Judge: Mevr. Rita Reyniers (BE)

Moderator: moderatorteam
Er waren een aantal Wartjes ik heb nog in de catalogus gekeken of ik een bekende naam zag maar helaasInge O schreef:oh je zat in mijn achtertuin.
gefeliciteerd!
Jeannettebo schreef:Gefeliciteerd
LongFields schreef:Gefeliciteerd!
Sterre schreef:Wat leuk. Gefeliciteerd.
Sita schreef:Gefeliciteerd!
Dank jullie welNeeltje schreef:Proficiat!
Oh op die manier. Ik ben echt jaren geleden geweest toen had ik Alano mijn 1ste Ca de Bou nog en vond het een erg leuke show. Dit keer was het een rampendag maar goed we waren gelukkig niet voor niets geweestInge O schreef:ik ben daar maar één keer geweest, 2 jaar terug met relax, tegen mijn zin want ik doe normaal alleen clubkampioenschappen maar wij moe(s)ten in belgië onze honden door een belgische km laten keuren voor fokgeschiktheid.Brigitte schreef:Er waren een aantal Wartjes ik heb nog in de catalogus gekeken of ik een bekende naam zag maar helaasInge O schreef:oh je zat in mijn achtertuin.
gefeliciteerd!
fenneke schreef:Gefeliciteerd met je knapperd
renee-uk schreef:gefeliciteerd
BedanktElmo/maureen schreef:Gefeliciteerd![]()
Dank je weldagmar88 schreef:Wat ziet hij er goed uit.
Haha nou dan ben je idd niet voor niets geweest. Gister gingen er zelfs mensen al weer naar huis die net uit de auto waren haha. Wij stonden bij een kerk toen sloeg de bliksem in de kerktorenInge O schreef:
toen ik er twee jaar terug was was het ook een rampendag, net hetzelfde weer als gisteren.
maar 'lax had ook wel 1U![]()
.
Dat is tegenwoordig niet meer verplichtInge O schreef:ik ben daar maar één keer geweest, 2 jaar terug met relax, tegen mijn zin want ik doe normaal alleen clubkampioenschappen maar wij moe(s)ten in belgië onze honden door een belgische km laten keuren voor fokgeschiktheid.Brigitte schreef:Er waren een aantal Wartjes ik heb nog in de catalogus gekeken of ik een bekende naam zag maar helaasInge O schreef:oh je zat in mijn achtertuin.
gefeliciteerd!
als ik dit allemaal lees, ben ik precies alsnog "blij" dat wij autopech kregenBrigitte schreef:
Haha nou dan ben je idd niet voor niets geweest. Gister gingen er zelfs mensen al weer naar huis die net uit de auto waren haha. Wij stonden bij een kerk toen sloeg de bliksem in de kerktoreneen onwijze knal, Whisper helemaal in de stress toen nog een paar onweersknallen eroverheen met een hoosbui
helemaal verzopen en met een hond vol in paniek kwamen we het terrein op waar met de karretjes geen doorkomen aan was door grind, een enorme brandslang of iets die heel handig na de ingang lag en iedereen daarover heen moest och och wat een ellende zeg
we waren helemaal doorweekt, eindelijk alles opgezet, half naakt alles laten drogen klappen er 2 Laekense Herders in elkaar naast de tent
en die lieten dus niet meer los, nou tas ingedoken voor een breakstick want het stond erbij en keek ernaar en de eigenaren kregen ze niet los, heb ik dat ding laat er 1 gelukkig los. Overal ook honden die maar gewoon los liepen en wat blijkbaar heel gewoon leek
ik ben nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn na een show