Nu hebben wij 2 benchen, 1 kleintje die boven staat en inmiddels op de overloop staat en 1 grote beneden in de woonkamer (plek waar hij uiteindelijk zal belanden)
Nu heeft Dux iets "raars" hij piept om de meest vreemde dingen. Soms zit hij in deb ench te piepen met het deurtje open
Hij heeft nu dat als hij gaat slapen dat hij gaat piepen (hij wil zich niet overgeven aan zichzelf) k negeer het en ga zelf ook voorbereiden om naar bed te gaan. Als ik het dan zat ben zeg ik 1x Nee, en wat schetst mijn verbazing hij draait een rondje, geeft een kreun en gaat slapen
Nu meerdere keren dat hij piept ik 1x Nee zeg en hij dan ineens wel accepteerd om te gaan slapen
Ik loop nu een beetje vast qua bench training, hij piept dus niet speciefiek om iets het is totaal willekeurig, k weet nu niet zo goed hoe ik verder moet met alleen leren zijn. Want het ene moment is hij gewoon de hele middag stil en ligt hij lekker wakker te chillen en het volgende moment zit hij met het deurtje open de zeuren en te piepen. S avondsreageerd hij dus op een Nee en gaat dan wel ineens slapen, maar doe ik dat overdag zit hij mij aan te kijken van mens doe is niet zo raar en haal me hieruit