Onze Stitch is nu 16 weekjes oud. Opzich gaat alles goed, zindelijk, de bench is droog, slaapt de nacht door, bijt niks kapot enz. hij kan ook al goed alleen zijn.... dachten we....
We hebben het alleen zijn opgebouwd (hij zit dan in de bench), eerst een paar minuutjes, dan een kwartiertje, 20 min, halfuurtje enz. Snachts slaapt hij ook goed door en de buren hoorden ook niks overdag als we wel eens boodschappen gaan doen ofzo. Nu had ik een app geinstalleerd die alleen luide geluiden opneemt. Omdat we dachten dat Stitch alleen kon zijn, zijn we naar de bioscoop geweest (2.5uur weg geweest in totaal). Toen we weggingen hebben we stiekem geluisterd en was er niks aan de hand (ik denk dat hij hoorde dat we niet weg waren ook al stonden we muisstil) We hadden hem goed uitgelaten en flink moe gemaakt. Maar ik had mijn telefoon thuis gelaten met die app aan.... we kwamen thuis, niks aan de hand. Stitch lag te slapen en was lekker duf, dus wij dachten: oke het is goed gegaan! Niet dus! Ik luisterde fragmenten van de app af: 2 uur lang piepen, gillen, janken!! Laatste half uurtje stil, waarschijnlijk toch in slaap gevallen...
Mijn hart brak bij die geluiden! Zo zielig!
We weten nu eigenlijk niet zo goed wat we hier nu mee aan moeten... hebben jullie tips??