Dux vindt de bench maar mwoah, hij ligt liever op het kleed, op Dana's dekentje, op de mat enz. Het alleen zijn ging af en toe redelijk, 15 minuten en hij lag lekker te slapen. Nu is dit niet meer mogelijk, hij is gister avond 50! minuten uitgeweest (gespeeld enz) en ik ga met Dana 5 minuten naar buiten, hij heeft het op een gillen/krijsen gezet.
Nu net wilde ik een vuilniszak weggooien in de container buiten, ik was de deur nog niet uit of hij begon al.
Ik zal vast wat fout doen, maar ik wordt ik moedeloos van en ik raak ook gewoon geïrriteerd.
Aan de ene kant heb ik zoiets van ik doe het wel zonder bench, maar er is hier op puppy hoogte best wel wat sloopgevaar... (snoeren ed.)
Aan de andere kant heb ik zoiets van hij moet het ook gewoon in de bench kunnen.
's avonds gaat hij zonder morren zijn bench in, gaat er inliggen en gaat slapen, hij heeft nu al meerdere nachten 10 uur geslapen. Ook is het zo dat als ik hem om 6.00 uit heb gelaten en mijn vriend ligt boven nog te slapen. Dat hij tot 9/10 uur gewoon verder slaapt zonder ook maar een piep te geven.
Zodra het overdag is en ik hem in de bench doe om boven de was te doen, gaat hij piepen.
Kauwen op een bot of op zijn kong, wilt hij alleen maar op de achterdeur mat doen en hij gaat ook piepen met het eten in zijn mond in de bench. HIj krijgt verder zijn eten in zijn bench, als hij in slaap valt stoppen wij hem in zijn bench enz.
Ik weet het inmiddels niet meer, ik ga regelmatig naar boven om "iets" te doen, om hem maar alleen te leren zijn. Zelfs als ik op 1,5 meter afstand op mijn laptop zit gaat hij zitten piepen
Mijn vriend is hier wat moelijker in en is hier nogal panisch in. HIj zit dus bijna de hele tijd bij Dux als hij thuis is behalve als Dux slaapt.
Tips/advies?
Dux is 17 weken oud