Ik ben al die anti vlooien/teken zooi een beetje zat. Als Ezio een teek heeft gaat die blijkbaar wel dood maar hij laat niet los. Dus hangen er stervende en/of dooie teken in zijn huid. Kan me voorstellen dat die tijdens dat proces toch nog van alles in onze hond lozen. Ik heb niks tegen een dooie teek maar dan wel in de vuilbak, riool of waar dan ook maar niet hangende in/uit of aan mijn hond. Daarvoor wil ik geen (dure) Frontline gebruiken.
Zag iets op basis van (natuurlijk ??!?) geurtjes. STOP van Mr. Fishkibble.
Iemand verstand van/ervaring met dit product ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand ervaring met STOP van Mr fishkibble
Moderator: moderatorteam
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: iemand ervaring met STOP van Mr fishkibble
tja, moet dan iedereen gaan googlen of denk je dat mensen de kennis paraat hebben?
http://www.mrfishkibble.com/product/sto ... -en-teken/
http://www.mrfishkibble.com/product/sto ... -en-teken/
Ik geloof er niet in. Ongedierte moet je doden, niet 'op afstand houden'Hét alternatief voor vlooien- en tekenmiddelen!
De unieke plantaardige formule van STOP! aromatherapie is 100% natuurlijk en volledig veilig voor uw hond en kat, aaiende kinderhandjes en u! Dankzij de milde samenstelling is STOP! tevens geschikt voor zogende moederdieren, pups en kittens. STOP! aromatherapie helpt de vacht gezond, kriebelvrij en fris te houden: houdt ongenode gasten op afstand.
Ingrediënten
Aqua, Polysorbate 20, Glycerin, Melia Azadirachta, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Cellulose gum, MATRICE U.B.®, Melaleuca alternifolia, Rosmarinus officinalis, Urtica dioica, Salvia officinalis, Pelargonium graveolens, Quassia amara, Schinus molle, Lavandula angustifolia, Thymus vulgaris, Allium sativum.
Gebruiksaanwijzing
Voor uitwendig gebruik. Breng achter de kop, in de nek aan en boven aan de staart. Spreidt de haren zodat de olie de huid raakt, verdeel de pipet over deze twee plekken, eventueel ook op enkele plekken halverwege de rug, druppel enkele druppels op uw vingers en verdeel de vloeistof in de dunbehaarde liezen en oksels van het dier.
Naarmate u onze druppels langer gebruikt en de huid goed doordrongen raakt van het aroma versterkt de werking van STOP! aromatherapie.
Iedere 15 dagen herhalen. Voor de kleine hond, pups, kittens en katten: een halve pipet (2,5 ml) gebruiken, voor de grote honden vanaf 15 kilo: 1 hele pipet.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn oudje esperanza heeft dit gehad , bij haar werkte het prima maar ze kwam niet zover meer dus haar mate van kans op was al vrij klein natuurlijk.. ze reageerde er overigens wel goed op, geen jeuk of andere rare dingen.
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Ik wist niet dat het voor jou verplicht was om op een forum vraag te reageren dus sorry dat ik je misschien (over) belast heb. Overigens als ik op een forum kan komen kan ik ook wel de website van Fishkibble zoeken, en ja, dat heb ik dus gedaan. Vraag was dan ook niet wie mij die website kon opzoeken. Vraag was wie ervaring heeft met het product en/of er verstand van heefttja, moet dan iedereen gaan googlen of denk je dat mensen de kennis paraat hebben?

Ik vraag dus meer om dit soort commentaren. Doet het wat Fishknibble zegt, zijn er bijwerkingen die niet vermeld worden etc. etc.................... bij haar werkte het prima ..........................ze reageerde er overigens wel goed op, geen jeuk of andere rare dingen.