Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het hek stond open....
Moderator: moderatorteam
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Re: Het hek stond open....
Ach er is toch niks fijner dan iemand uit schelden of wat dan ook van achter de veiligheid van je hek, deur, stoere bink(en) en/of computerscherm. En niets mooiers dan dit weten en gezamenlijk in stand te houden door gewoon te negeren dat er een mogelijkheid zou bestaan om een fysieke confrontatie aan te gaan. Gewoon 2 slimme honden die hun ongenoegens/frustraties ventileren zonder dat er bloed hoeft te vloeien. Hoeveel doden zouden mensen hiermee kunnen voorkomen.
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Re: Het hek stond open....
Helden zijn het...
Hier maakte de buurteckel een paar jaar geleden een berekeningsfoutje.. Daagde altijd onze (zeer hondagressieve) MH-reu uit vanachter het hek. Tot onze Gio een gaatje in het hek zag, waar nét zijn kop door paste
.
Godzijdank liet die onmiddellijk los toen ik een brul gaf. (Hoewel ik er nog dagelijks spijt van heb dat ik hem niet gewoon heb laten doen
).
Hier maakte de buurteckel een paar jaar geleden een berekeningsfoutje.. Daagde altijd onze (zeer hondagressieve) MH-reu uit vanachter het hek. Tot onze Gio een gaatje in het hek zag, waar nét zijn kop door paste
Godzijdank liet die onmiddellijk los toen ik een brul gaf. (Hoewel ik er nog dagelijks spijt van heb dat ik hem niet gewoon heb laten doen
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.