Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kruising

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Kruising

Ongelezen bericht door malinois »

Een mh x husky ...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

malinois schreef:Een mh x husky ...
die dus en een duitser x husky mag ook :cheer:
Bink2009
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Bink2009 »

Boxer x Labrador

Ik ben fan van het karakter van de Boxer, maar ik vind ze tegenwoordig zo verschrikkelijk lelijk dat ik er niet aan wil beginnen (vooral de te kleine/platte smoel en plop-ogen), maar ik heb al een paar prachtige kruisingen gezien met Labrador, qua uiterlijk zijn ze helemaal naar mijn zin en het karakter is ook top.
danifa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door danifa »

Het uiterlijk van een saluki maar met het karakter van de HH
aragoleon
Actief
Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door aragoleon »

Onze teckel Willem met onze mastín español Tess.
Van
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder, Tamaskan, Turkse Vans
Contacteer:

Ongelezen bericht door Van »

een wolfhond x herder en dan het wolfhonden uiterijk en herder karakter :I:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Border collie X Whippet :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Ik ben een echt herder type, dus in ieder geval een x herder, Hollandse of Mechelse.
Maar dan wat minder fel van karakter en ik hou van ruwharige, vagebond look, zeg maar.
Geen terrier!
Waar zou ik dan mee kunnen kruisen?
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Dalmatiër X husky
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Beagle x border collie en dan het beste van beide werelden graag :I:
Afbeelding
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Inge O schreef:
ZaZa schreef:Ik ben een echt herder type, dus in ieder geval een x herder, Hollandse of Mechelse.
Maar dan wat minder fel van karakter en ik hou van ruwharige, vagebond look, zeg maar.
Geen terrier!
een kwastje

Afbeelding
Ja, qua uiterlijk voldoet hij inderdaad perfect, misschien iets korthariger.
Karakter zou ik me wat meer in moeten verdiepen, ken er 1 in 'het echt' en dat is echt een terrorhond :tongue:
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Ik zag van de week een Duitse herder x husky in de stad, wat een leuke hond was dat :I: . Prachtig om te zien, vriendelijk, stabiel (voor zover ik kon zien), schrok ook helemaal niet toen dochter in de draagzak voor zijn neus begon te huilen, hij keek alleen maar verbaasd.
Heb nog tegen vriend gezegd dat ik de eigenaar wel af zou leiden, dan kon hij de hond jatten, maar hij lette weer eens niet op :roll: :engel: .

Ik wil graag een wat wolfachtig uiterlijk, ben daar niet heel kritisch op, een wolfsgrauwe dh voldoet prima. Karakter mag ook grotendeels (Duitse) herder zijn, maar dan wat gematigder, minder gaanwedoengaanwedoengaanwedoen??? :engel: en wat humor is ook leuk. Mijn dh x akita voldeed grotendeels, maar die was niet altijd gemakkelijk met andere honden.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

kipo schreef:Ik zag van de week een Duitse herder x husky in de stad, wat een leuke hond was dat :I: . Prachtig om te zien, vriendelijk, stabiel (voor zover ik kon zien), schrok ook helemaal niet toen dochter in de draagzak voor zijn neus begon te huilen, hij keek alleen maar verbaasd.
Dit is een DH x husky hier uit de buurt: prachtig beest en ook een heel fijne hond!

Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

ZaZa schreef:Ik ben een echt herder type, dus in ieder geval een x herder, Hollandse of Mechelse.
Geen terrier!

Een oepsje

Afbeelding

Mechel X ruwhaar HH
Van
Zeer actief
Contacteer:

kipo schreef:Ik zag van de week een Duitse herder x husky in de stad, wat een leuke hond was dat :I: . Prachtig om te zien, vriendelijk, stabiel (voor zover ik kon zien), schrok ook helemaal niet toen dochter in de draagzak voor zijn neus begon te huilen, hij keek alleen maar verbaasd.
Heb nog tegen vriend gezegd dat ik de eigenaar wel af zou leiden, dan kon hij de hond jatten, maar hij lette weer eens niet op :roll: :engel: .

Ik wil graag een wat wolfachtig uiterlijk, ben daar niet heel kritisch op, een wolfsgrauwe dh voldoet prima. Karakter mag ook grotendeels (Duitse) herder zijn, maar dan wat gematigder, minder gaanwedoengaanwedoengaanwedoen??? :engel: en wat humor is ook leuk. Mijn dh x akita voldeed grotendeels, maar die was niet altijd gemakkelijk met andere honden.
Ik ben echt helemaal verliefd op de honden uit mijn oeps nest Tamaskan/DH. Ik heb er echt vreselijk veel spijt van dat ik er niet eentje gehouden heb

:I:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Uiterlijk een Australische Herder met het karakter van een TollerxGolden en dan sociaal als een Markiesje. Ja die wil ik wel.
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Van schreef:Ik ben echt helemaal verliefd op de honden uit mijn oeps nest Tamaskan/DH. Ik heb er echt vreselijk veel spijt van dat ik er niet eentje gehouden heb

Afbeelding
Afbeelding
:I: De foto's van die pups heb ik min of meer gevolgd, ik kan me voorstellen dat je daar spijt van hebt, ik vond het al vreselijk jammer dat die pups voor ons echt een paar jaar te vroeg geboren zijn.
Misschien kun je over een jaar of 2-3 nog eens 'per ongeluk' de andere kant opkijken :mann: .
Jokkebrok

Ongelezen bericht door Jokkebrok »

Ik denk dat ik best heel blij zou kunnen worden van de F1 generatie uit het Wetter outcross programma. Het karakter van de Wetter past exact bij mijn ideale hond, alleen hoe de Wetter eruitziet :schrik: . Hoe die F1tjes eruit gaan zien weet ik ook nog niet, maar wat mij betreft kan het alleen maar beter worden :D

En verder ben ik ook uiterst tevreden over mijn huidige borderkruising :I:
Afbeelding
Van
Zeer actief
Contacteer:

kipo schreef:
Van schreef:Ik ben echt helemaal verliefd op de honden uit mijn oeps nest Tamaskan/DH. Ik heb er echt vreselijk veel spijt van dat ik er niet eentje gehouden heb

[img]http://i106.photobucket.com/albums/m272/Vajente/kaisa11maand_zps29df3504.jpg
[img]http://i106.photobucket.com/albums/m272/Vajente/10260017_834301176587609_1258017339365046233_n_zpse8b96ea9.jpg
:I: De foto's van die pups heb ik min of meer gevolgd, ik kan me voorstellen dat je daar spijt van hebt, ik vond het al vreselijk jammer dat die pups voor ons echt een paar jaar te vroeg geboren zijn.
Misschien kun je over een jaar of 2-3 nog eens 'per ongeluk' de andere kant opkijken :mann: .
Ik kan alle kanten op gaan kijken maar helaas dat word hem niet meer, mijn herder is gecastreerd :P
maar de combi TamXherder zal vast nog wel eens gebeuren in de toekomst en als niemand anders het doet dan zorg ik daar zelf wel voor :engel:
Afbeelding
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

Van schreef:

Ik ben echt helemaal verliefd op de honden uit mijn oeps nest Tamaskan/DH. Ik heb er echt vreselijk veel spijt van dat ik er niet eentje gehouden heb

Afbeelding
Afbeelding
wat je noemt een droomkruising!! ikookikook!
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Een kruising border x poedel lijkt me wel wat. Mooie mix tussen gedrevenheid en sociaal zijn. En dan uiterlijk van een border maar niet verharend en niet te veel vachtonderhoud, als ik dan helemaal kiezen mag :-P
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”