lets have fun schreef:Wat duurt wachten toch lang
Súchttttt, ja hier rammelen mijn eierstokken ook, ik denk dat ik voor mijn eigen bestwil tegen die tijd BP maar even moet bannen of zo.lets have fun schreef:Dat niet alleen, ik ben ook nog eens ontzettend broedsbouvierpoedel schreef:Ongeduldig mens ben je toch.lets have fun schreef:Wat duurt wachten toch langOveral zie ik puppy's en ik wil ook een puppy
En uitslag HD binnen, mevr is A=vrij / NW 40 / botafwijking 0 / onvoldoende aansluiting.bouvierpoedel schreef:De uitslag Willebrand is binnen en is vrij.![]()
Nu de uitslag heupen nog en dan volgende loopsheid dekken en puppiesss.![]()
Thanks, vooral ook omdat ze volgend jaar 5 word en na het 5e jaar een eerste nest niet meer mag.Tineke schreef:Fijn dat het gelukt is Kees![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi net op tijd dus en gelukt ook nog eensbouvierpoedel schreef:Thanks, vooral ook omdat ze volgend jaar 5 word en na het 5e jaar een eerste nest niet meer mag.Tineke schreef:Fijn dat het gelukt is Kees![]()
![]()
![]()
![]()
En Jasmijns pa en ma gecastreerd/geplaats zijn en zij alleen nog over is om nakomelingen te geven.
Ja daar ben ik wel blij om . Ook omdat de hele handel overschrijven qua kleur , adres en testen en betalingen verwerken bij de Raad ook niet al te soepel ging en veel niet begrepen , heeft ook een 7 maanden geduurd geloof ik. Heb nu 2 registratie formuleren van 1 hond.Tineke schreef:Mooi net op tijd dus en gelukt ook nog eensbouvierpoedel schreef:Thanks, vooral ook omdat ze volgend jaar 5 word en na het 5e jaar een eerste nest niet meer mag.Tineke schreef:Fijn dat het gelukt is Kees![]()
![]()
![]()
![]()
En Jasmijns pa en ma gecastreerd/geplaats zijn en zij alleen nog over is om nakomelingen te geven.