Stond ook versteld van de aantallen , 250 tot 300.000

Moderator: moderatorteam
Daar zeg je wat.bouvierpoedel schreef: Jij gaat ook geen half wolf aanschaffen Iones omdat je weet wat dat inhoud.
Scheel wel in aanschaf van voer als hij af en toe een been of arm van je opvreet.Marco88 schreef:wie neemt er nou een wolf als huisdier.
Beetje kerel neemt een grizzly beer
Inderdaad, het is idioterie.Tux schreef:.
Vind ook eigenlijk dat het kruisen/verkopen van wolven verboden moet worden.
Zijn ook nog opvang voor deze xsingen waar ze wel meer met de wolfkant om kunnen gaan en beest een beter leven krijgt past bij zijn behoefte en gevoel van ruimte.iones schreef:In beslag genomen en dan?
Plaatsen bij een geschikter persoon? Gaat dat wel lukken? Hoeveel geschiktere personen zouden er zijn? Afmaken dan maar?
Nanna schreef:Er zijn mensen die droomvangers in hun auto hebben en truien met wolven er op. En een tribal op hun arm.
Zodat ze zich een beetje de stoere woudloper kunnen wanen als ze weer zitten te kniezen achter hun bureau in de kantoortuin.![]()
De volgende gaat een stap verder en neemt, om exact dezelfde redenen, een wolf. Kijk mij eens wilde dierenfluisteraar zijn en kijk mij eens interactie met een wild dier kunnen hebben.![]()
De bewonderende blikken van het andere geslacht missen dan ook hun uitwerking op kruishoogte niet.
En de wolf mag de prijs daarvoor betalen.
Leven op een stukje beton is inderdaad wat mij betreft ook geen optie, maar er zal toch wel meer in hebben gezeten om er uit te halen, voor Cesar Millan dan dat?bouvierpoedel schreef:Zijn ook nog opvang voor deze xsingen waar ze wel meer met de wolfkant om kunnen gaan en beest een beter leven krijgt past bij zijn behoefte en gevoel van ruimte.iones schreef:In beslag genomen en dan?
Plaatsen bij een geschikter persoon? Gaat dat wel lukken? Hoeveel geschiktere personen zouden er zijn? Afmaken dan maar?
Leven in een kleine kennel op beton zonder afleiding dan een rondje wandelen aan de riem is voor een gewone huishond al geen leven laat staan voor een halve wolf . Ja dan kun je maar beter uit je lijden verlost worden .