Wat vinden jullie hier van?
https://www.facebook.com/photo.php?v=344581575707052
Op zich vind ik het idee wel goed, alleen van de uitvoering ben ik niet zo kapot.
Moderator: moderatorteam
Oh echt? Ik loop weer eens achter de feiten aan dusSanne!! schreef:Ja. Ik kende hem al. Vind het ook vrij heftig voor zulke jonge puppen maar hij heeft eerder hier gestaan en toen kon het allemaal gewoon....
JaLongFields schreef:Is het dat filmpje van die Mechelaarpupjes die in een soort kooiachtig iets een parcoursje afleggen, en dat keer op keer?
Ik krijg FB niet geopend op het moment, hij geeft een foutmelding.
Ja.LongFields schreef:Is het dat filmpje van die Mechelaarpupjes die in een soort kooiachtig iets een parcoursje afleggen, en dat keer op keer?
Ik krijg FB niet geopend op het moment, hij geeft een foutmelding.
Ik krijg wel de commentaren te zien, maar de foto of film (?) niet.Frederique schreef:Hmmm, ik heb een instelling gewijzigd, is hij nu wel zichtbaar?
Volgens mij waren de meningen daar aardig over verdeeld en was de teneur zeker niet dat iedereen vond dat het allemaal wel kon.Sanne!! schreef: Vind het ook vrij heftig voor zulke jonge puppen maar hij heeft eerder hier gestaan en toen kon het allemaal gewoon....
Nee inderdaad. Volgens mij vonden de meesten het idee wel leuk, maar dan wel aangepast. Ik vond het laatste pupje een beetje sneu, die viel best hard af en toe. Puppen kennis laten maken met allemaal rare ondergronden en objecten vind ik heel goed. Op deze manier zou ik toch een beetje vrezen voor gezondheidLongFields schreef:Volgens mij waren de meningen daar aardig over verdeeld en was de teneur zeker niet dat iedereen vond dat het allemaal wel kon.Sanne!! schreef: Vind het ook vrij heftig voor zulke jonge puppen maar hij heeft eerder hier gestaan en toen kon het allemaal gewoon....
Dat moet je aan die mensen vragen lijkt me, denk niet dat wij dat zo kunnen weten.ranetje schreef:Wordt er ook nog meer gedaan dan een paar keer die hindernisbaan af racen?
Neeltje schreef:Dat moet je aan die mensen vragen lijkt me, denk niet dat wij dat zo kunnen weten.ranetje schreef:Wordt er ook nog meer gedaan dan een paar keer die hindernisbaan af racen?
Ik zie er ook niks mis mee. Waarom zouden puppen niet hard mogen lopen, volgens mij doen ze dat zelf ook gewoon.