Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

andere regels voor verschillende honden

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: andere regels voor verschillende honden

Ongelezen bericht door Tineke »

Hier mogen ze allemaal hetzelfde ,ook de tijdelijke honden in huis.
Op de bank en ook eraf als ons dat beter uitkomt :mrgreen:
Het enige verschil is dat Rio na het avondeten een restje krijgt ,hij weet dat en staat daar klaar voor de andere talen er niet naar omdat ze het niet gewend zijn.
Verder zijn we buiten wat alerter op Sien omdat ze nog weleens bitchig kan reageren op sommige honden.
Dan moet zij doorlopen terwijl de andere wel contact maken of hebben maar dan weten we dat dat wel goed zal verlopen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
JipJanneke
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 3

Re: andere regels voor verschillende honden

Ongelezen bericht door JipJanneke »

Hier thuis dezelfde regels voor de dames. Als ik bij mijn moeder ben is het wel anders. De hond van mijn moeder mag bijvoorbeeld niet op de bank, simpelweg omdat dat een grote herder is. Mijn (kleinere) dames mogen dan wel op de bank. Via het erf van mijn moeder kom je ook bij mijn oma uit. De herder van mijn moeder mag niet bij oma naar binnen, dat weet hij ook en komt dus niet verder dan de drempel. Mijn dames rennen daar weer in en uit. De regels zijn wel vanaf dag 1 hetzelfde, herder mag nooit op de bank en ook nooit bij oma naar binnen. Werkt prima tussen de honden, nog nooit problemen mee gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”