Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

afschuwelijke stank

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

afschuwelijke stank

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Indy heeft gerold in iets heel erg doods afgelopen zaterdag. Ik heb haar inmiddels 4 keer gewassen en een keer ingesprayd met cowboy magic alleen ik krijg die afschuwelijke lucht niet van haar af en niet uit de auto :schrik:

Ze heeft gerold in een hoopje doden vissen in verregaande staat van ontbinding :ugh: . Daarna heb ik haar meteen laten zwemmen om de ergste rotzooi eraf te krijgen. We moesten daarna met de auto naar huis en toen heeft ze daar nog in gerold. Dus nu stinkt de auto ook verschrikkelijk. De auto heb ik helemaal gewassen en de bekleding behandeldmet een stoomreiniger. Alleen zowel hond als auto stinken nog steeds afschuwelijk. Hebben jullie nog tips en trucs om die geur nog weg te krijgen?
jenn90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel
Aantal honden: 4

Re: afschuwelijke stank

Ongelezen bericht door jenn90 »

Ik heb een verschrikkelijke zoete shampoo van espree (aarbeienshampoo) en dat heeft hier bij mijn hond erg geholpen die in iets doods had liggen rollen. (Je hond meurt daarna wel heel erg naar zoete aardbei maar dat heb ik liever dan die dode lucht)
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Bel met een lokale ongediertebestrijder en vraag hem om een beetje Maskomal.
Lijkengeuren ruiken dan alsof je een vers gebakken brood uit de oven haalt.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Of anders even een nacht schaaltjes met azijn in je auto zetten. Vooraf even verwarmen.

Enne....niet vergeten eruit te halen als je gaat rijden :-)
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Nou het schaaltje azijn staat in de auto. Dus hopelijk ruikt morgen de auto naar azijn. En helaas is ketchup geen wondermiddel bij rotte vis lucht.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”