Bink2009 schreef:Ah bah, ik heb ook zo'n lijn en dacht dat ie wel stevig was, maar niet dus.. Wat is er precies geknakt, dat ronddraaiende ding?
Ja, die aansluiting idd.. precies daar onder waar ie kan draaien.. dat is helemaal geknapt
Het gaat dus ook niet zo zeer om de riem zelf, maar meer om de aansluitingen.
Zoiets als die van Hunter die Nerazi laat zien, lijkt me heel handig maar die aansluitingen zijn natuurlijk zo op het zicht gewoon hetzelfde.
Maja misschien heb ik wel weer zo'n maandagochtend model gekocht. Heb ik eerder meegemaakt van Ruffwear, terwijl je het van die merken juist niet verwacht
Sbientje, ziet er uit als een mooie riem, die maakt em vast ook vrij duur
Staat bij dat het een vernikkelde aansluiting is, geen idee of dat dan minder sterk is of zo
Zat er ook over na te denken de lijn gewoon extra met een karabijnhaakje te bevestigen, mocht ie al los knappen. Die heb ik al gekocht dus dat gaat er sowieso omheen.
Het is gewoon een hele sterke hond en dit gebeurt me eigenlijk nooit, maar met mijn geluk gebeurt het me zo nog eens en dan op vakantie. Hier loopt ie niet weg, maar daar met al dat wild weet ik het zo net nog niet