Naar andere honden is Dux ook totaal niet onder de indruk, of ze nu groot of klein zijn, het maakt hem niets uit. Hij rent op alle honden net zo makkelijk af. Hij speelt echt als een volwassen hond.
Als hij op zijn rug gelegd wordt door een bekende witte herder teef blijft hij dan ook niet stil liggen en gaat liggen spartelen. Bij de andere honden speelt hij gewoon mee en hapt in oren, flanken, poten en nek. Bij 1 hond met grommen en al
Hij is dus totaal niet onder de indruk van andere honden, maar de andere honden zetten hem ook niet op zijn plek naar mijn idee. Ik vind hem veelste grof en bijna agressief naar de andere honden. Er is 1 11 maanden oude reu die wil continue op hem rijden.
Ik laat hem daardoor ook maar heel af en toe met deze honden spelen en verder loop ik dan ook door. Ik lijn hem geregeld aan om hem af te laten koelen en het grom gedrag wordt door mij niet getollereerd. Ik vraag zijn aandacht, dit gaat overigens ondanks meerdere honden in de omgeving erg goed en hij komt dan ook geregeld naar mij toe om een koekje te halen.
Wordt dit een gevalletje jammer maar helaas, ga oefenen op negeren van andere honden (dit doe ik al) en lekker laten spelen met Dana en Luna en af en toe een bekende hond.
Of kan ik dit op een andere manier binnen de perken houden of is het nog een gedeelte puppiekrediet?
Dux is nu 14,5 week oud, en hij is ook behoorlijk groot voor zijn leeftijd.