Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op alles blaffen, word er gek van
Moderator: moderatorteam
-
judith & olly
op alles blaffen, word er gek van
-
Laatst gewijzigd door judith & olly op 02 nov 2016 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: op alles blaffen, word er gek van
Omdraaien en even een andere kant oplopen? Dat zou ik dan doen. Of zal dat het alleen nog maar enger maken. 

-
judith & olly
Het kan inderdaad wel helpen, alleen is Olly hierin moeilijk te sturen. Hij wil eropaf, maar hij vindt het ook erg spannend. Dus als ik wil dat ie komt... Dan loopt hij alleen maar weg.Roompie schreef:Omdraaien en even een andere kant oplopen? Dat zou ik dan doen. Of zal dat het alleen nog maar enger maken.
We hebben een tuin voor hem. Hij ligt lekker achter het hek, maar ook dan begint hij gewoon te blaffen. Hij loopt dan uit zichzelf ook weer naar binnen of ik roep hem en dan is het klaar. Maar het zou toch fijner zijn als hij niet steeds hoeft te blaffen om maar zelfverzekerder over te komen.
- Roompie
- Zeer actief
Heb je hem niet aan de lijn dan? Want dan kan hij ook niet weglopen, wat hem in zijn gedrag bevestigd.judith & olly schreef:Het kan inderdaad wel helpen, alleen is Olly hierin moeilijk te sturen. Hij wil eropaf, maar hij vindt het ook erg spannend. Dus als ik wil dat ie komt... Dan loopt hij alleen maar weg.Roompie schreef:Omdraaien en even een andere kant oplopen? Dat zou ik dan doen. Of zal dat het alleen nog maar enger maken.
We hebben een tuin voor hem. Hij ligt lekker achter het hek, maar ook dan begint hij gewoon te blaffen. Hij loopt dan uit zichzelf ook weer naar binnen of ik roep hem en dan is het klaar. Maar het zou toch fijner zijn als hij niet steeds hoeft te blaffen om maar zelfverzekerder over te komen.

-
judith & olly
Nee ik heb hem idd niet altijd aan de lijn. Ik zou hem toch los willen kunnen laten.Roompie schreef:Heb je hem niet aan de lijn dan? Want dan kan hij ook niet weglopen, wat hem in zijn gedrag bevestigd.judith & olly schreef:Het kan inderdaad wel helpen, alleen is Olly hierin moeilijk te sturen. Hij wil eropaf, maar hij vindt het ook erg spannend. Dus als ik wil dat ie komt... Dan loopt hij alleen maar weg.Roompie schreef:Omdraaien en even een andere kant oplopen? Dat zou ik dan doen. Of zal dat het alleen nog maar enger maken.
- Roompie
- Zeer actief
Dan zou ik hem alleen los laten op plekken waar je weet dat er niet veel te blaffen valt. Anders krijg je het er nooit uit.