Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen KVV meer willen
Moderator: moderatorteam
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Geen KVV meer willen
Voordat ik dit topic opende heb ik al wat andere topics gelezen en de zoekfunctie gebruikt, maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht.
Tommy, onze Jack Russel van 7 maanden is sinds hij bij ons is opgegroeid met Carnibest. Eerst de puppy en later de "gewone" varianten .
Het is nooit een probleem geweest, maar sinds een maand of wat is het moeilijk hem aan het eten te krijgen.
Hij wil het domweg niet meer hebben(moet er wel bijzeggen dat als we een weekend met de caravan weggaan ik pakjes Bozita meeneem omdat de Carnibest moeilijk goed te houden is in onze caravan koelkast, maar hij schakelde zo weer over).
Warm water erover helpt niet, beetje kooknat van de rijst heeft 1x geholpen.
Ik zit nu een beetje met mijn handen in het haar want het lijkt mij ook niet goed dat een hond in de groei gewoon niet eet (brokken heeft hij wel maar is hij nooit een grote fan van geweest).
Het liefst wil ik hem op vers houden, maar ben nu geneigd om over geheel over te stappen op Bozita.
Barf heb ik ook nog over gedacht, zeker nu dat in Arnhem kant en klaar te halen is, maar ben bang dat hij dat ook niet wil en ik ermee blijf zitten.
Iemand een tip voor mij om hem toch weer aan het eten te krijgen of voor een goed alternatief voer dat ik kan proberen.
Tommy, onze Jack Russel van 7 maanden is sinds hij bij ons is opgegroeid met Carnibest. Eerst de puppy en later de "gewone" varianten .
Het is nooit een probleem geweest, maar sinds een maand of wat is het moeilijk hem aan het eten te krijgen.
Hij wil het domweg niet meer hebben(moet er wel bijzeggen dat als we een weekend met de caravan weggaan ik pakjes Bozita meeneem omdat de Carnibest moeilijk goed te houden is in onze caravan koelkast, maar hij schakelde zo weer over).
Warm water erover helpt niet, beetje kooknat van de rijst heeft 1x geholpen.
Ik zit nu een beetje met mijn handen in het haar want het lijkt mij ook niet goed dat een hond in de groei gewoon niet eet (brokken heeft hij wel maar is hij nooit een grote fan van geweest).
Het liefst wil ik hem op vers houden, maar ben nu geneigd om over geheel over te stappen op Bozita.
Barf heb ik ook nog over gedacht, zeker nu dat in Arnhem kant en klaar te halen is, maar ben bang dat hij dat ook niet wil en ik ermee blijf zitten.
Iemand een tip voor mij om hem toch weer aan het eten te krijgen of voor een goed alternatief voer dat ik kan proberen.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Re: Geen KVV meer willen
Als hij echt geen kvv meer wil dan zou ik gewoon even kijken welke brokken dan wel eet.
Hoe vaak voer je hem en hoeveel?
Hoe vaak voer je hem en hoeveel?

- welshwitch
- Technisch beheer
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ik zou eens een poosje wat minder voeren. Met 7 maanden is zo'n Russell wel uitgegroeid.
- welshwitch
- Technisch beheer
Heb ik uit nood een keer gedaan, geloof dat het Tinlo was, en dat ging er toen wel in.Pemba schreef:Heb je al een ander merk geprobeerd?
Is het proberen waard.
Zit er zoveel verschil tussen de merken dan?
@Nanna, de katten kregen het eerst ook en daar ben ik mee gestopt omdat ze gingen spugen en het niet meer wilden.
@Rosita Compagner, ga ik ook proberen.

- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 1
Misschien kan je hond niet tegen een van de ingrediënten van carnibest?
Kaylee stopte ook met d'r KVV na meer dan een jaar. Bleek niet tegen kip te kunnen en sinds we varianten zonder kip geven eet ze weer goed
Kaylee stopte ook met d'r KVV na meer dan een jaar. Bleek niet tegen kip te kunnen en sinds we varianten zonder kip geven eet ze weer goed
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart