Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plassen in bench
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Plassen in bench
Ben toch wel benieuwd waar dit volgens jullie door komt. Izzy is in principe zindelijk. In de 1,5 week dat ze hier is, heeft ze 3 x een ongelukje in huis gehad, omdat ik er gewoon niet snel genoeg bij was. Vindt het meevallen. Nu vandaag was ze uitgelaten en heeft ze nummer 1 en 2 buiten gedeponeerd. De tuindeur stond open omdat ik buiten bezig was en ze weet dat ze in de tuin kan plassen als het moet.
Ik liep op een gegeven moment terug naar binnen en zie een plas, keurig in haar bench en precies naast haar deken. Dus is ze express in d'r bench gegaan om te plassen. De bench is overigens 'haar' plek. Ze gaat er in een gekke bui wel eens vrijwillig in liggen om te klooien met haar kauwdingen en knuffels, en ze slaapt erin. Dus het principe van haar 'nest' lijkt me ook duidelijk. Waarom zou een hond z'n eigen nest bevuilen als er andere opties zijn?
Ik liep op een gegeven moment terug naar binnen en zie een plas, keurig in haar bench en precies naast haar deken. Dus is ze express in d'r bench gegaan om te plassen. De bench is overigens 'haar' plek. Ze gaat er in een gekke bui wel eens vrijwillig in liggen om te klooien met haar kauwdingen en knuffels, en ze slaapt erin. Dus het principe van haar 'nest' lijkt me ook duidelijk. Waarom zou een hond z'n eigen nest bevuilen als er andere opties zijn?
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Plassen in bench
Vaak willen ze ergens op plassen. Bench is ook prima 
-
Lemuria
Ja maar ze zit echt te zenuwdraaien voor de deur als ze nodig moet, en nu helemaal niets. Gewoon zin om te zeiken?Valerie schreef:Vaak willen ze ergens op plassen. Bench is ook prima
- Valerie
- Zeer actief
Het is een zeikwijf
je wilt niet weten hoe vaak Jigzy en haar zusje op hun kussen plaste
vooral zusje natuurlijk
Ze waren vaak te druk met spelen zodat ze geen tijd hadden om naar buiten te gaan.
Kan gebeuren als ze zo klein zijn.
Ze waren vaak te druk met spelen zodat ze geen tijd hadden om naar buiten te gaan.
Kan gebeuren als ze zo klein zijn.
-
Lemuria
Ah fijn, geen gedragsstoornis in de maak dus
Misschien ook nog wat naweeën van de schrik, ze was een uur ervoor erachter gekomen dat sommige afzettingen in het bos van schrikdraad zijn, maar ze kon er niet de poot opleggen wát nou de schok gegeven had. Daar was ze ook even door van d'r à propos. Zal wel iets eenmaligs zijn dus 
- Valerie
- Zeer actief
Tot ze loops moet worden en ineens op je bed pist
zo leuk teven..
-
Lemuria
Nope. Nope, nope. Geen honden op bed hier. Ik vind 2 katten al zat, zeker in combinatie met 1 extra menschpersoon. Plus, die trut heeft net zo'n ochtendhumeur als mij. Als je die gaat verschuiven als ze slaapt, geeft ze een grommetje. I can totally identify, maar op bed liggen is er voor haar dus niet bij.Valerie schreef:Tot ze loops moet worden en ineens op je bed pistzo leuk teven..
*Kijkt niet uit naar het loops-zijn