Goede ideeën ga ik zeker mee aan de slag.
Voor alsnog moet ik dan iets vinden qua speeltje (misschien haar bal) waar ze gek op is want ze wil de brokken niet hebben liever. Vanmorgen at ze nu niets meer en verder mag ze niets dus hoop dat ze snel op de rit is en ik hypoallergene snacks oid kan aanschaffen. Nu weet ik wel dat als ze bang of boos is zelfs lekkers niet meer helpt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips medicijnen indienen
Moderator: moderatorteam
- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
- Aantal honden: 1
Re: Tips medicijnen indienen

Daisy 12-08-2010
- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Mijn vriend heeft wel wat minder geduld maar die heeft nog nooit haar wat 'aangedaan'Gollum schreef:hondje schreef:Nee van kaas en worst gaat ze kotsen. Is allergisch voor o.a. zuivel, rund, kip, kwartel, geit (wil ze niet meer eten) en 1 of meerdere van de diersoorten die ze de laatste tijd at: paard, eend, lam of konijn. Mag dus alleen hypoallergeen voorlopig tot de maag tot rust is gekomen.
Belde net mij vriend ze heeft gegeten net toen ik weg ging!![]()
Is het misschien een idee om je vriend de medicatie te laten geven?
Ik zou ook wat gaan oefenen vanuit rust (zonder dat je iets engs hoeft te doen) om aan je hondje te kunnen zitten. Tandjes kijken, pootjes betasten, etc.
Ik vind het wel prettig dat ik alles kan en mag doen bij mijn hond zonder dat we bang hoeven te zijn. De dierenarts is een ander verhaal, vandaar dat ik eigenlijk alle medicatie toedien (behalve spuiten).

Daisy 12-08-2010
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Vandaar dat ik het inderdaad zei, ik ben normaal ook degene die alle vervelende dingen doet en soms als bij mij iets niet lukt lukt het mijn vriend wel.hondje schreef:Mijn vriend heeft wel wat minder geduld maar die heeft nog nooit haar wat 'aangedaan'Gollum schreef:hondje schreef:Nee van kaas en worst gaat ze kotsen. Is allergisch voor o.a. zuivel, rund, kip, kwartel, geit (wil ze niet meer eten) en 1 of meerdere van de diersoorten die ze de laatste tijd at: paard, eend, lam of konijn. Mag dus alleen hypoallergeen voorlopig tot de maag tot rust is gekomen.
Belde net mij vriend ze heeft gegeten net toen ik weg ging!![]()
Is het misschien een idee om je vriend de medicatie te laten geven?
Ik zou ook wat gaan oefenen vanuit rust (zonder dat je iets engs hoeft te doen) om aan je hondje te kunnen zitten. Tandjes kijken, pootjes betasten, etc.
Ik vind het wel prettig dat ik alles kan en mag doen bij mijn hond zonder dat we bang hoeven te zijn. De dierenarts is een ander verhaal, vandaar dat ik eigenlijk alle medicatie toedien (behalve spuiten).dus wellicht kunnen we dat nog proberen.